Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rumanaama utelee...

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 15.10.2007 22:50

Lainaus: AuroraBorealis

te ootte jo siinä ikäpolves että teidän äidit on rennompia? emt

Hmm, aika monesta teistä oon luullu vanhemmaksi Nyt vasta eksyin tähän viestiketjuun ja katoin että ootteko noin nuoria vielä, elämä eessä ja silleen. Ja miksipä me teitä syrjittäs. Tai no miulla sanomista kauheesti, oon omasta mielestä itekki vielä meleko nuori (parikymppine)

niin no en oikeestaan koe itteeni niin kamalan nuoreks. enkä kyllä vanhakskaan.(17 siis ikäni on) mutta siinä oot oikeessa että ainakin miun äiti on rento äiti. mutta kaverini äiti(äidit siis samaa ikäluokkaa suurinpiirtein) ei antaisi pukeutua kaverini eikä hänen isoveljensä(saman ikänen miun kanssa) mustaan ekä varsinkaan pidä siitä että isoveli(kaverin siis) pitää nahkatakkia.

mutta offia offia...
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2008 19:48

Lainaus: Irodorareta

Mä olen varmaan nuorin täältä... Olen 12, täytän huhtikuussa 13.

et sä nuorin oo, mä oon nyt pari kuukautta sitte täyttäny 12
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2008 23:49

Lainaus: Irodorareta

Oon kuitenki tosi ilonen siitä että mun vanhemmat on
hyväksyny tän mun gootti tyylin, äiti vaan sano että:
-Niin kauvan kun sinulla on vaatteet päällä pukeudu
niin kuin haluat. ÄIDIT KUNNIAAN!!

Hih, no meiän mutsi (ja porukat muutenkin) pukeutuu itsekin täysin mustiin, niin eipähän niillä paljon sanomista ole. Ja sit mutsi aina välillä käy kyselemässä kaikkee tosi 'järkevää', esim. kerran tuli kysymään että haluisitkos sen yhen vanhan korsetin... no joo. offia, offia.

Itse olen siis 15, eli nuoremmasta päästä (vai?). Tosin, useimmiten luullaan että oon vähintään jotain 17, ruisrockissakin pääsin kaljatelttaan.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.11.2008 08:32
je mä olen 14...

kiva ku joittenkin äidit on noin kivoja, että hyväksyy tyylin ym, koska mun vanhemmat suoraan sanoen inhoaa mun goottityyliä, ja sanoo välilä ihan päin naamaa että "ihan kauheat vaatteet/meikit/hiukset sulla"
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.11.2008 21:41

Lainaus: pimeyden_hehku

je mä olen 14...

Ohos luulin, että kovasti vanhempi tossa tänään, ku olit miitissä.

kiva ku joittenkin äidit on noin kivoja, että hyväksyy tyylin ym, koska mun vanhemmat suoraan sanoen inhoaa

Noh, mut se on hyvä jos kestää ja kyllä se aikanaan loppuu. Munki mutsi aina sanoo mulle, että näytät ihan tytöltä tms ku oon johki menossa, mutta mä aina pistän takas jotain tyyliin, että "No hyvä onhan tytöt paljon nätimpii! moik"
  • Lähetetty: 14.11.2008 13:39

Lainaus: HepZusi

Ohos luulin, että kovasti vanhempi tossa tänään, ku olit miitissä.

ai jaa?? kunka vanhaks? ku mietin et yleensä must luulla et oon 95, vaik oon 94...
  • Lähetetty: 14.11.2008 13:41

Lainaus: HepZusi

No hyvä onhan tytöt paljon nätimpii!

vähä hyvä aina ku mun mutsi jotain vinee, ni en ikin keksi mitää nasevaa sanottavaa, vaan mumisen ain itekseni vaan jtn "haist v***u" tms.....
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 18.11.2008 02:58

ai jaa?? kunka vanhaks? ku mietin et yleensä must luulla et oon 95, vaik oon 94...

Nosiis joku 16-17mielikuva tuli, mutta enpä mä ikinä osaa ihmisten ikää arvoida. Viime perjantaiyönä bussissa mä murskasin jonku humalaisen naisparan luulemalla sitä 44vuotiaaks vaikka hän oliki 34, mutta oma vika ku tuli kyselemään multa, joka muutenki olen pienessä pöhnässä, että "kui vanhalta näytän?".
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 23.11.2008 16:44
Tuotanoin, voisikohan tämän ketjun nimetä uudelleen hiukan johdonmukaisemmin, vaikkapa että "Minkä ikäisiä olette?" ja siirtää Yleisiin korinoihin?

EDIT: Täällähän on jo ketju nimeltä "Minkä ikäinen olet?". Joten eiköhän tämän voisi näinollen sulkea, eihän näissä kahdessa ketjussa kai ole mitään varsinaista eroa? :> Ja en ole siis itse moderaattorina täällä Testialueella, joten en voi tätä itse sulkea.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.11.2008 11:10
Minäpä suljen ja arkistoin!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit