Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
Kuinka vanhoi tyyppei tääl on? Ei tartte kysyy mite nii, koska en tierä vastausta... Haluaisin vaa tietää..

Moderaattori muokkasi: Otsikko muutettu, koska alkuperäisestä otsikosta ei oikein käynyt selville topicin idea, ja näinollen sitä ei liene helppo esim. löytää hakutoiminnolla.

Tamashii=sielu

• Vastaa
Kerros ite eka.. Pientä tilastoo voit kyllä tehä jo tuostakin URL *en ole varma toimiiko toi linkin tekeminen minulta.. No yritetään*

Kun päätin kääntää elämässäni puhtaan sivun, se ei ollutkaan tyhjä. Joku oli kirjoittanut siihen sinun nimesi.

• Vastaa
Mie olen 21-vuotias. Nuorimmat foorumilaiset taitavat olla teini-ikäisiä, sitten toisena ääripäänä on jo yli keski-iän ohittaneet.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Olen kirottu teini-ikäinen. sweet sixteen.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Kuulun näihin teini-ikäisiin... Ja varmaan olen siitä kaikkein nuorimmasta päästä kun olen vasta 14 ikään ehtinyt.
  • Vastaa
Meitsi täyttää sillon 22.9 kun pitäs olla ne meidän goottibileet 27. Eli hetken aikaa pääsin nauttimaan foorumin seniorin tittelistä, mut sitten sekin vähäinen vietiin.. Nyt yritän paikkailla kolauksen saanutta egoani järjestämällä näitä yhteisiä illanistujaisia sun muita teille kaikille!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
25 wee.
  • Vastaa
meikäläinen on 17 v.

All things are ment to be searced, Some things arent ment to be found.

• Vastaa
kaksikymmentäneljä vuotias..

amen..

• Vastaa
En ole aivan varma, mutta maistraatin mukaan olisin 20 vuotias. Mene ja tiedä totuus. Hämärää?

-The Drinker of Mankind-

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (HepZusi, SilverGhost, Myria). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!