Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 17:00
Sain juuri huomata asiaan hieman perehdytyttyäni siskoni diagnoosin jälkeen, että minulla mitä todennäköisesti on ADD. Ottaa pattiin aivan tajuttomasti, koska toivoin että olisin väärässä, ja kärsisinkin vain jostain yleisestä ahdistuksesta ja plaaplaaplaa. Tekosyitä, en vain halua hyväksyä taas uutta sairautta koska paikkakunnallani mahdollisesti saatava osaava hoito on mahdoton yhtälö. Ihan kuin miljoonassa muussa sairaudessa tai oireyhtymässä ei olisi tarpeeksi, stna.

Suo sen kuin syvenee. Kaikesta hyvästä pitää ilmeisesti maksaa todella kova hinta jossain muussa. Ei sillä, en ikimaailmassa vaihtaisi niitä hyviä puolia pois vaikka sairastuisin lepraan ja muihin mukavuuksiin.

Itkettää silti.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2010 17:14
Vtuttaa, kun olisi kolmen päivän "loma", jonka olisin halunnut viettää mun perheen kanssa ja juhlia pikkusiskon synttäreitä, mutten saanut ketään hoitamaan lemmikkejä kuin yhdelle päivälle (niitä kun ei voi ottaa mukaan). Tiiän, etten saisi syyttää kaveria siitä, että sillä oli omat menonsa jotka esti sitä auttamasta minua, mutta silti ottaa päähän kun piti palata takaisin omaan kämppään näin pian. Ei sitä perhettä tule nähtyä niin usein kuitenkaan.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 18:34
Lunta vain 2-3 cm, eihän tuolla pysty mitään lumiukkoa tekemään. Nyt kun olis ollut kolme päivää aikaa väkertää,...ei tule joulua!

Tänään telkkarissa Yle 1: Tali-Ihantala 1944 ja MTV3: Miehet jotka vihaavat naisia.
Samaan aikaan, eikä ole tallentavaa digiboxia.
Kumpi nuista sitten kannattaa katsoa?
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.12.2010 20:28

Lainaus: kannuskäsi

Kumpi nuista sitten kannattaa katsoa?

Annan ääneni Miehet, jotka vihaavat naisia - mahtava trilogia, itsekin aion linnoittautua sohvalle ysiltä.

Pääsykoekirja ei nappaa, vaikka onhan tässä aikaa - puoli vuotta vielä kokeeseen.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.12.2010 20:30
Olisi ollut kiwaa jos ystävä olisi kutsunut minut kännäys bileisiinsä, mutta ilmeisesti en ole tarpeeksi ystävä siihenkään. No sentään minulla on norsunmuisti näissä asioissa että en sitten vastaisuudessakaan kutsu häntä minnekkään. Terveisin minä ja konjakki.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.12.2010 23:52

Lainaus: Miss Angel

Miehet, jotka vihaavat naisia - mahtava trilogia, itsekin aion linnoittautua sohvalle ysiltä.

Isä halus katsoa Tali-Ihantalaa, joten meni tuo sivu suun. Onneksi tiedän mistä sen voi netistä katsoa, joten no problem. Mutta silti vähän harmittaa.
Kirjoittanut: Holy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Holy
  • Lähetetty: 06.12.2010 00:19
Piti mennä "ajoissa" nukkumaan, mutta jumituin lukemaan Kuukausiliitettä ja erityisesti tuota juttua Kustannusosakeyhtiö Koivuniemestä. Sen jälkeen olinkin jo niin raivoon tukehtumaisillani, et piti alkaa kaivaa netistä adressia moista lahkoa vastaan Sairasta...

Jos joku muu muuten haluaa allekirjoittaa ko. adressin, se löytyy adressit.com:ista.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2010 00:21
Olen kävelevä kriisipesäke. Tai kuten poikaystäväni asian ilmaisi, en toimi ihan perusasetuksilla. Olisi kivaa toimia perusasetuksilla. Olisi myös kivaa, että elämäni olisi vähemmän saippuaoopperaa. Ystäväkin aiheutti lievän sydärin ajamalla kolarin edellispäivänä. Selvisi melko vähillä vammoilla, mutta on se kumma kun ei ihmiset voi olla säikyttelmättä ja yritä siinä sitten keskittyä saamaan oma pää yhteensopivaksi arkielämän kanssa, kun vähän väliä joku on sairaalassa. Pian pitäisi luikerrella saksan tentistäkin läpi. Scheisse.

Kyllä, olen vihainen kaverilleni joka ajoi kolarin, vaikka se ei mitenkään päin ollut hänen vikansa ja tiedän sen. Ja tämä on loogista, koska epäloogisuus. Kirosana. Tähtitähtitähtitähtitähti.

Joo, myös foorumin automaattisensuuri on aika ärsyttävä.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.12.2010 09:25
Voi vihvilä tuota lumisadetta. Tuntuu siltä, kuin kaikki lumi sataisi minun asuntoni kohdalle, katolle ja räystäälle. Minua ihan totta pelottaa, että tuo kirottu lumi aiheuttaa taas vesivahingon, jos se vielä hieman sulaa ja sitten tulee heti perään pakkanen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 11:09
Pitäisi jaksaa värjätä hiukset tänään ja istua 2.30h junassa + VR myöhästymis vara.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit