Gootti.net

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Kedira (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.12.2012 19:01

Lainaus: DarkAngel

koska oon (melkein) 12w... (Täytän 15.12...) Okei nyt ajattelette, et oon IHAN kakara

Hei, meillä on sama synttäripäivä! Oon muuten samaa mieltä kikin kanssa, että ole rauhassa ihan kakara. Oma tytär littyi tänne (ei ole enää täällä) suunnilleen tuon ikäisenä ja mikäs siinä, Et ole ainoa ikäsi edustaja. Kakarana olo ei ole ollenkaan hassua, saa paljon rennommin tehdä a touhuta kaikenlaisia juttuja. Meikäläinen on jo siinä iässä että pinkkiä tukkaa ja linnanneitohihoja aletaan katsoa karsaasti :P Nauti tuosta kun voit ja kasva sellaiseksi kuin sinusta itsestäsi tulee - sitten joskus
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 09.12.2012 22:42
25 vuotta on tätä maailmaa on jo ihmetelty. Jotenkin välillä tuntee itsensä ihan törkeän vanhaksi kun juttelee teini-ikäisten kanssa ja välillä ihan pennuksi kun juttelee itseään vanhempien kanssa.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.12.2012 18:26

Lainaus: Abigor

25 vuotta on tätä maailmaa on jo ihmetelty. Jotenkin välillä tuntee itsensä ihan törkeän vanhaksi kun juttelee teini-ikäisten kanssa ja välillä ihan pennuksi kun juttelee itseään vanhempien kanssa.

Näin itsekin 25. ikävuoden kynnyksellä olo on sama... Olo olisi kyllä tuollainen joka tapauksessa, mutta jos en nyt ala saivartelemaan tässä Onhan se mukavaa, kun on AINA joku joka on vanhempi ja viisaampi(?) ja jotkut niistä jaksavat myös siitä muistutella. Aivan sama minkä ikäinen on, joidenkin seurassa voi tuntea olonsa hyvinkin nuoreksi.

Itsellä on hieman ikäkriisiä meneillään, kun täytän tammikuussa 25 vuotta, enkä ole vieläkään valmistunut sellaiseen ammattiin johon haluaisin jäädä. On vaan "alkeiden osaaminen"-tutkinto ja "oikean työn"-tutkinto, joka on muuttunut sellaiseksi työntekijää riistäväksi työksi, jota tehdessä joutuu sairauseläkkeelle ennen kuin täyttää 50 vuotta. Eli ei hirveästi kiinnostaisi edes sivutyönä tehdä sitä.

En ole päässyt matkustelemaan minnekään kun ei ole koskaan varaa. On vain opintolainaa ja hatarat toiveet jatko-opinnoista kohti ammattia, johon haluaisin (ja saattaisin tienata elantoni), mutta siihen en välttämättä pääse. Ja näin alkeellisena taiteilijan raakileena en ole pitänyt läheskään niin monta näyttelyä kuin jotkut ikäiseni, minua nuoremmat tai vanhemmat taiteilijat (ja harrastelijat). Tekee hyvää itsetunnolle. Mutta mistäpä sitä ajan repisi itsensä ilmaisuun...
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2012 10:24
En muista oonko vastannu tähän joskus aiemminkin, mut vastataanpa taas.

22 vuotta on tullu vaellettuu täällä maan päällä. Kuukauden päästä 23 Hui.
Kirjoittanut: Black Rain (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.12.2012 23:53
pian 22v.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.12.2012 13:57
Tänään kilahti mittariin 23 vuotta.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.05.2013 18:39
Vasta 12.v nyyh (sitte semmonen raskas huokaus) .
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.05.2013 23:08

Lainaus: black cat

Vasta 12.v nyyh (sitte semmonen raskas huokaus) .

Ikää saa aina lisää, mutta vähentää ei voi.: D

Mun iässä on samat numerot kuin ylemmällä mutta eri järjestyksessä.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2013 15:18
20 kilahtaa kohta mittariin, voi paperillakin tehdä pesäeroa teineihin.
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2013 23:03
23 vuotta olen katsonut maailman rappeutumista.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit