Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.12.2006 12:15
En tiiä onko tällasta "hyvin uutisten" viestiketjua jo olemassa, mut jos ei oo, kirjotelkaa tänne sellasii juttuja, jotka on aluks tuntunu ihan toivottomilta, mut sit asiat onkin kääntyny parempaan suuntaan. Ja jos tällanen jo on, niin kertokaa missä ja tän voi sit unohtaa.
Anyway, mulla on peräti 2 hyvää uutista, jotka kuulin just äsken!
Eli siitä oon jauhanu täällä kun saatiin se häätö tästä kämpästä, ja pelkäsin sitä muuttoa ja ajattelin, et meidät heitetän pihalle parin viikon sisällä: Äsken kuitenkin soitti vuokranantajan isännöitsijä, ja sano et meidät on irtisanottu tästä kämpästä sen metelin takia, muttei se oo sentään häätö. Jos se olis ollu häätö, ois kuulemma ulosottomiehet tullu nakkeleen kamoja pihalle! Ja mikä parasta, saadaan asua tässä puoli vuotta!!!! Eli kyl hyvin kerkee pitää meillä leffaillat sun muut mitä ollaan suunniteltu
Ja sit toinen asia, poliisi soitti äsken, ja uskaltauduin lopulta vastaamaan puhelimeen. Onneks vastasin, sillä tällä kertaa ne ei halunu tulla mua pidättään tai muuta vastaavaa vttumaista. Ne kerto, et ne sekoilijat jotka pilas sen meidän junamatkan on saatu kii!!!! 18.12 meidän pitää mennä asianomistajina kyttikselle antaan tarkempi lausunto jne... Jee!!!! Ne skitsot saatiin kiinni! Hieman ku Ninni on nyt tyytyväinen
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2006 14:50
Sullahan oli tosi hyviä uutisia. Kiva kuulla että saatte asua siinä vielä, ja etsiä ajan kanssa uutta asuntoa. Se on kuitenkin vaikeeta löytää näinä päivinä.

Ja ne skitsot. Ihme kun ne saatiin kiinni. Te tietysti vaaditte 100 000 euroa korvausta kivusta, nälästä ja inhimillisestä v...sesta.
Mulla ei oo tälle päivälle mitään erityisen positiivista, mutta ehkä keksin kun tässä mietin.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2006 13:36
Olen iloinen puolestasi Ninni!

Mulla ei ole mitään kamalan hyviä uutisia, muuta kun että eilen oli kiva ilta, eikä ole krapulaa
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:16
Hyvä uutinen on, että olen viimeinkin saanut kirjani + kaikki tarvittavat kuvat valmiiksi ja lähetän pian ne kustantajalle! Saavutus, joka nostaa tunnelmat kattoon työryhmämme keskuudessa!

Toinen hyvä juttu... Biologian vaikee koe, johon en ollu lukenu sitten ollenkaan, palautettiin tänään... ja arvatkaa, mitä - siit tuliki 10!!!!
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.12.2006 15:28
OOn niin niin onnellinen! Tuli äikän kokeesta 10 ja koulu menee muutenkin hyvin. Ja sovin tänään kaverin kanssa todella ison riidan. Riideltiin n. 2kk. Kaikki menee vaan niin hyvin!!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:03
Lainaus: Mariel Hyvä uutinen on, että olen viimeinkin saanut kirjani + kaikki tarvittavat kuvat valmiiksi ja lähetän pian ne kustantajalle! Saavutus, joka nostaa tunnelmat kattoon työryhmämme keskuudessa!

Vau, oletko kirjailija? Kirjoittaminen on kovaa työtä, olen itsekin jonkin verran kynäillyt, mutta ei mitään kustannettua.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:16
Lainaus: poison Te tietysti vaaditte 100 000 euroa korvausta kivusta, nälästä ja inhimillisestä v...sesta.

No totta hemmetissä vaaditaan!
Lainaus: Zombina Olen iloinen puolestasi Ninni!

Mulla ei ole mitään kamalan hyviä uutisia, muuta kun että eilen oli kiva ilta, eikä ole krapulaa

Kiitti! Etkös sä sanonu joskus aiemminkin, et sul ei ikinä oo darraa? Vai oliks se joku toinen?
Lainaus: Mariel Hyvä uutinen on, että olen viimeinkin saanut kirjani + kaikki tarvittavat kuvat valmiiksi ja lähetän pian ne kustantajalle! Saavutus, joka nostaa tunnelmat kattoon työryhmämme keskuudessa!

Onnea todella paljon!!!! Itekkin oon kirjottanu koko ikäni, mutten yhtään kirjaa saanu valmiiksi asti. Ykskin kirja jäi epilogia vaille valmiiks ja on nyt hukkunu koko paperipinkka jonnekkin! Olitkos sä se, joka kirjotti siitä goottikulttuurista ja pyysi apua muilta foorumilaisilta? Vai oonko sekottanu jälleen kerran ihmiset keskenään? Jos oot sama henkilö josta puhun, mä haluun sen kirjan ehdottomasti!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 11.12.2006 16:25
Mariel
, mistä aiheesta tuo kirja on?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2006 17:10
Minä olen tainnut jäädä junasta? Mitä ihme häiriköitä???
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.12.2006 19:52
Lainaus: Ninni Etkös sä sanonu joskus aiemminkin, et sul ei ikinä oo darraa? Vai oliks se joku toinen?

Mä ainakin oon sanonut näin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit