Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Minkä ikäinen olet?

• Vastaa
Lainaus: Ninni Pari foorumilaista mut on nähny, ja onhan se mun kuva tuolla profiilissa, kertokaa nyt suoraan näytänkö 14-vuotiaalta?!

Joo-o, kyllä sinut saattaisi mieltää alle 20-vuotiaaksi jos ei paremmin tietäisi. (Tosin kuunnellessa ja lukiessa juttujasi voi huomata, ettei ole ihan teinitytöstä kyse.)

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Tällä hetkellä 22-vuotias.

Ja on luultu 16-vuotiaaksi, nuoremmaksikin joskus, vanhaksi mummoksi, yleensä pojaksi jostain kumman syystä.... Että näin, ikinuori kummajainen.

~ Uku

• Vastaa
Lainaus: tamashii itse täytän 16 12.9...
Ninnille jo sanon hyvät syntymäpäivät!

Ninni kiittää ja onnittelee myös!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Lainaus: Ninni Pari viikkoo sitten pyysin tulta röökiin tossa Puksun k-kaupan edessä yheltä pariskunnalta, niin eivät antaneet "tollaselle 14-vuotiaalle"!!!!!!!!! En saanut sanaa suustani, järkytyin niin!!!!

sä 14-vuotiaalta! hah! Jos sä näytät 14-vuotiaalta, mä imen vielä tuttia. Vanhat kurpat vois hankkia silmälasit (tai niihin mahollisiin vanhoihin vahvemmat linssit) mä kuulemma näytän ikästäni vanhemmalta, mut väliäkö siltä, ku ei mitää k 18-kamaa tarvii hankkiikaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
mie oon kaheksantoista, hyvä ikä oikeuksien kannalta =)

l0lm0 0_o

• Vastaa
Et näytä kyllä 14-vuotiaalta! varmaan johtuu tuo erehdys siitä että olet ruumiinrakenteelta laiha? se nuorentaa..

Seurustelen itse 27 vuotiaan kanssa, ja häneltä kysytään usein papereita,jonka jälkeen sitten naureskellaan.

Sattuu vaan omaamaan tuollaisia nuorekkaita piirteitä: pitkät luonnonvaaleat laineikkaat hiukset ja siniset silmät
  • Vastaa
Tämä on vasta 15. Neljän päivän päästä puolivuotta siihen että täytän 16.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vastaa
18 minä olen

niin paljon ikävöin

• Vastaa
Lapsi on tällä hetkellä kuusitoista, mutta huhtikuussa tulee lisää vuosia plakkariin.

Minua varmaan vanhentaa se, että meikän tyyli on hmmm, tätimäinen Pääsin jo k18 alueellekin, ilman että kyseltiin mitään.
Yksi setä kerkisi jossain vaiheessa teititelläkin kadulla. Tunsin silloin kulkevani jo toinen jalka haudassa. Pöh.
  • Vastaa
22.

Minulla on sielu.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, JapanGoth). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!