Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Toukokuun Soihdun tilalle muu kahvila/nurtsi-miitti!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.05.2009 13:59

Lainaus: Aditu

kalliosta, joka on siinä vesialtaan vasemmalla puolella asemalta katsottuna? Siinä on se joku metsänpeikkopatsas lähellä tai joku semmoinen.

Öö....? Jouni! Onko siellä joku helskutan peikko??!! Mä oon nyt ihan ulalla. (mut ainakin teksti toimii taas! Kiiiitos Neo!!!!)

Muoks: Katjaaa....huhuuuu..... Where are U my darling katatonic voodoo-zombie? Tuutko miittiin?? Mulla ei nyt minkäänlaista luuria joten tavoitan kaikki vaan netin kautta... Vastaa jos kuulet, niin tuun teidän kautta...

Muoks vol.2: Olen sitten pukeutunut niin niin OUT kuin vain keksein siitä in/out-ketjusta Hehhee
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2009 15:02
I'm here my love! Oon menossa mutsin ja faijan luo syömään puolen tunnin päästä ja aattelin lähteä suoraan sieltä. Ne asuu tossa kilsa Hertsikaan päin meiltä. Voidaanhan me treffata Hertsikassa tai jossain?

Keitin itselleni termarillisen kahvia ja pakkasin huovan. Nyt kelpaa miittailla.
  • Lähetetty: 31.05.2009 16:08
No nyt en enää ehdi vastata ku kone sekos, mut näen Katjan miitissä, myöhästyn tietty, täys katastrofi joka asian suhteen!!!!
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.05.2009 21:01
Kiitokset mukavasta miitistä! Muistakaa varoa kurkkuja makuuhuoneissa!
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2009 23:15
Kiitoksia myös täältä suunnasta.

Lupaan varata manaajan puhelinnumeron vuoteen vierelle. Vai hoituisko asia kortonkipaketilla nopeammin?

Aditulle ja miehekkeelle (nimet unohtuu liian helpolla) kyydityksestä. Palaillaan asioihin!
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2009 00:29
Taisipa sitten unohtua tässä darranpoistoyrityksen ohella
  • Lähetetty: 01.06.2009 08:47

Lainaus: Aditu

Muistakaa varoa kurkkuja makuuhuoneissa!

Ei ainakaan viime yönä tullut vastaan että ois tarvinu käyttää joko sitä nyrkkiä tai magnumia Niin siis kiitokset myös tämän jätesäkkilolin puolesta kivasta miitistä kesän lämpimimpänä päivänä (tähän asti) Ja ne miun uuet vitivalkoset sukat tuli iiihan mustaks... Ja vielä kerran kiitokset Katjasellein: ihq miniatyyri-Nelli sai paikan olkkarin vitriinin päältä!
Ja Annalle ja Jonelle tulee sit ihan muita juttuja yksärillä
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2009 12:02
Kiitos kiitos miitistä Oli hyvää.
Minä ajattelin suojautua jättikurkulta tyynyn alle kätketyllä .44 Magnumillani. Tai kokonaisella Dirty Harryllä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2009 13:21

Lainaus: Ninni

Ja Annalle ja Jonelle tulee sit ihan muita juttuja yksärillä

Juu, koitetaan saada homma järjestettyä

Ja kiitos meidänkin puolesta, oli kiva miitti, mutta Hesburger alkoi kutsua
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2009 13:23
Läpästä päätellen jäi aika normimiitti välistä o_O
Todellakin, oli jäätävä pois, synttäreillä meni yli viiteen, ja ilmeisesti sain jonkin auringonpistoksen; kotiin päästyä vaan pyörrytti ja oksetti koko illan, oli pakko olla vaan pitkällään ja vapista (selvennykseksi, join yhden pienen siiderin, eli tila ei johtunut vahvasta hutikasta ;D ).
Hopefully olen jo ensi kerralla mukana (hiusvärit messissä, pahoitteluni näistä "ohareista" AnnaAngelille).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit