Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

yön pimeät surffaajat

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 20:38
Lainaus: Mariel Öisin kuuluu juosta ulkona, pitkin metsiä, tanssia kuun valossa, loikoilla ulkona katselemassa tähtiä ja laulaa täysikuulle.

Just noin! Kyllä ulkona on kaunista yöllä. Tää mun asuinalue on melko rauhallista seutua, joten voi haahuilla turvallisesti. Mulla on joskus MP3 mukana, ja pidän tanssituokioita jossain puistossa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2006 01:33
tai olla kapitalistin orjana. jos siitä tanssahtelusta maksettaisiin, niin sitten ehkä.
yhdenlaista itsensä myymistä tämäkin.
vaimokekin soittelee perään kun tuli katsottua illalla zombileffa ja nyt mielikuvitus kuulemma laukkaa.

eihän se leffa ollut edes humalaisten grillijuhlia kummempaa katsottavaa. jälkimmäinen ehkä kuvottavampi kuitenkin jos selvinpäin sattuu näkemään.

taitaa väsy iskeä kun näin kummia kelailee...taas kerran.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 01:54
Jes kello on kaksi ja herätys seitsemältä, kuvistyö meni pilalle eikä ketään missään tai mitään hyviä suunnitelmia. Kaikki kaatuu, kohta varmaan nettikin. Kettu. Yösurffari olen ja huolimatta että muitakin löytyy aika hiljaista näyttää olevan
  • Lähetetty: 21.11.2006 05:06
kello 5 ja pimeyden valtakunnassa kaikki päin...

muuten ihan mukavaa, mutta kahvi pääsi loppumaan jo ennen kolmea.
toivottavasti edes kotiinpaluu sujuu paremmin kuin eilen.
unelmoin kylmästä oluesta ja lämpimästä punkasta.
karu todellisuus: vaimoke oli juonut kaljat ja koira oli paskonut pleikkarin ohjaimen päälle.
fcking great!

eli nyt unelmoin ettei koira olisi kuralla ja edes teinilonkero olisi säästynyt...vähään on ihmisen tyytyminen.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 11:31
Lainaus: mlrd karu todellisuus: vaimoke oli juonut kaljat ja koira oli paskonut pleikkarin ohjaimen päälle.
fcking great!

Karu elämä *hihittää*

Itse en pääse koneelle yöllä, muuta kuin erikoistapauksissa. Mutta yöllä on kaikista parasta olla koneella, kun on ihan pimeää, kaikki muut on koneella () ja musiikki on silloin tuplasti parempaa. Jostain kumman syystä. Oo
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 11:55
Valvon aika usein suhteellisen myöhään, ainakin lomilla. muuten en viitsi vaikka haluaisinkin.
Mutta lomillakin on yöllä usein muuta tekemistä kuin koneella roikkuminen, kuten ulkona hiippailu,kuulokkeilla hyvän musiikin kuuntelu tai neulominen.
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:00
huomenna alkaa vapaat. jee!

perkuleen välikeli uhkaa vaan pilata nekin, kun ei jaksaisi kuralätäköissäkään hyppiä: pitänee keksiä jotakin askarreltavaa, kuten ulko-oven panelointi (osaisikohan siihen tehdä kaiverruksia tai kuviointeja...) ja epäilemättä jonnekin soittojuottolaankin eksyn.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:35
Olin tos vähän aikaa vartija hommis viikonloppuisin...siis olin. Varastoja piti satamassa kiertää ja sen semmost sontaa. Sanoin itteni irti kun ei jaksanu viikot koulus ja viikon loput työs AAAARRRRRK! TUSKAAA! Ei päässy viikonloppuna bilettää tai mitään. Eli semmost lepakon elämää ja sosiaalistatus meinas puota nollaan. 23V ja työ vie muun elämän kun opiskelun EI KIITOS...ennemmin huippuu neljän aikaan kännis kämpille kun kuuden aikaan töistä silmät solmus.
Kirjoittanut: Roora (Aktiivi)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2006 22:16
Lainaus: Velvet Grey tykkään surffailla yöllä, varsinkin (kesä)lomalla tuli mentyä nukkumaan joskus kahdeksalta.

samoin kuin Velvet, lomilla olen koneella pitkälti 25 tuntia vuorokaudessa, mutta joskus on mukava lähteä yöllä käveleskelemään ulos. Siinä virkistyy mukavasti ja tuntuu hyvältä kun kukaan ei ole katsomassa kieroon tämmöistä kummajaista (ei niin että välittäisin)
Ja raskaan yön jälkeen on mukava mennä nukkumaan ja herätä iltapäivällä 5-6 aikaan. >
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 02:30
Öisin monasti kyllä eksyn tänne, pitäisi hankkia elämä x)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!