Gootti.net

3. GOOTTIMIITIN (HALLOWEENBILEET) 54 KUVAA GALLERIASSA!!!!!!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 09.11.2006 02:45
No olipas duuni! Kuvia sentään yli 50, toivottavasti jaksatte kattoo. Sen takia siel on sit lähikuvia vieraiden naamoista nimien kera, et sellaset henkilöt, jotka ei kyseisissä kemuissa olleet, tietää sit keitä ihmiset on ryhmäkuvissa. Tuli tossa samaan aikaan Diablon keikka telkkarista ja mossasin niskani ihan kieroon. Ei varmaan aamulla käänny pää No, mut nyt vaan niitä kuvia kattoon! Ja meidänhän oli puhe äänestää illan paras asu, mä asetan ehdolle Iirivan ja Rottenician (oli viel joku kolmaskin, hitto ei tuu nyt mieleen), mut äänestäkää tekin!
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2006 12:09
Meitsi näyttää kyl aina nii dorkalta joka kuvassa

Mut ihan jees dokumentääriä illasta. Vielä kerran kiitokset bileistä Ninnille.

Paha sanoo kellä oli paras asu, kaikki tytöt oli niin kauniita ja minä niin humalassa
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.11.2006 15:09
Lainaus: nexubus Meitsi näyttää kyl aina nii dorkalta joka kuvassa

Dorkaltahan miekii, mutta mikäpäs siinä.

Ninnilla ja Rottenicialla on kuvissa hienot asusteet! Veronica + viitta on myös erittäin viehättävä yhdistelmä. Itse live-tilanteesta on niin sekavat muistikuvat, jotta niiden pohjalta on vaikea mennä sanomaan kenellä korein puku.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2006 15:11
Ihanat ihanat, kerrassaan ikävää etten seisahtunut paikalle.
Mukava kuitenkin nähdä että hyvin on aikaa osattu viettää.
Kiitos siis kuvista.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2006 15:12
Jännittävää vaan kuitenkin, osa kuvissa olleista ihmisistä on minut tietämättään tavannutkin.
Ette varmaankaan minua muista saati tunnista mutta kyllä vain, nähty ollaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2006 16:21
miun puku ainaki näkyy hirveen huonosti, mut ei se mitää kivaa oli, ja kuvat on nyt katottu

ps. minulla oli musta tyrnyyrihame.

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:08
Niin, ois noita kuvia voinut vaikkapa jollain kuvaohjelmalla muokata valoisammaksi. Ihan perusohjelmista löytyy moinen toiminto, en muista sen nimeä vaan.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:14
ihan kivoja kuvia nui mustaki on otettu varsin mielekiintoisia kuvia nuista edellisistä miiteistä että huh huh... mutta elämä on
"jennin angstaus nurkka" hehe... noo ne onki tilanne kuvia, mitäs promo kuvia me nyt muka oltas otettu kivaa oli <3 kiitos ninnuska viel kertaalleen n.n
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:17
Lainaus: Iiriva minulla oli musta tyrnyyrihame.

Ei myö mieshenkilöt ymmärretä noista vaatejutuista niin paljon, että osaisimme mielessämme hahmottaa jonkun tyrnyyrihameen.

Lainaus: Velvet Grey Niin, ois noita kuvia voinut vaikkapa jollain kuvaohjelmalla muokata valoisammaksi.

Valaistus oli aika hämärä, joka näkyy ainakin niissä kuvissa jotka Ninni räpsi olohuoneessa. Valokuvien valoisuutta voisi jollain softalla tosiaan lisätä, mutta silloinpa kuvien laatu heikkenee.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.11.2006 18:24
kyl iirivalle oli paras asu, hän oli nähnyt enemmän vaivaa sen eteen äänestän häntä : >

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit