Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.03.2009 20:42

Lainaus: BronzeRain

Olen hukannut silmälasini, en saunan jälkeen viitsinyt enää laittaa piilareita päähän [...]

Windowsissa on suurennuslasi, jolla voi zoomailla näytöllä näkyviä juttuja vaikka kaksinkertaisella suurennuksella. Hehee.

Lainaus: Iiriva

Mutta kun keho ei kestä, ei kestä pääkään.

Eikö siellä intissä ole naisille joitain semmoisia lievennyksiä niissä hommissa? Tietääkseni naisväki voi kiikuttaa kevyempiä reppuja ja tehdä vähemmän raskaita hommia kuin miehet.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.03.2009 20:55
Oi kun on keväinen keli. Räntää taivaan täydeltä ja kylmä vinkka mereltä
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2009 21:08
Mulla on aivan hirveä stressi syksyn kirjoituksista. en ole varma ehdinkö/jaksanko käydä kaikki pakolliset kurssit aikarajan sisään. Nyt kevään viimeisenkin jakson aikana on 7 kurssia käytävä ja kesälle jää monta abikurssia...

Ja lisää valitettavaa: haluaisin taas aloittaa kunnolla salilla käymisen, mutta rahatilanne on huono, niin huono ettei minulla edes ole mitään rahatilannetta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.03.2009 12:25
Nyt kaikkien polvikipujen ja tuskien lisäksi on lavat ihan jumissa. Kättä ei kannata juurikaan nostaa. Niin ja päätäkään ei kannata paljoa käännellä, kun niskat ja kaula jumittaa. Ja kaulan jumittamisen myötä syöminen ja nieleminen sattuu. Ihmeellisiä paikkoja jumittua itsekseen.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.03.2009 13:52
Flunssa jatkunut reilu kolme viikkoa, eikä tämänpäiväinen arvauskeskusreissu poikinut muuta kun täysin turhan yskänlääkereseptin.
Ja tuntuu kuin kyljessä olisi reikä. Yskiminen sattuu, liikkuminen sattuu, jopa hengittäminen sattuu!
Ja kukaan ei edes tutkinu miuta mitenkään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.03.2009 21:17

Lainaus: kuopassa

Windowsissa on suurennuslasi, jolla voi zoomailla näytöllä näkyviä juttuja vaikka kaksinkertaisella suurennuksella.

Kappas, aina oppii jotain uutta.

Päivän kitinä: velipoika toi tullessaan läjän vaatteita korjattavaksi ja pienennettäväksi. Niin kuin muka ei olisi ennestään jo ompeluksia erääntynyt.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2009 22:09
Ei jaksa tätä kamalaa koe hässäkkää!! Tuntuu etteivät ne koskaan lopu. esitelmäkin on jo aivan pian, sekin pitäs vielä kattoo kuntoon.
Ei kiinnosta mennä kouluun katteleen yhden erittäin v*tumaisen ihmisen naamaa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2009 22:14

Lainaus: Vampiric_

Ei jaksa tätä kamalaa koe hässäkkää!! Tuntuu etteivät ne koskaan lopu.

Mulla on koeviikko: / Osataan sitä näemmä muuallakin. Torstaina on matikka nelosen koe analyyttisestä geometriasta, kiti kiti.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.04.2009 09:09
Olen raskaana.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2009 09:11

Lainaus: Heetteri

Olen raskaana.

Aprillia?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit