Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 23:04

Lainaus: Ultimecia

En halua mennä huomenna töihin. En jaksa, lisäksi minua inhottaa paikan ilmapiiri.

Miutaka ei paljon hoksuta tällä hetkellä töihin mennä kun opastettavana on harjoittelija jolla on pieni asenneongelma töihin ja kaikkeen muuhunkin. Tuntuu että itseltä menee kaikki energia tämän hapannaaman kanssa toimeentulemiseen. Ymmärrän kyllä miksi on sellainen mutta toisaalta ei ole minun vikani että muut ihmiset ovat kohdelleet häntä kaltoin.
Onneksi on viime aikoina vähän skarpannut ja reipastunut mutta hetkittäin tulee inhottavan ärsyttävä fiilis itselle kun toinen on naama väärinpäin vieressä ja nurisee kaikesta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.06.2009 23:11
Ei hajuakaan miksi, mutta ukon naaman katseleminen vituttaa aivan saatanasti. Aivan sama mitä se sanoo tai tekee, niin minua vituttaa. Hieman ahdistaa olla tällaisella ************ tuulella.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.06.2009 23:17
Nyt mua vasta ketuttaakin kun sain kahdelta taholta kuulla mitä tämä yöllinen häirikkö oli minun nimissäni täällä jutustellut!!! Kuulemma kutsunut kaikki orgioihin (joihin sai tulla heti, ja maininnut asuinpaikkani!!!) joista ei seksiä ja verenjuontia puutu ja että jos joku voisi avustaa tuomalla huumeita sinne ja oli luvannut loitsuta jotain ja jopa itsensä Saatanankin paikalle!!!! Ja oli ylläpitäjälle ilmeisesti kertonut olevansa Ninni joka vaan on yhtäkkiä unohtanut salasanansa, jonka vuoksi joutui nyt rekisteröitymään uudelleen!!! Ihan ku toi menis läpi!!! Mietin onkohan joku tuntemani henkilö kun näytti minusta "jotain" tietävän... Toisaalta jo profiilissani mainitaan asuinpaikkani ja wiccalaisuuteni ja niistä huumeongelmistani oon kertonut täällä avoimesti jo vuosia. Mutta oli mitä tahansa niin kyllä pistää niin vihaks!!!!
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 23:24

Lainaus: Malys_

inhottavan ärsyttävä fiilis itselle kun toinen on naama väärinpäin vieressä ja nurisee kaikesta.

Tuttu tilanne, itsekin tiiminvetäjänä joudun välillä "kärsimään" kaikenlaisista työkavereista.
Vaikka tiimi olisi muuten hyvä voi yksi valittaja pilata muidenkin "työnilon". No pakko yrittää vain tulla kaikkien kanssa toimeen, vaikka välillä koville ottaakin.
Onneksi vielä pari viikkoa kesälomaa.
Pitää vain olla niin pirun kylmä sää.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2009 07:44
Ninni, onpas jollain ollut sitten näköjään "hauskaa". Olisi ihan hyvä että mokomat jäisivät edes joskus kiinni ja saisivat jotain rangaistusta tekosistaan. Taitaa vaan olla helpommin sanottu kuin tehty. Josko vaikka oppisivat jotain.

kannuskäsi, njoo, miun opastettava on sentään vielä aika nuori joten olen optimistinen siitäkin huolimatta että veetutuskäyrä nousee välillä. Eiköhän se siitä tämänkin kanssa.
Ainakin tulee kasvatettua itsehillintää jos ei muuta.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2009 08:51
Vihaan näitä kotitöitä! En saanut kesätöitä, joten jostain on hankittava edes vähän lisärahaa, joten ei tässä auta muu kuin kiltisti tehdä niska limassa koko kämpän kotityöt.. Vaikka kuinka yrittää ajatella edes sitä hikistä rahasummaa minkä tulen saamaan, silti kyrsiit tämä vessanpuunaus ym. yhtä hauska askare aika lahjakkaasti.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2009 12:29
Tuosta Ninni-häiriköinnistä sen verran, että postaajien IP-osoitteiden kanssa poliisille ja rikosilmoitusta. Ihan vain periaatteen vuoksi, vaikka ei asialle mitään välttämättä tapahtuisikaan/olisi mahdollista tehdä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.06.2009 12:40

Lainaus: Black Sunset

Vooi kettu! Must tuli ihan säikky tän takii

Mikä toi on? O_o
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2009 12:51

Lainaus: BronzeRain

Ei hajuakaan miksi, mutta ukon naaman katseleminen vituttaa aivan saatanasti. Aivan sama mitä se sanoo tai tekee, niin minua vituttaa. Hieman ahdistaa olla tällaisella ************ tuulella.

Olin tulossa valittamaan ihan samaa asiaa. Nyt on hetkellinen hämmennys kun joku olikin jo käyttänyt "puheenvuoroni". Ei kai mulla sit muuta :S (Lohduttaa hieman tietää etten ole ainoa jolla tällainen vaihe..)
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2009 12:54
Nukuin huonosti, nytten niska on kipee ja päätä särkee. Eikä vaan jaksais alkaa siivoomaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit