Gootti.net

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.05.2009 23:33
Minulla on käsittämättömän huono olo henkisesti taas vaihteeksi. Tuntuu, kuin pääni sisällä velloisi pelkkää massaa, ja sydämen tilalla olisi vain tyhjä kolo. Mielialani on jotain apean ja apaattisen väliltä.

Minua taas välillä kaduttaa, että ylipäätään lähdin, tai että jäin. Minua kalvaa myös yksinäisyys ja hellyydenkipeys. Olen jatkuvasti ystävien tai perheeni kanssa, mutta silti sydämessäni on tyhjä kolo. Olenko läheisriippuvainen?

Armeijassa ollessa tuntuu, että on ihan hyvä olla sinkkuna. Ei tarvitse ikävöidä toista, tai yrittää sovitella tapaamisia harvoille lomille. Mutta samalla on kamalaa olla sillä tavalla yksin. Ei ole ketään, jonka syliin käpertyä, ei ketään, joka sanoisi rakastavansa. Olen vain minä ja kylmät seinäni.

Vaikka vihaan sinkkuna oloa (vapaudesta huolimatta), olen huomannut, että olen kait samalla liian vaativa. Olisi minulle armeijasta huolimatta ilmeisesti ottajia, mutta kun ei ei, he eivät kiinnosta minua. Ja mies, josta olisin itse kiinnostunut, ei ajattele minua kaverina kummempana. Ja sitten on taas se yksi, jonka kanssa voisikin mennä ulos, mutta ei, Helsinkiin pääsen seuraavan kerran vasta n. 1,5 kk päästä. Kiitos, Suomen valtio, omistajani, ihanaisesta, tulevasta 4-5 viikon kinkusta. Pitikin.

Turha minun on kyllä sikäli tännekään vuodattaa. Ei näille asioille voi mitään. Yhä uudestaan ja uudestaan alan kallistua sille kannalle, että vaikka monin puolin olen tavattoman onnekas ihminen, josta olen onnellinen, minut on tarkoitettu henkisesti murskattavaksi ja yksinäiseksi. Kai sille, että elää keskimäärin onnekasta elämää, on jonkun korkeamman voiman pitänyt löytää vastapainoksi jotain kuristavaa, jottei ihmisenä olisi liian iloinen.

Tai jotain.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 00:06

Lainaus: Iiriva

Minulla on käsittämättömän huono olo henkisesti taas vaihteeksi. Tuntuu, kuin pääni sisällä velloisi pelkkää massaa, ja sydämen tilalla olisi vain tyhjä kolo. Mielialani on jotain apean ja apaattisen väliltä.

Etpä ole ainoa, minulla on ollut ihan samanlainen fiilis tässä nämä viimeiset 2 kuukautta kun koulu lähestyy loppuaan, tosin lisäisin tuohon päälle vielä ahdistuksen, kun itselläni on rästissä kamalasti tekemättömiä koulutöitä, jotka pitäisi saada kuukauden sisällä valmiiksi... ei yhtään paineita! :S
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 01:30
Ukko lähti baariin, ja melkein heti kun ovi kolahti kiinni, iski hellyyden kaupuu. Voi minua.
Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.05.2009 10:55
Mee toiseen baariin hakee hellyyttä. On ukkos vuoro kokea hylätyksi tulemisen tunteita!
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.05.2009 12:36
Harmittaa hieman taas käyttää yksi upea päivä töissä, kun olisin paljon mieluummin ulkona nauttimassa auringonpaisteesta. Mut oma on vikani kun otin työkaverin vuoron, onneksi ei ole kuin 3 tuntia, mut matkoihinkin kuitenkin menee paljon aikaa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 14:29
Hmph. Mikähän hitto nyt on tullu...tuntuu ettei mulla ole enää mitään sanottavaa tänne. Jonkin sortin kriisi kun omat jutut tuntuu tyhmiltä verrattuna muiden kommentteihin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 14:54

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mikähän hitto nyt on tullu...tuntuu ettei mulla ole enää mitään sanottavaa tänne.

Ollut vähän samaa fiilistä tuossa aika kauan, mutta nyt kun alkoi selailemaan aiheita ja lukemaan muiden juttuja niin äkkiä tuli mieleen kaikkea sanottavaa
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2009 15:07

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mikähän hitto nyt on tullu...tuntuu ettei mulla ole enää mitään sanottavaa tänne. Jonkin sortin kriisi kun omat jutut tuntuu tyhmiltä verrattuna muiden kommentteihin.

mul on kans ihan sama juttu. tuntuu että jos jotain asiaa olisi niin sit vaan tulee mieleen että no eiköhän muut osaa elää ilman miun typeriä kommentteja tai mielipiteitä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.05.2009 15:12
Ahdistaa aktiivisuusskaba. Pelkään että se tekee 4.5. asti moderoinnista yhtä helvettiä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 15:18

Lainaus: Heetteri

Ahdistaa aktiivisuusskaba.

Ajattele positiivisesti: nyt täällä voi lusmuta vartin välein ilman että joutuu turhautumaan siihen ettei ole uutta luettavaa... Vaikka täytyy kyllä sanoa, että jotkut moderaattorit eivät ole (nähdäkseni) viime aikoina olleet kovin aktiivisia palstoilla ja se lisää jäljelle jääneiden vastuuta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit