Gootti.net

Kuulutko stadin kompassijengiin?

Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2006 14:45
Tunnen varmaan ainakin osan porukasta. Monet tutut just hengaa kompassilla/akvaariolla ja aika moni on jonkinsortin gootti.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.11.2006 17:58
Hmm.... vai stadi by night.... mikäköhän nimi me keksittäis?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:33
Eikö kompassi ole myös ihan tapaamispaikkakin, ei sinne roikkumaan tarvitse jäädä. Varsinkin jos kaveruksista toinen tulee junalla ja toinen metrolla, niin kompassi on aika luonnollinen vaihtoehto. Se on myös himppasen käytännöllisempi kuin rautatieaseman aikataulut, joilla tavattaessa toinen on yleensä aseman sisällä ja toinen ulkona...

Mielenkiintoista porukkaa siellä kyllä näkee. Itse menen sinne aika usein ostostelureissuilla huilaamaan, koska värikästä kansaa on hauska katsella.
Kirjoittanut: Venice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2006 16:31
"Kaikki hengaa kompassilla" on jotenkin yleinen käsitys D
Nooh, itse en oikein pidä siitä paikasta, ainakaan enää. Silti se toimii lähes aina jonkinlaisena tapaamispaikkana kun toiset tulevat metrolla ja toiset junalla jne...

Yritän jotenkin aina lähteä sieltä mahdollisimman äkkiä pois nykyään, koska mielestäni se ei kuitenkaan ole mikään Stadin paras hengauspaikka. Täällä on niin paljon kauniimpiakin paikkoja ja jotenkin tuo keskusta on mielestäni aika kadotettu käsitys. Jotenkin keskustaksi mielletään usein vain tuo steissi-kamppi-forum-linja. Eikä siinä mitään vikaa ole, kyllähän sieltä saattaa usein jotain löytyäkin, mutta olisi jotenkin hienoa löytää jotain parempiakin paikkoja kun nuo samat, en oikein viihdy niissä.

Stadi by nightista mjuu... Mielestäni on joskus ollut ainakin ihan hauskaa kun olen ollut mukana, en tiedä sitten muitten kokemuksista?
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.01.2007 10:27
sen takia myös kun kaikki tietää sen yleisimmät tapaamispaikat ovat aikataulujen alla ja kompassilla
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.09.2007 12:25
No mä en siellä kompassilla hengaa tai mitään,mutta sattumoisin tunnen sieltä suurimman osan porukkaa. Paitsi näitä ihan "uusimpia" tyyppejä. Ne vanhimmat tyypit sieltä on kaikkein kivoimpia. Kannattaa tutustua osaan heistä Koska osaa siellä olla sitten sellasiakin tyyppejä,joihin en ikinä olis halunnu ees tutustua.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.09.2007 20:54

Lainaus: Metallitar

Ne vanhimmat tyypit sieltä on kaikkein kivoimpia.

Mistä tiedät, jos et tunne niitä uusimpia?
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.09.2007 15:17

Lainaus: blackie

Mistä tiedät, jos et tunne niitä uusimpia?

Koska olen jutellut osan kanssa heistä ja kun nykysin niitä samoja pyörii tikkurilassa... -.- Ne on semmosia 10-14 vuotiaita ei ne oikeen oo sellasia tyyppejä kenen kanssa haluaisin hengailla. Ei mulla oo mitään niitä vastaan,mutta onhan niitten jutut vielä vähän typeriä ja lapsellisia. Valitettavasti.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.09.2007 18:14
Jaaa no sitten (:
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.09.2007 19:55
En hengaa, mut pieni osa niistä taitaa olla mun kavereita. Tosin suurimmaks osaks mitä oon höpötelly ja tunnen niitä ni suurin osa on kuitenki hevareita eikä gootteja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit