Monesti kun ikääni kysytään tulee tenkapoo, koska ikä vaihtuu koko ajan niin miten sen muka pystyy aina muistamaan... No onneksi kuitenkin sen syntymävuoden aina muistaa ja siitä pystyy laskemaan. Tällä kertaa ei tosin ollut vaikeuksia joten voin suoralta kädeltä sanoa:
"Mä oon 17 vuotias jaskanjauhaja"

Pilviharso
loisti puolikkaan kuun
sirppien ympärillä
sinertävänä, kuun merien
vahvasti näkyessä.
Minäkin olen "teini", surkea kolmetoista. Jotkut sanovat että näytän vanhemmalta, minua on luultu isäni tyttöystäväksi! xD
Minkäs sitä iälleen mahtaa...
"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."
Kelatkaa, meitsi täyttää kohta 30, ja vielä kysellään papereita kun menee baariin tai joskus jopa Essolla kun ostaa röökii!!!! Pari viikkoo sitten pyysin tulta röökiin tossa Puksun k-kaupan edessä yheltä pariskunnalta, niin eivät antaneet "tollaselle 14-vuotiaalle"!!!!!!!!! En saanut sanaa suustani, järkytyin niin!!!! Pari foorumilaista mut on nähny, ja onhan se mun kuva tuolla profiilissa, kertokaa nyt suoraan näytänkö 14-vuotiaalta?! Oon ihan ihmeissäni! Täytän tosiaan parin viikon päästä 27!!! No, kai se toisaalta täytyy ottaa jonkinmoisena kohteliaisuutena. Tuskin sitä viiskymppisenä sit näyttää kovin rupsahtaneelta, jos vielä kolmikymppisenä luullaan teiniks!!!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.