Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Jyväskylään?

Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2009 15:34
Okei. Jos ois vaikka.. hmm. miten olisi tän tai ensviikon lauantaina miitti?
:'D Mulle käy mikä päivä tahansa niin että..
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2009 10:20
hmph, tämän viikon lauantai tai ensi viikko, käy varmasti koska silloin on hiihtoloma
Pitäisi saada tarkka päivämäärä koska jos satun olemaan nuorisokodissa niin niin,,
Mutta uskon että tuo hiihtoloma käy hyvin, vaikka tämän viikon lauantai.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 14:57
, me varmaankin päästään vasta joskus kesemmällä,
nyt on koulua ja vähän kaikkee muutaki häslinkiä,
mutt pitäkää vaan miitti, voi innostua paljonki väkee
  • Lähetetty: 17.02.2009 15:10
Jos kaikille käy niin tän viikon lauantaina eka miitti?
Jos innostuu niin voi sitten pitää enemmän miittejä. : ))
  • Lähetetty: 17.02.2009 15:38
(8 minkä ikäistä porukkaa olis tulossa? Tosin iällä ei nyt ole mitään väliä, kunhan vaan ajattelin kysyä
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:55
Olen 15.
Monelta se miitti olisi ja missäpäin jyväskylää, tiedämpähän katsoa linja-auto aikatauluja
  • Lähetetty: 17.02.2009 21:08
Mmm, Jyväskylän keskustassa? Mmm, 16.00?
Jos siinä kompassin kohalla olisi.. tietääkö kaikki? XD tai sitten lihatiskillä
  • Lähetetty: 18.02.2009 10:19
hmph, noh, kattoo sitä sitten lähempänä, kuinka monta meitä olisi nyt tulossa, tästä ei taida mitään maailmaan suurinta miittiä tulla mutta ihan mukavaa
  • Lähetetty: 18.02.2009 14:59
Jep.. : DDD Ei tullu ihan kauheesti osallistujia.. Mutta. No itse ainaki oon sillon kapeen (Lue:keskustaan) menossa niin. Nooh. Katotaan sitten (8
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2009 10:49
Siis tämän viikon lauantaina miitti keskustassa kompassilla klo 16?? siis 21 päivä?
Mikäli näin on, niin itse kyllä olen tulossa Ja ikää on melkein 16...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!