Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • #1 251
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.11.2007 23:25
Sain vihdoin kirjoitettua loppuun vampyyri-aiheisen... tarinan. Sivuja tuli lähemmäs 200, vaikka tarkoitus oli tehdä lyhyt novelli Ärsyttää vaan se, kun ei oo ketään kenelle sitä näyttää :/ Mut noh, onpa kirjotettu nyt yksi pidempikin juttu
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.11.2007 23:29

Lainaus: raavittu

Sain vihdoin kirjoitettua loppuun vampyyri-aiheisen... tarinan. Sivuja tuli lähemmäs 200, vaikka tarkoitus oli tehdä lyhyt novelli Ärsyttää vaan se, kun ei oo ketään kenelle sitä näyttää :/ Mut noh, onpa kirjotettu nyt yksi pidempikin juttu

miulle saa lähettää vaikka sähköpostilla jos haluat. miä tykkään vamppyyri-tarinoista ihan kauheasti.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • #1 253
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Sire
  • Lähetetty: 21.11.2007 23:38
Lyhyt novelli? Tuohan on jo kirja o.O

Kirjoittamisessa taisi mennä tovi jos toinenkin...ilmeisesti tietokoneella kirjoittelit? Jos käsin homman teit niin ei voi muuta kuin kumartaa. Toisaalta tietokoneella tekstiä tulee enempi per sivu kuin käsipelissä. Kunnioitettavaa joka tapauksessa, onnittelen

Itsellänikin saattaisi olla jonkinlaista taitoa sanojen peräkkäinasettelussa, mutta eipä ole mitään tullut tehtyä. Hoh.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • #1 254
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 22.11.2007 00:12
No ei tässä kovin kauaa mennyt. Kirjoitin päivittäin "ainakin" viisi sivua, parhaina jopa 30. Kirjoitin juu koneella, paitsi muutamia osia jouduin kirjoittamaan käsin, kun ei päässyt aina koneelle kirjoittamaan muistiin mieleen juolahtaneita lauseita yms. Samoin henkilökuvaukset, käsitekartat, juonen kulun yms. kirjoitin paperille (mun on pakko aina kirjoittaa käsin vihkoon kaikkea tuollaista, en muuten saa mitään aikaiseksi koneella) ja kyllähän siinä yksi A4-kokoinen 80 sivuinen vihko täyttyi.

Niin, ja kiitoksia Niin, darkAngel, saatan sen sinulle lähettääkin, kunhan saan vaan vielä kirjoitusvirheet ja muut virheet korjattua tekstistä

Seuraava projekti onkin sitten saanut inspiraationsa Kalevalasta, Suomen mytologiasta ja luonnosta. Saa nähdä tuleeko siitä edes mitään

Anteeksi jälleen offtopic.

"Itsellänikin saattaisi olla jonkinlaista taitoa sanojen peräkkäinasettelussa, mutta eipä ole mitään tullut tehtyä. Hoh."

BTW, kannattaa vaan ruveta kirjottaan. Sitä ei ikinä tiedä mitä saa aikaiseksi
Kirjoittanut: Suihkija (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2007 07:33

Lainaus: Valkyria

onpas kyllä helvetin vaihteleva toi mun mieliala!

Onks sulla menkat?
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 11:20

Lainaus: Suihkija

Onks sulla menkat?

no jos se selittää vaihtelevan mielialan niin sit mulla on aina
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 13:10
raavittu
Minä voisin ainakin innokkaana lukea tarinasi ! Jos vain tahdot sen näyttää, tai siis lähettää sähköpostilla.

Ja enää pari tuntia ja Chrystalis tulee tänne. Saan nukkua ainakin kaksi yötä (liian vähän, mutta pitää pienistäkin iloita) hänen vieressää.

Oli hauskaa mussan tunnilla. Noh ei muilla ehkä, mutta mulla ja kaverilla oli Paitsi et ei laulettu/soitettu. Nyt on kyllä mahakipee nauramisesta ja yskimisestä. :P
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:57
jesh näen rakkaani! ja mun tarvi vaa löhöö jossain nurkas vklp
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2007 20:55
Joo, siis mun elämässä nyt ei yleensä ole paljoa ollut hyvää. Mutta tänään riitti rahaa jopa kahviin ja se on jo ylellisyyttä!
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2007 21:25
Jos nyt ruvetaan näitä elämän pieniä iloja ylistämään, oli mulla kerrankin rahaa kismettiin! Muuten onkin sitten päällä tää yleivinetys, muttei siitä sen enempää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit