Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuulutko stadin kompassijengiin?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.11.2006 15:05
Sellanen juttu tuli mieleen, et koko sen ajan mitä tääl pk-seudulla oon asustellut, niin siinä steissillä mistä mennään metroon kun on se kompassi siinä lattialla ja sen molemmin puolin penkkien ympäröivät pylväät, hengaa gootteja lähes koko ajan oli kellonaika mikä tahansa. Etenkin sen Hesen puoleisen pylvään juurella. Kuulutko sinä kenties tähän kompassijengiin vai onko se vaan joku yleinen kohtaamismesta? Tätä nykyä siitä ohi mennessäni oon alkanu katteleen sitä porukkaa tarkemmin, josko näkisin jonkun tapaamistani foorumilaisista siellä. Ei oo vielä tullut vastaan. Eilenkin kun menin siitä Kotikonnun edestä noin kymmenen aikaan illalla ohi, ja pysähdyin katteleen siitä kaiteen yli sinne alas kompassille, oli siinä hurjasti gootteja, ja kaikki huomas mut ja alko tuijottaan sit mua. Väänsin sit vaivautuneena tekohymyn naamalleni ja olin muka etsivinäni katseellani jotain frendiä sieltä seasta ja lähdin sit ripeesti meneen. Perustetaan tollanen oma vastaavanlainen mesta! "foorumilaisten oma pylväs" hehhee.... :/
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 11.11.2006 16:33
Olen joskus ihmetellyt ihan samaa, miksi ne kaikki gootit juuri siihen on kerääntyneet, ja kiinnostaisi todellakin jos täälläkin on porukkaa ketkä siellä päin pyörii.
Tosin ihan yleisenä kohtaamispaikkana olen sitä itsekin käyttänyt, kun venailen ystäviäni, mutta kuitenkin... Samaan ilmiöön törmätty.
Tosin enhän siitä nyt ihan viikoittain ohi kulje, mutta juu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.11.2006 17:12
Mä olen vältellyt asematunnelia, mulla alkaa ahdistaan siellä. Mutta empä ole ikinä huomannut, enkä kuulu siihen jengiin. Onko ne jotain ihan teinejä? Mikähän meille olis hyvä paikka. Tennispalatsin elokuvakeskuksen aula, ja oleskelutilat ja saman paikan Hese ?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.11.2006 18:27
Lainaus: Kuutar kiinnostaisi todellakin jos täälläkin on porukkaa ketkä siellä päin pyörii.

Juu, tunnustuksia kehiin! Siis jos olette kompassijengin jäseniä.
Lainaus: poison Mutta empä ole ikinä huomannut, enkä kuulu siihen jengiin. Onko ne jotain ihan teinejä? Mikähän meille olis hyvä paikka.

No eihän niitä voi olla huomaamatta! On siellä vähän kaiken ikäistä porukkaa, teinejä myös, mutta niinhän on täällä foorumissakin varmaan enemmistö. Ois muuten kiva joskus laskee tän foorumin jäsenten ikäkeskiarvo! Suostuiskohan kaikki kertoon ikänsä..? Vai onko sellanen viestiketju jo ollut? En muista, voi ollakkin et on ollut. Mut takas siihen asiaan. Juu mikähän mesta me vallattais...? Nyt mä keksin! Se mesta siinä ihan keskustassa, jossa on tiimari ja esim backstreet ja sit rosso toisella puolella, sit siitä menee se marmorikuja (ois morticiakin lähellä) ja portaat alas sinne asematunneliin ihan cybershopin eteen. Se aukio siinä siis mistä menee City-käytävä aleksille. Siinä pääsee sateensuojaankin ja on kivoja kauppoja ympärillä Vois hengaa siinä portailla vaikka! Hehhee, kyl me kaikkee hullua keksitään
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:11
Hehheh, kuulostaa lupaavalta...

Löysin tommosen URL sekä tämmöisen URL

(:
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:47
empä minäkään tuohon ihme jengiin kuulu asematunneli on muutenkin kuin sudenloukko, yyhg olishan se kyl kiva hengailla sellasessa porukassa jossa tuntis jotenki ihmisiä

valloitetaan kanssa jostain joku paikka muahaha
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2006 12:25
en kuulu, mutta se saattaa olla "stadi by night"-joukkio. osa sen jäsenistä oli myös halloween-bileissä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.11.2006 12:55
joskus kauan sitten hengailin kyseisten ihmisten kanssa, mutta niiden elämänkatsomus ei oikein natsannut minun kanssa stadi by night -käsitekin on muuttunut paljon, ennen se oli ystäväpiiri joka kokoontui sanomatalolla, mutta nyt siihen on liittynyt niin paljon näitä kiasman nurtsi + kompassijengiä, että jopa ylläpitäjä on harkinnut koko yhteisön lopettamista.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.11.2006 12:56
eli kukaan bileissä olleista ei ole noita kiasmakompassiteinejä. älkää saako sbn:stä väärää käsitystä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2006 14:15
anteeksi, se oli vaan oletus aina oletan paljon, vaikkei pitäisi!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit