Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.11.2010 20:03

Lainaus: byron

En yleensä ole avannutkaan ovea, ja olen ollut varovainen, mutta eilen sai tarkastaja minut yllätettyä valot päällä ja metallit huutaen. Vaikea siinä vaiheessa enää piiloutua minnekään.

Itse päätin, että ihan sama mitä sanoo, sisälle en päästä. Saatanan fasistit!

Giffirt: en minä sanoisi sinua ainakaan tekstiesi perusteella yhtään tyhmäksi, päinvastoin Mutta se on just se, miten itsensä näkee.. Nimim. omasta mielestään tyhmä rumilus
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2010 20:28

Lainaus: Giffirt

Haluaisin olla edes normaalitasolla fiksu

Hääääh. Mä oon just sun tekstejä täällä lukenu ilolla kun niissä on aina asiaa, ne on selkeitä ja helppolukuisia. Minulla on ainakin sinusta hyvinkin fiksu kuva! Jotta höpöhöpö
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.11.2010 21:14
Kouluaikani ovat perseestä, ja pitäisi ehtiä postiin. Vaan ehtisi vain aamulla ja myöhästyisin koulusta. Myöhästyn sitten.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 11.11.2010 22:02

Mutta älyllisesti olen suunnilleen samaa tasoa kuin vasemman jalan saapas. Kriisiäni ei helpota lainkaan se, että lähipiirissäni on muutamia poikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä. Siis jo ihan oikeasti poikkeuksellisen älykkäitä. Minä olen se hupsu tyttö jonka kanssa ne älyköt hengailevat.

Olen monta vuotta potkinut itseäni siitä, ettei minultakaan näytä löytyvän minkäänlaista älykkyyttä. Olen aivan pihalla jos keskustelu kääntyy mihinkään filosofiseen, poliittiseen tai, hertsileeri, "älykkääseen". Joskus tunnen itseni pieneksi ihmismuurahaiseksi joka ei tiedä mitään "oikeasta maailmasta" ja miten asiat siellä toimivat. Miksen voi olla taas 5-vuotias, kun suurin katastrofi oli värikynien katoaminen...

Kitinäni liittyy tavallaan älykkyyteen, koska älykkyysosamääräni putosi tänään pähkinän tasolle. Oli niin tämmönen päivä:

Nyt menen kyllä nukkumaan ja toivotaan että huomenna ÄÖ siirtyy pähkinästä edes meduusaan.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2010 13:09

Arght. Haluan aivot. Haluaisin olla edes normaalitasolla fiksu. Mutta älyllisesti olen suunnilleen samaa tasoa kuin vasemman jalan saapas. Kriisiäni ei helpota lainkaan se, että lähipiirissäni on muutamia poikkeuksellisen älykkäitä ihmisiä. Siis jo ihan oikeasti poikkeuksellisen älykkäitä. Minä olen se hupsu tyttö jonka kanssa ne älyköt hengailevat.

Mulla vähän sama... Varsinkin kun x-luokkakaveri oli älykkyyosamäärältään hiukan alle mensan rajan. Ja kun hänen kanssaan keskusteli, niin tunsi itsensä kuolaavaksi idiootiksi muutamaa aihetta lukuun ottamatta. Ja kun muutenkin tuntuu olevan, että puhun mitä sattuu.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2010 13:55
Koulukuvat saapuivat kotiin ja niitä siinä tuijotellessani päädyin sellaiseen tulokseen, että näytän edelleen ihan yhtä pullerolta kuin ennen laihtumistani, joka on kumminkin jo vähän jännempi juttu koska todellakin laihduin aika paljon...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2010 18:54
Karmaiseva koti-ikävä. Kohta kaksi viikkoa palloiltu Saksassa, ja vielä viikko pitäisi punkata täällä hornantuutissa hostin vuodesohvalla. Yhyy.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2010 21:22
Ai perkele ku tuli oikeen kunnon kramppi jalkaan, kun suoristin sen ja venytin samalla kun katsoin elokuvaa sängyssä. Kauhea kipu ja meikä pyöriskeli sängyssä kuin väkkärä kun sattu.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2010 23:51
Ei tahdo pieni ihminen jaksaa saunomista. Happihyppelylle vähän väliä ja nyt nukahtaa tähän sohvalle.. Sen siitä saa kun saunoo niin harvoin -.-
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • • Muokkasi: ArkkiLuopioX
  • Lähetetty: 13.11.2010 02:15

Arght. Haluan aivot. Haluaisin olla edes normaalitasolla fiksu. Mutta älyllisesti olen suunnilleen samaa tasoa kuin vasemman jalan saapas.

Tämä alkoi hiukan kiinnostamaan. Jos pidät itseäsi niin huipputyhmänä, niin lainaisitko joltakin älykkäältä sitten pätkän tekstiä, että näkisi, mitä ajattelun tasoa oikein tarkoitat. Toisaalta, mainitsemasi itseruoskinta ei välttämättä yhtään auta asiaa, sillä unohdat kaikista oleellisimman, siis apinoinnin. Itse raakaa aivojen toimintanopeutta ei voi helposti voi muuttaa, mutta ihmiset kehittyvät, jos jaksavat yrittää. Muistia voi kehittää, sivistystä ja tiedon määrää lisätä ja usein älykkyyttä voi korvata luovuudella. Luovalla hulluudella ja neroudella on vain marginaalinen ero. Älykkyys voi olla myös osaltaan opittavissa olevia ajattelukuvioita, tapoja käsitellä informaatiota. Sellaisia tapoja voi ja kannattaa omaksua ympärillään oleilevilta ihmisiltä. Väittäisin itse asiassa, että olet varsin optimaalisessa tilanteessa, jos lähelläsi on sinua älykkäämpiä ihmisiä, heiltä voit oppia paljon. Ja lopuksi, jos sinusta ei koskaan tule oikeasti tarpeeksi älykästä itsesi mielestä, niin aina voi opetella feikkaamaan hyvin

Koen olevani suunnattomasti poikaystäväni alapuolella esimerkiksi älykkyydessä ja pelkään että se tulee suhteen väliin. Ei se taida sille olla ongelma. Mutta itse tunnen oloni naurettavaksi ja mietin miten ihmeessä se jaksaa katsella kaltaistani kanaa, joka ei kykene muodostamaan ainuttakaan järkevää lausetta.

Jos kumppanisi on sinua älykkäämpi, niin miksi et luota hänen näkemykseensä asiassa. Miehet eivät aina hae naisestaan erityisesti sitä älykkyyttä. Naisia ei hankita kuin kirjoja: niiden sisältämien ajatusten takia; vaan niin kuin autoja: näyttää hyvältä ja kulkee kovaa. Naisten oleellisia ominaisuuksia ovat ihanuus, söpöys, mukavuus, kauneus ja kyky saada mies onnelliseksi. Naisia ei harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta hankita sillä ajatuksella, että "toi varmaan osaisi opettaa mulle tosi hyvin kvanttifysiikan rinnakkaisvertailua makrotalouden kvartaaliheilahtelujen kanssa". Miehet eivät välttämättä edes halua perustella itselleen, miksi haluavat tietyn naisen. Naisen valikointi tuntuu olevan se miehisyyden osa-alue, jossa käytetään pitkälti vain tunnetta määrittävänä tekijänä.

Tarkoitus oli piristää ja antaa toivoa, toivottavasti ei ainakaan käynyt päinvastoin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit