Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2010 09:11
Tässäpä sitten jatketaan valittamista ja narinaa, kun se kuulemma parantaa elämänlaatua. Edellisen viestiketjun tosiaan venähdettyä jo melko pitkäksi jälleen.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2010 12:00
Heti piti päästä vinkumaan jonnekin, kun tunteet, joiden luulin hiipuneen, olivatkin yhä aika vahvasti mukana. Sen verran "kirpaisi" kuulla ne uutiset. Toivottavasti ei tarvitsisi mennä kyläilemään sen kyseisen henkilön ja sen poikakaverin luo koskaan. Rajat ne on minullakin.

Toivottavasti tää olo tästä kohenisi jälleen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2010 13:18
Tunnetustihan junat eivät kulje, kun tulee vähääkään lunta. Enpä sitten mene tänään kouluun ollenkaan, koska kun yksi juna olisi ollut tunnin myöhässä, eivät luonnollisesti vaihtoyhteydet olisi onnistuneet. Noh, sain sentään vaihdettua junalippuni myöhempään junaan, ja menen sitten kouluun vasta huomenna. Onneksi olen niin paljon muita edellä, ettei oikeastaan haittaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.11.2010 17:57
Koulu on perseestä. Bussit on perseestä. Mun aamu herätykset on perseestä. Lumi on perseestä. Kaikki on perseestä. ja vielä väsyttää.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.11.2010 19:58

Lainaus: FilthyVictorian

Koulu on perseestä. Bussit on perseestä. Mun aamu herätykset on perseestä. Lumi on perseestä.

Hei, vois jopa kompata! Aamulla tentti kahdeksalta ja perseelleen meni.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2010 21:25
Olen surkea matikassa. Kokeessa oli seitsemän tehtävää joista sain oikein ehkä kaksi.... Toivottavasti tuo riittää nyt sen verran että ainakin läpi pääsisin.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2010 12:44
ÄH, viimeinen työpäivä ja olo on niin väsynyt et ei meinaa työnteosta tulla mitään! +_+
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2010 13:47
Taas vaihteeksi saikulla, nyt syynä selkä ja niska jotka päättivät romahtaa tasan yhtäaikaa.. Jee. Ja torstaina pakko mennä töihin, tai siellä olevan ihanan aktiviteetin joutuu korvaamaan jonain toisena päivänä. Ja en v***u varmana korvaa, menen vaikka pää kainalossa sitte sinne olemaan.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Idiot
  • Lähetetty: 09.11.2010 16:26
Plaah, hemmetin tylsyys ja yksinäisyys! Alkaa tosiaan vähän turhauttaa tämä, kun istun päivästä toiseen yksin kotona tekemättä yhtään mitään. Ei ole tekemistä, eikä ketään kenen kanssa edes jutella. Vähemmästäkin sekoaa. Ois niin hienoa, kun ois joku kaveri täälläkin, jonka kanssa voisi lähteä ihan vaikka ulos kävelemään ja juttelemaan kaikesta mahdollisesta. Kaikki kaverit vaan asuu niin kaukana.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2010 23:36
Aaaargh, lunta! En tykkää talvesta nykyään yhtään. Onhan se juu kaunis vuodenaika, mutta vihaan kinoksissa tarpomista ja kovia pakkasia, joissa jäätyy vaikka olisi kuinka vaatetta päällä (jäi vissiin traumoja viime talven loppusodasta, jolloin oli koko viikon -30, ja 8 vaatekerroksesta huolimatta olin jatkuvasti jäässä). Kohta kettuunnun täysin myös kulkemisiin, sillä tällä hetkellä minulla ei ole autoa käytössäni, ja kohta en voi enää pyöräillä. Inhoan kävellä pitkähköjä matkoja tavaroiden kanssa, ja minun on pakko tehdä sellaisia reissuja muutama viikossa. Lähimpään ruokakauppaan on 3 km suuntaansa, joten ei todellakaan ole hohdokasta kävellä sitä matkaa ees taas ruokakassien kanssa, taikka lähteä vkonlopuksi pois Joutsenosta, kun matkatavaroita pitäisi raahata 2 km asemalle päästäkseen. Eiväthän nuo ole mahdottomia matkoja, mutta ketuttavat silti kun tavarat painavat hartioita ja pitäisi yrittää päästä eteenpäin. Ei helvetti, ikävät kuukaudet tulossa.

Muoks: kaiken hyvän lisäksi nyt pitää yrittää saada hammaslääkäriaika vaikka ei todellakaan olisi sellaiseen varaa, sillä minulla taitaa olla 2-3 reikää jotka vaatisivat paikkausta. Hemmetti kun en osaa lopettaa jatkuvaa limsanlitkimistäni, niin taas on monta reikää. Tahtoisin myös muutamasta luomesta eroon, mutta eipä ole rahaa sellaiseenkaan. Miehekettäkin näkee vasta 2,5 viikon päästä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit