Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Välillä hyviäkin uutisia (osa 4) - Sivu 92

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2010 12:42
Olen kipeänä ja kyllä: se on hyvä uutinen juuri nyt. Ihanaa olla kotona! Muut hikoilee kokouksessa koko päivän. Asuntooni on tulossa myös huoltomies pattereiden ilmaus kierroksellaan, joten hyvä ettei kissa järkyty vaan voin olla hänen turvanaan. Lisäksi minulla on runsaasti aikaa kirjoittaa blogia! Olen aivan innoissani sen kirjoittamisesta ja käytän innostustani nyt hyväksi tallentamalla luonnoksia sopivista aiheista. Pieni kuumeilu ei haittaa, lisää kahvia!
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2010 20:16
Sain otettua ja soitettua luokanvalvojalle ja juteltua sen kanssa. Huomenna vielä kuraattorin juttusille, mutta luulen, että yritän nyt koulussa jaksaa olla jouluun saakka ja katsoa sitten, miten on sujunut. Jos jaksaisi vaikka vähän korvailla poissaolojakin syysloman jälkeen! En aio luovuttaa, en en en!!!

Ihanaa, kun pari päivää ja alkaa se LOMA!! Sitä on odotettukin!!
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 21:57
Nile tulee 22.2 Nosturille! Parhautta.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 13.10.2010 22:29
Internjet -yhteyteni toimii jälleen. Tavanomaisen hitaasti, mutta kuitenkin. Thank god. Oli ikävä

Viime viikkoinen viisaudenhampaiden poisto-operaatiokin meni hyvin eikä ongelmia näytä aiheutuneen. Pieni tyytyväisyyden aihe tämäkin, kun ehdin jo kaikenlaisia kauhuja pyöritellä mielessäni.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.10.2010 23:38
OMG! Minusta tuli juuri tuplatäti, kun isosiskoni synnytti toisen lapsensa. Tyttö tuli, ja nyt kummipoikani on isoveli ja hurjassa yhden vuoden iässä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.10.2010 08:32
Sain juuri valmiiksi elämäni ensimmäisen kokouspöytäkirjan, ja se on varsin onnistunut. Lisäksi toimistoesimiestäni sijaistaessani on tulleet tutuksi muutkin hänen tontilleen kuuluvat "vaikeat" hommat. Talousarvioennuste näin esimerkkinä. Yay!

Lisäksi viikonloppuna mökille.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.10.2010 16:34
Sain juuri työsopparin ja ihan oman alan töitä. Lisäksi minut buukattiin DJ:ksi erääseen isompaan tapahtumaan Helsingissä ja olen tavalla tai toisella onnistunut päätymään kutsuvieraslistalle käytännössä kaikkiin loppuvuoden mainitsemisen arvoisiin goottitapahtumiin
Kylläpäs tulee paskantärkeä olo :P
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2010 14:14

Lainaus: emanon

Sain juuri työsopparin ja ihan oman alan töitä. Lisäksi minut buukattiin DJ:ksi erääseen isompaan tapahtumaan Helsingissä ja olen tavalla tai toisella onnistunut päätymään kutsuvieraslistalle käytännössä kaikkiin loppuvuoden mainitsemisen arvoisiin goottitapahtumiin
Kylläpäs tulee paskantärkeä olo :P

Mee töihin! Eiku, onnea

Miulla puolestaan on vaan yleinen feelgood -meininki. Hyvää musiikkia ja hyvää kahvia. Kyllähän tämäkin kieltämättä hieman hymyilyttää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.10.2010 08:06
Megajees, tänään pääsee hammaslääkäriin hoidattamaan tuon nolon reiän ETUhampaassa. Taitaa tämä tyttö välttää kovia karkkeja tästä lähtien. ;_;
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2010 09:15

Lainaus: Heetteri

Megajees, tänään pääsee hammaslääkäriin

Äh...kiitos muistutuksesta. Pitää minunkin varata aika, koska julkiselle sain ajan vasta helmikuulle ja vielä olisi kaksi reikää hampaissa, jotka huolestuttaa minua.

Oma hyvä uutiseni: Tänään on aika kosmetologille, mahtavaa. Viime käynnistä on jo ainakin puolitoista vuotta. Lisäksi minulla on 2 pv vapaata. Taidan siivota, jonka jälkeen siirryn sohvalle makaamaan. Oiii ihanat vapaapäivät.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit