Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.12.2006 13:57
Lainaus: Kuutar minulla on erityisen hyvä fiilis siitä että tärkeä mummoni voi sairaalassa jo paremmin, olin jo ehtinyt pelätä kaikkea...

Kiva kuulla. Munki mummo on jo aika vanha,ja alkaa olla aika huonossa kunnossa. Tuntuu onnettomalta, kun mummo joka on aina tehnyt paljon kaikkea, ei enää jaksakaan...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.12.2006 17:39
Lainaus: poison Munki mummo on jo aika vanha,ja alkaa olla aika huonossa kunnossa. Tuntuu onnettomalta, kun mummo joka on aina tehnyt paljon kaikkea, ei enää jaksakaan...

Mie katselin kun ennen niin ahkera ja iloinen mummoni kitui 6 vuotta sairaalassa ja kuoli sitten. Mutta hyvä vain, että kuoli sitten, koska hän ei voinut syödä, ei puhua, ja lopulta hän ei edes tuntenut miestään, joka oli käynyt häntä sairaalassa joka päivä sen kuuden vuoden ajan katsomassa. Ja mummoni li toivonut kuolevansa ennen puhekykynsä menestystä, ja siitäkin on 5 vuotta, joten...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 16.12.2006 18:41
mä en halua koskaan tulla vanhaksi

off-kommentti
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.12.2006 20:28
Lainaus: Kuutar mä en halua koskaan tulla vanhaksi

Mä taas haluaisin. Koska olis kiva nähdä miten maailma muuttuu kymmenissä vuosissa.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2006 20:31
Sain eilen 70 € ja tänään 5 €
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.12.2006 06:46
Lainaus: Kuutar minulla on erityisen hyvä fiilis siitä että tärkeä mummoni voi sairaalassa jo paremmin, olin jo ehtinyt pelätä kaikkea...

Mun toinen mummo kuoli toissa kesänä enkä päässyt edes hautajaisiin!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.12.2006 22:00
Lainaus: poison Mä taas haluaisin. Koska olis kiva nähdä miten maailma muuttuu kymmenissä vuosissa.

tuo onkin ainoa hyvä puoli mitä voi ajatella siitä että joskus vanhentuu, mutta silti maailma voisi muuttuan minun puolestani ihan rauhassa, vaikka pysyisinkin nuorena vanhukset on sitäpaitsi jotenkin pelottavia, sellaiset siis, jotka eivät esim. puhu enää, olen törmännyt vanhainkodissa joskus.

Lainaus: Ninni Mun toinen mummo kuoli toissa kesänä enkä päässyt edes hautajaisiin!

kurja juttu :/ vaikka hautajaiset ovatkin aika ikävä tapahtuma, niin onhan se silti viimeinen mahdollisuus tavallaan hyvästellä toinen.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.12.2006 13:52
Mä olen onneni kukkuloilla Deine Lakaien-liput tulivat, nyt vaan odottamaan helmikuuhun. Argh, kun aika mataa!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.12.2006 19:58
Pääsin vihdoin ja viimein Morticiaan ostaan hameen joulujuhlaan. Eikä edes itse tarttennu maksaa kokonaan (Mortin hameethan ja muutkin vaatteet on tunnetusti aika hinnakkaita, varsinkin näin köyhän näkökulmasta).
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2006 10:01
Kaksi vapaapäivää...

...ja kaksi vaihtoehtoista aktiviteettia: a) joulusiivous b) vetelehdintä ja musiikin kuuntelu

Vaikea valinta?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit