Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Jyväskylään?

Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.02.2009 16:56
just tulin kotii sieltä... tasan kaks henkilöä, minä ja kaverini...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.02.2009 17:46
^Oho...olipa runsas miitti sitten. Mihis kaikki muut olivat jääneet?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.02.2009 17:57
Eivätköhän lie ujostelleet. Gootti.netin ensimmäisessä miitissä ei muuten ollut silloin pari vuotta sitten kuin kolme jäsentä. Historiaa tehtiin joskus kesällä 2006 Helsingissä, kun Ninni, Veronica ja minä juttelimme jossain. En itse asiassa tiedä lainkaan missä silloin kävimme kääntymässä, mutta ainakin se oli Helsingin keskustaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.02.2009 18:02

Lainaus: kuopassa

. Gootti.netin ensimmäisessä miitissä ei muuten ollut silloin pari vuotta sitten kuin kolme jäsentä

Ja sama on toteutumassa tuolla metallifoorumin puolella. Kun ollaan suunniteltu miittiä huhtikuun alkuun Dantesiin
Tulehan Kuopassa:kin mukaan !
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.02.2009 18:06
Niinpäs teillä onkin jotain puhetta ollut siellä suunnalla miitin pitämisestä. Muistan kyllä, mutta olen tässä vähän laiskuuttani ottanut sivustaseuraajan osan kun jo kaupassakin käyminen tuntuu niin ylitsepääsemättömän isolta reissulta. Itse asiassa nytkin olisi pitänyt kipittää shoppailemaan jotain iltapalaa, mutta laiskuuttani kirjoitan sen sijaan tätä viestiä.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2009 22:27
Vain minä ja Warheart oltiin siellä
Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2009 15:42
: << noku minä läski jumitin kaks yötä tyttöystävän luona, muuten oisin tullut
Kirjoittanut: rolle (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 02:07
Näköjään tämänkin missasin. Olisin voinut tulla, tässä kauppakadulla nimittäin asustelen. Hmh.
Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2009 14:50
Mmh.. mhmhmhmhm. joskus uusiks..?
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.03.2009 18:31
KYLLÄ ja silloin olen paikalla , viimekerta meni sivu suuhu...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!