Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkä ikäinen olet?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.09.2006 23:31
Lainaus: Ninni Pari foorumilaista mut on nähny, ja onhan se mun kuva tuolla profiilissa, kertokaa nyt suoraan näytänkö 14-vuotiaalta?!

Joo-o, kyllä sinut saattaisi mieltää alle 20-vuotiaaksi jos ei paremmin tietäisi. (Tosin kuunnellessa ja lukiessa juttujasi voi huomata, ettei ole ihan teinitytöstä kyse.)
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2006 21:06
Tällä hetkellä 22-vuotias.

Ja on luultu 16-vuotiaaksi, nuoremmaksikin joskus, vanhaksi mummoksi, yleensä pojaksi jostain kumman syystä.... Että näin, ikinuori kummajainen.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.09.2006 16:16
Lainaus: tamashii itse täytän 16 12.9...
Ninnille jo sanon hyvät syntymäpäivät!

Ninni kiittää ja onnittelee myös!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.09.2006 16:36
Lainaus: Ninni Pari viikkoo sitten pyysin tulta röökiin tossa Puksun k-kaupan edessä yheltä pariskunnalta, niin eivät antaneet "tollaselle 14-vuotiaalle"!!!!!!!!! En saanut sanaa suustani, järkytyin niin!!!!

sä 14-vuotiaalta! hah! Jos sä näytät 14-vuotiaalta, mä imen vielä tuttia. Vanhat kurpat vois hankkia silmälasit (tai niihin mahollisiin vanhoihin vahvemmat linssit) mä kuulemma näytän ikästäni vanhemmalta, mut väliäkö siltä, ku ei mitää k 18-kamaa tarvii hankkiikaa.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2006 00:22
mie oon kaheksantoista, hyvä ikä oikeuksien kannalta =)
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2006 23:18
Et näytä kyllä 14-vuotiaalta! varmaan johtuu tuo erehdys siitä että olet ruumiinrakenteelta laiha? se nuorentaa..

Seurustelen itse 27 vuotiaan kanssa, ja häneltä kysytään usein papereita,jonka jälkeen sitten naureskellaan.

Sattuu vaan omaamaan tuollaisia nuorekkaita piirteitä: pitkät luonnonvaaleat laineikkaat hiukset ja siniset silmät
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2006 10:59
Tämä on vasta 15. Neljän päivän päästä puolivuotta siihen että täytän 16.
Kirjoittanut: ceylonia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.09.2006 16:12
18 minä olen
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:20
Lapsi on tällä hetkellä kuusitoista, mutta huhtikuussa tulee lisää vuosia plakkariin.

Minua varmaan vanhentaa se, että meikän tyyli on hmmm, tätimäinen Pääsin jo k18 alueellekin, ilman että kyseltiin mitään.
Yksi setä kerkisi jossain vaiheessa teititelläkin kadulla. Tunsin silloin kulkevani jo toinen jalka haudassa. Pöh.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 14.11.2006 10:31
22.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit