Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.11.2010 02:17

Lainaus: kuopassa

Jos väittää vastaan niin soita poliisi paikalle ja pidä huoli siitä, että sinäkin saat selville tarkastajan nimen,

Täälläpäin noita tarkastushommia tekevät nimenomaan poliisit sivuhomminaan. Hyvää tuuria vaan sille poliisien soittamiselle.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.11.2010 06:34

Lainaus: mlrd

Täälläpäin noita tarkastushommia tekevät nimenomaan poliisit sivuhomminaan. Hyvää tuuria vaan sille poliisien soittamiselle.

Voi poliisit soittaa paikalle siltikin jos väkisin koettaa tulla sisälle. Ei poliisin ammatti takaa sitä, että ihminen olisi sivutyössään tai vapaa-ajallaan virheetön. Fiksuinta olisi varmaan äänittää tai videokuvata telkkarilupatarkastajan touhut siltä varalta jos tarkastaja tekee jotain luvatonta. Tallenteen voi sitten tarvittaessa antaa tarkastajan esimiehelle, omalle lakimiehelle tai lehdistölle.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 10:34
mun tämän päivän valitus on se, että heräsin 6:28 eli oli enää 7 minuuttia bussin lähtöön. Päätin mennä seuraavalla ja sitten juoksin lumihangessa (lunta polviin asti) "oikoreittiäni" bussille. Onneksi bussi oli myöhässä, muuten en olisi ehtinyt siihen. Sitten kun Seinäjoelle pääsin, lähdin keskustasta kävelemään koululle ja kun perille pääsin, pää oli aivan hirveän kipeä! Otin särkylääkettä mutta se ei ole pahemmin auttanut kun on liian kipeänä pää +_+
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 11:46

Lainaus: Cata

Ja vielä lisää ärsytystä tuo se, että olen kolmessa paikassa käynyt kahden viikon sisälle työ(harjoittelu)haastattelussa, joka paikasta on luvattu soittaa perään ja ilmoittaa tykkääkö ne musta vai ei, vaan eipä oo kyllä kertaakaan puhelin soinu.

Minulla on vähän sellainen mutu, että aika monet paikat haluavat lupauksestaan huolimatta että hakija soittaisi heille eikä päinvastoin. Kai ne pitävät sitä jonkinlaisena kiinnostuksen merkkinä. Toisissa paikoissa taas asiat vain kulkevat niin äärettömän hitaasti että harjoittelijoista ei osata päättää viikossa tai edes kuukaudessa. Toki monet jättävät ihan kylmästi ilmoittamattakin, mulkeroita kun ovat.

Mitä tv-lupatarkastajiin tulee, niin ehdoton ei kynnyksen ylittämiselle vaikkei talossa olisikaan viritintä. Vaikka vastassa olisi kuinka auktoritäärisen oloinen hahmo, kannattaa vaatia nähtäväkseen heidän lupansa ja ottaa nimi ylös juurikin edellä mainitun perättömän sakotusuhkauksen kaltaisten tapausten takia. Kannattaa muistaa että kyseessä on kuitenkin täysin tuntematon henkilö joka yrittää tunkeutua asuntoosi, jos ei henkisellä niskalenkillä niin viimeistään uhkailemalla. Ethän päästäisi taulu- tai rihkamakauppiastakaan ovea pidemmälle, varsinkaan jos hän käyttäytyisi uhkaavasti Jos nuo taas laittavat perään maksulappua väittäen että näkivät / kuulivat tv-lähetyksen, vetoat siihen että katsoit ohjelmaa netistä. Ei tuollaista fasismin jäännettä saada loppumaan ennen kuin tarpeeksi harva maksaa.

Jos tässä nyt vielä pitää narista, niin ärsyttää tämä mystinen väsymys. Nukuin ihan hyvin ja vieläpä miltei tunnin ylimääräistä, mutta silti tuntuu etten saa mitään aikaisiksi.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2010 12:50
Miten voi olla ihan jatkuvasti kylmä! Huoneenlämpötila 23 astetta ja olen ihan syväjäässä, jalat siniset ja joka paikkaan kolottaa. Ja niin, en ole kipeenä. Musta on kai vaan tulossa 70 v. mummo.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2010 14:04
Vali vali, kaikki-tänne-mulle-heti-nyt-syndrooma iski jälleen. Etsin uutta talvitakkia ja tiedän tasan tarkkaan millaisen tahdon, sellaista ei vain oikein meinaa löytyä, kunnes tietysti etsyssä hyppää vastaan juuri SE täydellinen, ihana, kaunis, paras takki joka olisi ihan pakko saada heti nyt, mutta kun se hinta. Tahtoo! Ei taida auttaa kuin alkaa säästämään tai odottamaan veronpalautuksia, tiedän itseni niin hyvin, etten pääse tästä tunteesta yli ennnekuin saan juuri sen oikean takin käsiini. Mutta kun tahtois sen heti!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 11.11.2010 17:32
Hoho. Jos teillä ei ole tv-lupaa, älkää KOSKAAN avatko ovea jos ette tiedä kuka on tulossa. En ole koskaan maksanut tv-lupaa enkä maksa. Kyllä se tarkastaja käy välillä soittelemassa ovikelloa ja tiputtelee jotain lappuja postiluukusta...Entäs sitten vaikka se kuulee mut? Ei se oven läpi tule .

V.ituttaa se että kurkku on kipeä ja pitäisi vielä 2 päivää jaksaa töissä.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.11.2010 17:58

Lainaus: Necroerotica

Hoho. Jos teillä ei ole tv-lupaa, älkää KOSKAAN avatko ovea jos ette tiedä kuka on tulossa. En ole koskaan maksanut tv-lupaa enkä maksa. Kyllä se tarkastaja käy välillä soittelemassa ovikelloa ja tiputtelee jotain lappuja postiluukusta...Ei se oven läpi tule .

En yleensä ole avannutkaan ovea, ja olen ollut varovainen, mutta eilen sai tarkastaja minut yllätettyä valot päällä ja metallit huutaen. Vaikea siinä vaiheessa enää piiloutua minnekään.

Niin, ja kiitokset Vaulderie ja Kuopassa tuosta infosta. Olen kuullut juttuja joissa on pitänyt olla todella jyrkkä noiden tarkastajien kanssa, kun ne uhkailee ja yrittää sisään, mutta en tosiaan tiennyt saako sakottaa ilman ettei edes näe kyseistä boksia missään (eikä heppu tv:täkään ovelta nähnyt). Jokin siinä kyllä vähän haiskahti, mutta onneksi selvisin tällä kertaa.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 19:04
Mietin juuri että miten paljon itseään voi vihata ja inhota.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2010 19:55

Lainaus: Niflheim

Mietin juuri että miten paljon itseään voi vihata ja inhota.

Kuulostaa tutulta.

Voisin elää sen kanssa, etten ole mitenkään hirveän vetävän näköinen. Olisi kivaa olla nätti ja toki se joskus minua harmittaa etten ole, mutta sen kanssa voi elää helposti. Minun on paljon vaikeampaa elää sen kanssa, etten ole millään tasolla älykäs. Minulla on kultakalan aivot ja tuntuu, että menen tyhmemmäksi päivä päivältä. Enkä puhu nyt vain siitä matemaattisloogisesta älykkyydestä, koska uskon että älykkyyttä on monia eri lajeja. Valitettavasti minulle ei ole siunaantunut yhtäkään lajia. Ei minkään tuntemani älykkyysteorian mukaan.

Pahinta on, että nämä "olen ruma/tyhmä/iljettävä" -jutut on sellaisia, mitä kukaan ei ota edes oikein tosissaan. Koska suomalaisessa kulttuurissa itsensä alentaminen on normi. On normaalia sanoa olevansa ruma. Jos joku kehuu itseään, hän on ylimielinen. Mutta samaan aikaan siihen ei saisi itse uskoa, kun sanoo olevansa ruma tai tyhmä, koska silloin se muuttuu ärsyttäväksi ruikuttamiseksi, sen sijaan että kyse olisi jalosta suomalaisesta vaatimattomuudesta.

Arght. Haluan aivot. Haluaisin olla edes normaalitasolla fiksu. Mutta älyllisesti olen suunnilleen samaa tasoa kuin vasemman jalan saapas. Kriisiäni ei helpota lainkaan se, että lähipiirissäni on muutamia poikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä. Siis jo ihan oikeasti poikkeuksellisen älykkäitä. Minä olen se hupsu tyttö jonka kanssa ne älyköt hengailevat.
Koen olevani suunnattomasti poikaystäväni alapuolella esimerkiksi älykkyydessä ja pelkään että se tulee suhteen väliin. Ei se taida sille olla ongelma. Mutta itse tunnen oloni naurettavaksi ja mietin miten ihmeessä se jaksaa katsella kaltaistani kanaa, joka ei kykene muodostamaan ainuttakaan järkevää lausetta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit