Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Muokkasi: Gocom
  • Vastaa
Monesti kun ikääni kysytään tulee tenkapoo, koska ikä vaihtuu koko ajan niin miten sen muka pystyy aina muistamaan... No onneksi kuitenkin sen syntymävuoden aina muistaa ja siitä pystyy laskemaan. Tällä kertaa ei tosin ollut vaikeuksia joten voin suoralta kädeltä sanoa:

"Mä oon 17 vuotias jaskanjauhaja"

Pilviharso loisti puolikkaan kuun sirppien ympärillä sinertävänä, kuun merien vahvasti näkyessä.

• Vastaa
Kuulun näihin teini-ikäisiin... plääh... oon 12... kohta 13...

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Minäkin olen "teini", surkea kolmetoista. Jotkut sanovat että näytän vanhemmalta, minua on luultu isäni tyttöystäväksi! xD
Minkäs sitä iälleen mahtaa...

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Lainaus: Devilsbride Jotkut sanovat että näytän vanhemmalta, minua on luultu isäni tyttöystäväksi!

Heh... Niin muakin on joskus luultu....
(sori offi)

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Olen 20 vuotias
  • Vastaa
17-vuotias ja enkä oo asunu vuotee kotona, njäh njäh...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Parinkympin kriisi iskee ensi vuonna meikäläiselle...
  • Vastaa
Kelatkaa, meitsi täyttää kohta 30, ja vielä kysellään papereita kun menee baariin tai joskus jopa Essolla kun ostaa röökii!!!! Pari viikkoo sitten pyysin tulta röökiin tossa Puksun k-kaupan edessä yheltä pariskunnalta, niin eivät antaneet "tollaselle 14-vuotiaalle"!!!!!!!!! En saanut sanaa suustani, järkytyin niin!!!! Pari foorumilaista mut on nähny, ja onhan se mun kuva tuolla profiilissa, kertokaa nyt suoraan näytänkö 14-vuotiaalta?! Oon ihan ihmeissäni! Täytän tosiaan parin viikon päästä 27!!! No, kai se toisaalta täytyy ottaa jonkinmoisena kohteliaisuutena. Tuskin sitä viiskymppisenä sit näyttää kovin rupsahtaneelta, jos vielä kolmikymppisenä luullaan teiniks!!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Oke... No itse täytän 16 12.9...
Ninnille jo sanon hyvät syntymäpäivät!

Tamashii=sielu

• Vastaa
jaa viel tuohon Ninnin kommenttiin... Minua myös luullaan nuoremmaksi.. (otsenikin mielestä joskus) et ole yksin!

Tamashii=sielu

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (JapanGoth, neo_shaman, Aditu). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!