Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.07.2009 17:41

Lainaus: darkAngel

ei mamma (isän äiti siis ei minun äiti) ollut sairastellut oikeastaan ollenkaan ja sekös meidät yllättikin että lähtö tuli.

Otan osaa myös näin jälikäteen. Voimia sinnepäin!

Tänään tuli kirje amk:sta. En taida päästä opiskelmaan tänäkään vuonna. En tiedä mitä mä teen, jos kaikista paikoista tulee kieltävä vastaus..
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2009 20:19
Joo tää oli sulle(dark Angel)!Tää netti on muutenkin vähän hakuses"....EN ole tekniikan ihme lapsonen.
Minun mummoni sairasteli n.puoli vuotta,ja hänen kuolemansa ei ollut yllätys.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2009 20:28
En oikee tiedä onko tää kitinä vai ilonen asia, mutta tänää kävin Tampereella porukoiden kanssa katsomassa systerin ja sen kihlatun kämppää ja se oli hieno ja nyt itsellä hirveä muuttohalu haluisin muuttaa omaa kämppää mut täytyy ainaki vuosi odottaa
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.07.2009 20:49
Laituriin iski salama, se syttyi tuleen, menin sammuttamaan ja pudotin vaahtosammuttimen mereen.

EPIC WIN.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2009 20:55
Perkules ku joku kakara haastaa riitaa turhasta asiasta eräällä toisella foorumilla. Ja voitteko uskoa, hän tulee valittamaan mulle siitä kun erehdyin sanomaan ü kirjainta smailiksi -_-
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:25

Lainaus: Tifa

ü

Sehän on yksi paraita hymiöitä Ü
/OFF.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:29
Osanottoni darkAngelille. Tyhjää ja pahaa oloa ei voi sanoin kuvata, mutta voimia ja jaksamista sinulle ja läheisillesi. (rutistus).

Ja narinaa: tällä hetkellä vaan veettää ylipäätään lähes kaikki. Liika melu eniten. Onko täällä maailmassa enää täysin hiljaista paikkaa missään? Mua on kyllä alkanu suuresti epäilyttämään, vaikka asunkin täälä keskellä ei mitään.
Rauhaa ja hiljaisuutta prkle!!!!!!!!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:35
Onneks on vasta tiistai sillä mulla ei ole mitään hajua mitä pistän päälleni perjantaina kun on papan hautajaiset O.O ku en edes muista mitä oli tammi- ja helmikuussa toisen mummun ja isänäitinveljen hautajaisis O.o
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:41

Lainaus: neo_shaman

Laituriin iski salama, se syttyi tuleen, menin sammuttamaan ja pudotin vaahtosammuttimen mereen.

EPIC WIN.

... ja mitkä ovatkaan todennäköisyydet että näin tulee tapahtumaan...??

Ja sitten sitä itseään: pitäisi selvitellä tuota kaaosta mikä on vallinnut huoneessani jo muutaman viikon, mutta mystisesti datistelu kiehtoo enemmän juuri nyt o.O laiskalaiskalaiska
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2009 21:50
Narinaa,ja vähän kitinääkin:Meni tyystin hermot,kun hoidan sukulaisten koiraa,niin ne alko v...mulle,kun olen joka päivä huolehtimassa####??? Teet hyvää(kin)saat moitteita,En kyllä hevillä ymmärrä enään.!!

Eläimet on aina aitoja

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit