Gootti.net

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2012 16:18
Mä taidan olla ihan nuorimmaista päästä, koska oon (melkein) 12w... (Täytän 15.12...) Okei nyt ajattelette, et oon IHAN kakara
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2012 19:18

Lainaus: DarkAngel

Mä taidan olla ihan nuorimmaista päästä, koska oon (melkein) 12w... (Täytän 15.12...) Okei nyt ajattelette, et oon IHAN kakara

No tuon ikäinenhän ON ihan kakara, ja kuuluukin olla vielä useamman vuoden. Mun pikkusisko täyttää 13 ja on ihan kakara, tosin olen erittäin iloinen siitä että saa olla vielä lapsi eikä edes yritä leikkiä aikuista. Varmaankin kaikki pienempiä sisaruksia omaavat aikuistuneet ovat samaa mieltä kanssani.

Itse olen 22 mutta päässä tuntuu 19 vuotiaalta ja ikätestit väittävät aina yli 80... Vaikken omasta mielestäni ole niin nipottava ja vanhoillinen
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.12.2012 00:31
oon 13 ja täytän piakkoin 14.
juu juu,ikähän ei kerro mitää.
en oo stereotypical ylä-asteelainen....en sitten yhtään...
luen jotain psykologiaa ja etikkaa/moraaliarvoja yms. O-o
mikä ei ole kovin yleistä ikäiselleni.
olen myös erittäin rauhallinen verattuna ikäisiini,ellen ole hullujen keskellä!
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2012 19:28
Minä olen 22 ja pelottavaa vauhtia lähenemässä ikää 23. Henkiseltä iältä ehkä 16 tai ainakin haluaisin olla vielä 16, sillon asiat oli jotenkin niin helppoja, pääsi festareille jne kun halus, nyt oikeestaan kaikki kesät painetaan töitä, maksetaan asuntolainaa jne niin kun se kesäloma sitten alkaa, huomaa ettei olekaan rahaa tehdä mitään kun kesäloman jälkeenkin tarvii maksaa laskut jne. Ja meillä ns. lomaltapaluuraha maksetaan jo toukokuussa piti lomansa millon hyvä, niin eihän se millään säästössä pysy syyskuuhun asti. Mutta sitten taas oikeestaan haluaisin olla juuri sen ikäinen kun olen, koska aikuisena (noh, nuorena aikuisena ) saa syödä karkkia niin paljon ja niin usein kun haluaa ja saa syödä kakkua aamupalaks eikä kukaan sano mitään! Pienistä asioista pitää olla onnellinen
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2012 19:53

Lainaus: iPOP

oon 13 ja täytän piakkoin 14.
juu juu,ikähän ei kerro mitää.
en oo stereotypical ylä-asteelainen....en sitten yhtään...
luen jotain psykologiaa ja etikkaa/moraaliarvoja yms. O-o
mikä ei ole kovin yleistä ikäiselleni.
olen myös erittäin rauhallinen verattuna ikäisiini,ellen ole hullujen keskellä!

No en nyt halua olla mitenkään ilkeä silleen - ainoastaan realisti. Mutta kun se on vähän niin, että se ikä kertoo aika paljonkin, varsinkin nyt joissain elämänvaiheissa. Sen iän voi monesti päätellä siitäkin että miten kirjoittaa, ja, sen perusteella voisin väittää että olet tyypillinen ikäryhmäsi edustaja kyllä.
Kirjoittanut: ShadowPiratess (Nimetön)
  • • Muokkasi: ShadowPiratess
  • Lähetetty: 07.12.2012 21:32
-----------------
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2012 02:50

Lainaus: Deadboy

No en nyt halua olla mitenkään ilkeä silleen - ainoastaan realisti. Mutta kun se on vähän niin, että se ikä kertoo aika paljonkin, varsinkin nyt joissain elämänvaiheissa. Sen iän voi monesti päätellä siitäkin että miten kirjoittaa, ja, sen perusteella voisin väittää että olet tyypillinen ikäryhmäsi edustaja kyllä.

[OT]
Tunnen kyllä vanhempiakin ihmisiä, jotka kirjoittavat noin ja samantapaiset sanavalinnat. Mutta siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että hyvin muotoillut lauseet, joissa on isot kirjaimet ja pisteet paikallaan usein kielivät kypsyydestä, tai ainakin tarkkaavaisuudesta äidinkielen tunneilla.

Mutta mitä sanot 9-vuotiaasta minästä (vuosia sitten), joka osasi maolin taulukoiden alkuaineet ulkoa, ja tärkeimpien alkuaineiden massat, nimetä yksinkertaisia yhdisteitä, soitti myös pianoa, sekä tiesi miten periaatteessa rakentaa ydinase, valmistaa joitain lääkeaineita, tunsi muutamia erityisiä kasveja, joille oli käyttöä joko syömä- tai lääketarkoituksessa jne. (Nyt tosin on karsiutunut ylimääräinen yksityiskohta, ja tullut tilalle syventävät tiedot aiheista, joita sattuu tarvitsemaan)

Eli ei tyypillinen lapsi, mutta ulospäin silti näytti siltä, leikkiä yms. Oli lapsuus. Pointtina, että poikkeuksellinen voi olla monella tapaa, toiselta puolelta kun katsoo, täysi kakara, toiselta kannalta nuori aikuinen.

Suuresti pyydän anteeksi täyttä väitöstä asiaan millääntapaa juurikaan liittymättömästä yksityiskohdasta, mutta runosuoni sattui sykkimään[/OT]
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2012 12:56

Lainaus: Nyxeria

Mutta mitä sanot 9-vuotiaasta minästä (vuosia sitten), joka osasi maolin taulukoiden alkuaineet ulkoa, ja tärkeimpien alkuaineiden massat, nimetä yksinkertaisia yhdisteitä, soitti myös pianoa, sekä tiesi miten periaatteessa rakentaa ydinase, valmistaa joitain lääkeaineita, tunsi muutamia erityisiä kasveja, joille oli käyttöä joko syömä- tai lääketarkoituksessa jne. (Nyt tosin on karsiutunut ylimääräinen yksityiskohta, ja tullut tilalle syventävät tiedot aiheista, joita sattuu tarvitsemaan)

Mun mielestä on ihan tyypillistä lapsuutta et jotkut asiat kiinnostaa enemmän kuin aikuisia, ja osataan esim. kaikkien dinosaurusten latinankieliset nimet. Nuoruuteen kuuluu helposti sekin vaihe, että tiedollisesti ollaan todella "aikuisia", mut on se vaan fakta että ihmisen emotionaalinen puoli kehittyy sinne kahteenkymppiin asti - siks esimerkiksi nuoruuden mustavalkoisuus arvovalinnoissa muuttuu maltillisemmaksi. Yleensä.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2012 15:10

Lainaus: Nyxeria

Kuulostaa hämärästi tutulta! Toivottavasti et ole kuitenkaan unohtanut näitä hurmaavia triviaalitiedon palasia, koska niillä on sitten illanvietossa hienoa häikäistä! Eikä silti etteikö se tieto itsessäänkin tuottaisi kantajalleen itsevarmuutta ja mielihyvää (tietysti joskus myös tuskaa)!

Yarr. Itse olen seitsemäntoista ja puolen vuoden kieppeillä, enkä oikein tiedä miltä tässä iässä pitäisi tuntua, tai minkälainen mielikuva minulla on ikäisistäni. Kohta pitää kai laulaa I've got a baby's brain and an old man's heart... Took 18 years to get this far. Don't always know what I'm talking about... Olen siis iällisen minäkuvani suhteen hieman kartalta ulkona, tietyssä mielessä olen aina ollut.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.12.2012 18:01
Parempi ulkoa kartalta kuin kartalla kaivossa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit