Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.04.2007 20:12
whiiii ,synttärit toivat vähän lisää shoppailurahaa ja huomenna pääsen taas käymään kunnolla kaupoissa
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:26
helpottavaa kun haikeus Espanjan matkan jälkeen on haihtumassa
mukavaa odottaa lähestyvää konserttia.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.04.2007 19:55
Löysin tänään Kukunorista Victoria Francèsin Favole -aiheilla kuvitetun päiväkirjan sekä Vampire Girl -pinssin. Olin hyvin mielissäni, sillä olen varsinainen Victoria Francès -fani. Yksi seinälippu, juliste sekä seinäkalenteri löytyy jo ennestään.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.04.2007 16:58
pääsin enkun kurssista läpi, vaikka olin ihan varma että en pääse! Vaikka en ihan ymmärräkään, että mistä arvosanani tulee, kun kokeesta en päässy läpi...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.04.2007 17:06
Sain etiikasta paremman numeron kuin olisin uskonut! Jei jee!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.04.2007 23:19
Taisin onnistua yhdessä tärkeässä jutussa. Olen niin iloinen! Pitkästä aikaa kävi todella hyvä tuuri! Jes jes jes! (Sekavaa on, kyllä.)
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2007 23:25
Kouluni oli maksanut mulle tilille reilut 800€, enkä yhtään tiedä mistä hyvästä se tuli!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.04.2007 22:27
Olen elossa!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.04.2007 02:31
Nomg O__________o muistatteko kun sanoin, että hyvin onnistuneesti kaadoin läppärini näppäimistölle jogurttia? Noh, isä vei sen korjattavaksi. Nyt, kaksi viikkoa myöhemmin, tulin kotiin ja kuulin saavani läppärini. "Nyt sillä on uusi laukkukin", totesi isäni ja avasi laukun. Isä-perkele oli ostanut kokonaan uuden laajanäyttöläppärin! Ei sitä 9 vuotta vanhaa konetta kuulemma enää saanut korjattua...

Nyt kyllä pysyn siitä ävehtimien kanssa kaukana!
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.04.2007 02:33
Ollaan kännisshä!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit