Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rumanaama utelee...

Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2006 19:56
Niin sitä utelisin, että minkä ikäistä porukkaa tänne ylipäätään kirjoittelee? Olen seurannut jo aika pitkään tätä mahtavaa sivustoa ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia. Harmi, että tämä kone on niin pirun hidas, joten koko iltahan siinä menis eikä riittäisikään jos haluaisi kaikki jutut käydä läpi.
Itse en ole gootti, mutta jonkinsortin taaplaaja kuitenkin. Sanotaanko, että kategorioisin itteni ehkä "ryysyläiseksi", mitä se ikinä sitten tarkoittaneekaan...
Yllätyin paljon siitä, että tässä taannoin tuli ilmi, kuinka törkeästi isojen kaupunkien ihmiset suhtauvat teidän goottien pukeutumiseen! En ymmärrä, luulin sen olevan "vain" pikkupaikkojen ns.ongelma. Täällä päin armasta maatamme ei juuri gootteihin eikä muihinkaan "erilaisiin" törmää, mikä on sääli. Minusta on hienoa kun näkee erilaisia vaatteita ja pukeutumistyylejä, se aina piristää mieltä ja saa olon mukavaksi, että on vielä olemassa vaihtoehtopukeutujiakin. (Olikohan tuo nyt oikea ilmaisu?No hällä väliä). Tsemppiä kaikille.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2006 20:28
Lainaus: rumanaama Niin sitä utelisin, että minkä ikäistä porukkaa tänne ylipäätään kirjoittelee? Olen seurannut jo aika pitkään tätä mahtavaa sivustoa ja aiheet ovat olleet mielenkiintoisia.

Tervetuloa
Itse kuulun jo vanhemman iän gootteihin, mutta keski-ikä on tiemmä aika nuori. Kiva jos juttumme ovat olleet kiintoisia.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.12.2006 22:02
Mä oon siitä vanhimmasta päästä, eli 27. On kiva et mul on aina ollu frendei ihan 13-vuotiaista nelikymppisiin. Sopeudun melko hyvin sellasiin poppoisiin, joissa muut on mua yli 10 v nuorempia tai vanhempia. Vaikka oon aikuinen, oon aina ollu sellanen ikiteini sekä ulkonäöltäni että myös keskustelut sujuu hyvin nuorempien kaa, koska oon nopee innostumaan sellasist jutuist joista ympärillä olevat nuoremmat on kiinnostuneita. Tän foorumin "nuoriso" on kyl tosi kypsää ikäisekseen, sen oon huomannu noissa yhteismiiteissä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.12.2006 22:13
Ikähaarukka on täällä tosiaan aika laaja. Osa foorumilaisista on uskaltautunut kertomaan oman ikänsä viestiketjussa:

Iha vaa piruuttani kysyisin...
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.12.2006 14:48
No mä kuulun niihin nuorimpiin gootteihin... Mutta, joo.. Täällä on aika eri-ikäisiä gootteja.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2007 09:20
tämä on siitä mukava foorumi, ettei tietyn ikäisiä yleisesti dissata. monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/
Kirjoittanut: Nemesia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.04.2007 11:32
ite oon 17
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:26
13, eli nuorimmasta päästä. Ja itsekään en sanoisi itseään niin gootiksi. Tämä taitaa olla tälläistä "kaksoiselämää" kun maalla asun. On vaikea käyttää korkkareita keskellä metsää ja toisia saman tyylisiä täällä ei juurikaan näy.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:35

Lainaus: Kuunsilta

monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/

Olen huomannut
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:56

Lainaus: Barokki

Lainaus: Kuunsilta
monille aikuisille nousee se ikä päähän ja joillekin jo 18 vuotiaana tarttuu sellainen sauraus kun ikärasismi :/

Olen huomannut

kuten myös..
olen itse vasta 15, mutta silti kaikki meidän tuppukylän "lajitoverit" kävelee nokka pystyssä ohi vaikka olisivatkin vain vuoden vanhempia, sillä olen liian penikka heidän mielestä.. outoa..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit