Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.03.2007 02:34

Lainaus: Iiriva

Vihdoin 18!

Oih, valtaisat onnittelut!
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 02:53

Vihdoin 18!

Onnea Iiriva
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2007 03:58

Vihdoin 18!

onneksi olkoon!!
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.03.2007 05:01
Oli niin hyvä ilta että oon varmaan ens viikonkin ajan iloinen.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 06:28
Vietin koko illan melkein kaverien piikkiin... Taksi ja ruoat sain ilmaiseksi ja oon edelleenkin maistissa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.03.2007 15:00
Kiitoksia
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.03.2007 15:26
Työkaveri on poissa seuraavat kaksi viikkoa joten saan pitää koko huoneen => äänekäs rokki soimaan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2007 15:38
Ostin torstaina tallentavan digiboxin, ja nyt se lopultakin toimii moitteetta
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:46
Viimein tietokone joka toimii kunnolla
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 18.03.2007 19:51
Mun eka jätkä johka luotin täydellisesti tuli heitettyä "ulos elämästä" sekä sen ittensä että mun takia.

Nyt yöllä sai yhteinen kaveri, mun bestis, mut lisäämään jätkän takas meseen (mesesuhe!)
Tärisin ja tärisen vähä vieläki ku en osaa oikein puhua (paitsi itestäni, ja sitä mä en tee enää niin suuresti..) ja jännitti ainakin äsken mitä mieltä se on musta nykyään. Oon kysyny jo mm. sen kissan kuulumisia

Pääasia kuitennin että
-Toi ei ollu poistanu mesestä monien viikkojen/kuukausien jälkeen. Tai siis bannannu, emt. Yllätti kuitenni että oli online.
-Toi ei tapa
-Toi juttelee normaalilla tapaa
-Toi on ihku edelleen. Vaikkaki pässi.

Häröä. Harvoin mä kyllä vanhoja ihmissuhteita yritän luoda uusiks, mut tän kanssa mä teen iha mielelläin <3

Toivon mukaan ei kosahda taas pää mulla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit