Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 16:05
Pääsen pian ostamaan kankaita \o/
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.04.2007 16:13
Saan Marilyn Manson t-paidan
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 09.04.2007 20:26
Olen erittäin iloinen Sain "päivitettyä" uskonnollisen vakaumukseni määritelmää tarkemmaksi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2007 20:30

Lainaus: Raivonkyynel

Sain "päivitettyä" uskonnollisen vakaumukseni määritelmää tarkemmaksi.

Mitä tuo tarkoittaa????
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 09.04.2007 20:38
Hmm. Miten sen nyt selittäisi. Katson kuuluvani nykyisin paremminkin setiläiseksi kuin satanistiksi. Saattaahan tuo vielä muuttuakin vielä, mutta tällä hetkellä tuo täyttää paremmin meikän elämänfilosofian (vai mikä se sana nyt on? Oo). Ja onhan tässä aikaa miettiäkin, kun Setin temppeli ei hyväksy jäsenekseen alle 18-vuotiaita.
Mielestäni ei mikään kauhea loikka, ei siis kaada maata

(Hmm. Nyt tuntuu taas oudolle, on oikeastaan huono idea lähteä julistelemaan mitään tuommoista lyhyen mietinnän jälkeen, ei sillä ettenkö enää allekirjoittaisi viestiäni, muttajoo. Tää on taas niin tätä.)
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Doomeri
  • Lähetetty: 10.04.2007 21:13
Elämä on ihanaa!
Paljastukset myöhemmin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2007 21:15
Naurattaa ihan kympillä ihmisten pikkusieluisuus ja kyky olla ottamatta vastaan kritiikkiä tai neuvoja.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.04.2007 21:51

Lainaus: Ximmo

Naurattaa ihan kympillä ihmisten pikkusieluisuus ja kyky olla ottamatta vastaan kritiikkiä tai neuvoja.

Sori kimmo mut noi sun kommentit kaikkee on ihan samanlaisii ku mun isosisarusten kommentit kaikkeen mitä mä teen Jokaisesta aisiasta löytyy jotain negatiivista
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2007 22:10

Lainaus: Warchild

Sori kimmo mut noi sun kommentit kaikkee on ihan samanlaisii ku mun isosisarusten kommentit kaikkeen mitä mä teen

Näinhän se on. Neuvominen on negatiivista ja pätemisen tarvetta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.04.2007 22:13
Jostain kumman syystä olen tällä hetkellä hyvin iloinen ilman mitään kunnon syytä, vaikka vielä aamupäivällä olin itse Masentuneisuus. En tajua, mistä tämä edes tuli. Pitää kai vain... iloita.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit