Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.03.2009 12:53
Täällä jatkuvat iänikuiset kitinät
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:10
hahaa... pääsempä korkkaamaan.

kitisen sitä, kun ulkona on vielä kylmä ja miun tekis jos mieli laittaa lyhyehkö tyllihme päälle, mutta kun sit palelee jalkoja. talvi on ihana mutta saisi jo se lämmin kevät tulla. jonkun random biisin sanoin "keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu". nyh.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:17
vinkunan aiheena tällä kertaa on se, että kisu kuoli tänään </3
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:21
Mitä kirjoittelin päiväkirjaankin; tuntuu että elämäni on yhtä eeppis-traagista romanssinovellia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 27.03.2009 12:35
Koko aamun ja nyt tietty aamupäivän ollut sellainen etova olo. Pelottaa, että olen tulossa siihen ihanaan kiertävään vatsatautiin, jossa jo niin moni on ollut. Itse kun olen kanssa tällaisten seurassa oleskellut niin se vaara on aika suuri. Pelottaa. Minä kun inhoan niin paljon sitä oksentamista
Ja ei ole varaa sairastua, kun pitää tänään tulla kavereita pitkästä aikaa iltaa istumaan ja Raveihin pitää lähteä kanssa, kun heppa sinne kerran mukaan pääsi. Tällaisen takia halua sitä pois jättää. Murrr!
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2009 20:03
Vituttaa !
Pari viikkoa sitten ennen loppusotaa hain unelma työpaikkaan, minne hyvät mahdollisuudet päästä. Kerroin, että ottaisivat yhteyttä puhelimitse koska en sähköpostiin pääse vastaamaan. Niin mitäs, sim-kortti sanoo sopimuksensa irti. Vaihdoin liittymää parisen kuukautta sitten, mutta että piti tuon kortin mennä kuolemaan juuri nyt! No, nyt pitkästä aikaa kotona luen postii ja kyselevät kovasti perään ja miks en vastaa puheluihin. Ja haku päätty tänään!
En jaksa tätä mun tuuria. Pitää vissiin aloittaa rikollisen elämä kun ei työ nappaa näin laman aikana.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2009 23:28
Koko päivä on mennyt omassa turhuudessani rypemiseen. Välillä on todella inhottavaa olla ihmisenä aivan todellinen keskinkertaisuus.

Toinen asia, joka ottaa pannuun, on kaksi työkkäristä työpaikalleni tullutta miestä, ilmeisesti työelämään tutustamassa tms. Toinen haisee ällöttävästi hieltä ja jauhaa aivan tarpeetonta paskaa (esim. mahtailee nyt toista kuukautta jonkun ponttoonin puhdistamisesta), eikä ota ymmärtäkseen, etten ole kiinnostunut hänen kanssaan keskustelemisesta. Olin ensiksi ihan peruskohtelias ja -kiinnostunut, mutta oikeasti, jos luen pääsykoekirjaa tai yritän työskennellä, en ole kiinnostunut hänen ponttoonistaan.

Toinen onkin sitten aivan huippu. Hän vihaa minua näköjään kovinkin paljon. Saan kuulla koko ajan epäsuoraa ********* ja hän muunmuassa kierrellen haukkui mieheni, isäni ja veljeni homoiksi, sillä he ovat kissanomistajia ja olisivat sitä, vaikka taloudessa ei olisi ainottakaan naista. Ilmoitin hänelle tämän ja sanoin myös, että minusta on hyvin loukkaavaa arvostella ihmisiä seksuaalisen suuntaumuksen perusteella. Toisekseen hän näyttää haluavan työpaikkani. Hän vähättelee koko ajan tärkeyttäni ja harmitteli (ei kovinkaan hyväntahtoisesti), kun minua ei kutsuttu erääseen paikkaan työhaastatteluun. Kaiken huippu oli se, kun hän sanoi, että saan niin huonoa palkkaa, että minun kannattaisi ennemmin mennä kortistoon. Ystävällisesti ilmoitin hänelle, että saan museolta puolet parempaa palkkaa ja minulla ei ole mitään halua saati aikomusta ryhtyä pummiksi, eikä varsinkaan lama-aikaan. Odotan innolla toukokuuta, jolloin hän lähtee. Saatana!
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2009 00:58

Lainaus: narrcissia

vinkunan aiheena tällä kertaa on se, että kisu kuoli tänään </3

Otan osaa. Oma kisu-vanhus saa tänään ylimääräisiä haleja. Lemmikin menettäminen on hirveintä mitä voi tapahtua. Voimia.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:29
Minä olen niin perin pohjin kyllästynyt ihmisiin! Miten minua saakin kohdella aina kuin roskapalaa. Minulla ei ole koskaan ollut edes yhtä kaveria! Olen kyllä yrittänyt tutustua ihmisiin, mutta AINA on käynyt niin että yhteydenpito harvenee ja sitten lakkaa tyystin! Sen enempää selittämättä! Nytpä on TAAS käynyt niin. Minulle riitti. Minut on ilmeisesti tarkoitettu elämään äärimmäisessä yksinäisyydessä. En jaksa enää yrittää kun aina yhtä paskamaista kohtelua saan.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 28.03.2009 12:34
Hengissä ollaan kaikesta huolimatta, mutta sisäisesti olen kovin kuollut..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit