Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gocom
  • Lähetetty: 03.09.2006 08:56
Monesti kun ikääni kysytään tulee tenkapoo, koska ikä vaihtuu koko ajan niin miten sen muka pystyy aina muistamaan... No onneksi kuitenkin sen syntymävuoden aina muistaa ja siitä pystyy laskemaan. Tällä kertaa ei tosin ollut vaikeuksia joten voin suoralta kädeltä sanoa:

"Mä oon 17 vuotias jaskanjauhaja"
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2006 12:28
Kuulun näihin teini-ikäisiin... plääh... oon 12... kohta 13...
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2006 14:26
Minäkin olen "teini", surkea kolmetoista. Jotkut sanovat että näytän vanhemmalta, minua on luultu isäni tyttöystäväksi! xD
Minkäs sitä iälleen mahtaa...
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2006 16:15
Lainaus: Devilsbride Jotkut sanovat että näytän vanhemmalta, minua on luultu isäni tyttöystäväksi!

Heh... Niin muakin on joskus luultu....
(sori offi)
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2006 18:35
Olen 20 vuotias
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.09.2006 21:48
17-vuotias ja enkä oo asunu vuotee kotona, njäh njäh...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.09.2006 20:29
Parinkympin kriisi iskee ensi vuonna meikäläiselle...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 04.09.2006 22:56
Kelatkaa, meitsi täyttää kohta 30, ja vielä kysellään papereita kun menee baariin tai joskus jopa Essolla kun ostaa röökii!!!! Pari viikkoo sitten pyysin tulta röökiin tossa Puksun k-kaupan edessä yheltä pariskunnalta, niin eivät antaneet "tollaselle 14-vuotiaalle"!!!!!!!!! En saanut sanaa suustani, järkytyin niin!!!! Pari foorumilaista mut on nähny, ja onhan se mun kuva tuolla profiilissa, kertokaa nyt suoraan näytänkö 14-vuotiaalta?! Oon ihan ihmeissäni! Täytän tosiaan parin viikon päästä 27!!! No, kai se toisaalta täytyy ottaa jonkinmoisena kohteliaisuutena. Tuskin sitä viiskymppisenä sit näyttää kovin rupsahtaneelta, jos vielä kolmikymppisenä luullaan teiniks!!!
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2006 23:12
Oke... No itse täytän 16 12.9...
Ninnille jo sanon hyvät syntymäpäivät!
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2006 23:23
jaa viel tuohon Ninnin kommenttiin... Minua myös luullaan nuoremmaksi.. (otsenikin mielestä joskus) et ole yksin!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit