Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K3, emanonin synttäribileet 22.8.2009

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2009 22:01

Lainaus: Kalmankoura

saattaa aatella et "Nythä miä piäsen helepol, ko käyn vaa alkon kautta", ja sitten siula onki kasakaupalla juomaa tuhottavana. :P

Alkoholia ei ole ikinä liikaa! :P
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2009 22:15

Lainaus: Ninni

Aargghh!!! No eipä se auta noihin E D E L L I S T E N bileiden kuvien kuvatexteihin!!! No, laitoimpa ne nyt kuiteski tänne, mutta nimiä ei lue niissä kuvissa joissa en osaa naamaa ja nickkiä yhdistää!

Mie tsekkasin kuvat, vaikka tää ilta piti pysyy poissa netistä. Tulin siihen tulokseen että ku mie en näy ko yhyres kuvas eikä siinäkää naamaa ni ei miu nickiä tai nimeä tarvi siellä sitten lukeakkaa.
Kirjoittanut: zouwi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2009 07:38
http://www.rcf.it/en_US/web/rcf/products/pro-speak er-systems/4pro-series/4pro-8002-as

Tuollaista siis olisi luvassa muiden lelujen ohella. Jos ei riitä niin ensikerralla enemmän. Mä oon tainnut muutamaan kertaan mainita että taidan itse kanssa isännöidä kekkereitä joskus toistaiseksi määrittämättömänä ajankohtana. Sillon sitten pidetään ne lähempänä meikäläisen varastoja kun mä joudun ite roudaamaan. :P

Ja tosiaan, minut kanssa raahataan joskus aamupäivällä paikalle. Nyt pitäisi enää pikaisesti päättää että mitä laittaa päälle ja sitten tuon keikkakaluston kanssa Hämeenlinnaan keikalle josta melkein suoraan Mogadishu Avenuelle.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.08.2009 11:41

Lainaus: zouwi

Tuollaista siis olisi luvassa muiden lelujen ohella. Jos ei riitä niin ensikerralla enemmän.

Eiköhän riitä, noitahan on yleenbsä ulkofestareilla, Tuskassakin 8 kappaletta, vastaavia
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.08.2009 10:33

Lainaus: Kalmankoura

tsekkasin kuvat, vaikka tää ilta piti pysyy poissa netistä.

Meaning WHAT?! Multa kyseltiin noita kuvia joka miitissä koko ajan niin paljon että laitoin ne lopulta (ja niistä puuttuu puolet!) Sääntönä ollut vaan että kunhan isännän kasvoja ei tunnista...
Mutta mitäs noista vanhoista kemuista kun tänään on uudet! Mietin sitä tanssilattiaa kun viime kerralla meinasi tukehtua ja jotain viilennystä siihen kohtaan lupailtiin...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.08.2009 19:44
Äh, no tuota... Olen tässä laittautunut jo jonkin aikaa, mutta fiilis karkasi. Olen niin kamalasti myöhässä. Enkä keksi päällepantavaakaan. Anteeksi. En vain pysty kohtaamaan maailmaa tällä hetkellä, ja matkustamaan niin kauas. 2 h tälläytymistä turhaan, mutta minkäs teet. Olisi varmasti ollut hauskaa, mutta olen niin kamalan kipeä, ja todellakin vieläkin kotona, niin ei ole järkeä lähteä enää.

Toivottavasti teillä oli hauskaa.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.08.2009 13:43
Kiitokset emanonille jälleen mahtavista bileistä ja kaikille paikalla olleille hyvästä seurasta. Oli erittäin mukava ilta
Kirjoittanut: zouwi (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2009 16:37
Oli paska disko. Basso ei kuulunut eikä savuakaan ollut kuin nimeksi. Jotkut haalaripelletkin tuli loppupuolella pilaamaan kaiken hauskanpidon.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2009 16:51
Kiitos bileistä munkin puolesta, loistava ilta arveluttavine läppineen, yöllisine kattokävelyineen ja valittavine naapureineen. Hyvä seura sai viihtymään jopa alkoholin puutteesta huolimatta.
Kirjoittanut: Jutzku (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2009 17:29

Lainaus: zouwi

Oli paska disko. Basso ei kuulunut eikä savuakaan ollut kuin nimeksi. Jotkut haalaripelletkin tuli loppupuolella pilaamaan kaiken hauskanpidon.

Heiii miun piti sanoa noin . kiitos onnistuneista bileistä minunkin puolesta, bileet ikävä kyllä loppui liian aikaisin joittenkin sinipukuisten pellejen takia
Jutzku
Ps. Kiitos jäätelöstä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit