Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.11.2010 15:00
Argh, jumalauta, miksi mä saan kaikki tietokoneet peleilläni jumiin? Haluun pelata : <

No, itse asiassa tällä hetkellä paskempi juttu on kyllä se, että koska unohdin uusia työnhakuni (kaksi päivää myöhässä) en saakaan vielä kuukauteen työmarkkinatukea. Äh. Ärsyttävintä tässä on se, että kukaan työvoimatoimiston työntekijä ei mua tästä varoitellut niinä kertoina mitä mä siellä olen kesäkuusta lähtien ravannut.

Ja vielä lisää ärsytystä tuo se, että olen kolmessa paikassa käynyt kahden viikon sisälle työ(harjoittelu)haastattelussa, joka paikasta on luvattu soittaa perään ja ilmoittaa tykkääkö ne musta vai ei, vaan eipä oo kyllä kertaakaan puhelin soinu. On se oikeasti kumma että ei aikuiset ihmiset osaa tarttua puhelimeen ja sanoa että sori, ei nyt tällä kertaa oo sulle töitä.

Joo, aika persaukinen joulunvietto tulossa näköjään. Toivottavasti sitä pääsis ees postiin lajittelemaan jtn.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2010 15:05

Lainaus: Cata

On se oikeasti kumma että ei aikuiset ihmiset osaa tarttua puhelimeen ja sanoa että sori, ei nyt tällä kertaa oo sulle töitä.

on muuten typerää ettei sieltä ilmoiteta jos ei pääse?! Itellä ei oo tästä kokemusta mut kaveri ei oo aina päässy sinne minne on halunnu niin sieltä ei oo ilmoitettu mitään et jos ei pääse. Olis varmasti kiva itekki tietää sit et pääsikö vai ei ku sit jotkut ilmoittelee niin myöhään et sit ei tiiä et eikö ne vaan oo viel ilmotellu vai enkö vaan päässy >
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 10.11.2010 18:26

Lainaus: Kreivi Arvet

juoksetko sinä matolla? No, täytyy todeta että ihmiset voivat mennä monella tapaa sekaisin, heh!

En ole kokeillut vielä, ajattelin että se olisi yksi varteenotettava vaihtoehto! No, katsotaan...

Omat kitinät sitten! Otin kissan leikkauksen jälkeen laitetun verkkopuvun siltä pois, mutta en saa sitä shathanan liimasidettä irti vaikka miten sitä kastelen. Kiinni on ja pysyy kuin noiduttuna. Joudunko nyt viemään kissan eläinlääkärille sen takia...?

Muoksis-muoksis: Lähtihän se liimaside viimein. Viiden läpikastelukerran jälkeen. Kissa sai sen itse riivittyä pois, ei tarvinnut minun häntä kiusata. Huh...
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 10.11.2010 18:34
Tv-lupatarkastaja kävi. Olin ennättänyt piilottamaan boksin, mutta koska mulla on nykyisin litteä näyttö-tv, jonka ostin kaverilta, niin kaveri kertoikin että siinä näkyy kanavat, kunhan pistää vaan antennijohdon taakse kiinni. Nyt odottelen kauhulla, että se tarkastaja tulee takaisin, kun se tajuaa ettei johto ollutkaan tv:ssä kiinni silloin kun se kokeili näkyykö kanavat. Itekään en tuota tiennyt ennen kuin kaveri sanoi (tajua mitään modernista teknologiasta prkl). Mutta mitäs se auttaa selitellä, kun ei kuitenkaan minua uskoisi, ja sakottaisi kuitenkin. Ja p'rkeleen antennijohdot on kiinnitetty lattiaan, ettei johtoakaan voi minnekään omin avuin pistää. Enkä tiiä suostuuko talohuolto niitä irrottamaan (parasta ois), mutta hermot palaa tällä hetkellä.

Niin, ja ei auttanut teeskennellä olevansa poissa kotoa (valotkin palaa asunnossa, ja pimeällä ne näkyy) ja ei voinut kieltäytyä päästämästä tarkastajaa sisälle, kun se uhkasi sakottaa. En tiedä onko se luvallista, mutten ottanut riskiä. On tämäkin piina niin mainio opiskelijoille ja muille köyhille, saatana...
Kirjoittanut: heidimariela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2010 20:02
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kitisenpä siitä nyt sitten että ihmisillä on täysin väärä käsitys minusta. Kuulen usein sitä miten olen muka ylimielinen ja halveksun toisia ihmisiä ja rakastan huomiota. Ihmiset jotka tuntee minut hyvin on sitä mieltä vain että ne tuollaisia asioita jauhavat eivät vain tunne minua kunnolla.
En todellakaan pidä toisia ihmisiä alempiarvoisina, pidän itseäni muiden kanssa tasavertaisena, hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ne ovat. Harmillista on se että tuttavapiirini koostuu minua huomattavasti nuoremmista ihmisistä joiden kanssa jutut ei oikeen ole samalla aaltopituudella, minkä vuoksi harvemmin osallistun keskusteluihin, ja tämä tulkitaan ylimielisyydeksi. Tosiasiassa minulla on ihan normaali itsetunto, enkä pidä itseäni mitenkään erityisen hyvännäköisenä, enkä halua ylimääräistä huomiota, huoli onkin siitä miten pystysin korjaamaan tämän käsityksen jonka jotkut tuttavani/ulkopuoliset ihmiset on minusta saaneet. Harmillinen asia, todella. Kyllä minussakin vikoja löytyy, enkä pidä itseäni täydellisenä. Sellaisiakin ihmisiä on, ja heitä kutsutaan narsisteiksi. Tälläinen on tämän päivän vitutuksen aihe. Nousi vain pintaan kun taas sain kuulla että eräs tietty porukka näitä asioita jauhaa minusta päivästä toiseen.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.11.2010 20:05

Lainaus: Roudatar

Alkaa pikkuhiljaa hiipiä pakokauhu ihon alle. Huomenna klo 11 reikä reikä kahden viisaudenhampaan poisto. Mieli tekis juosta ja piiloutua.

Ei paniikkia. Multa poistettiin keväällä kaikki 4 kerralla ja hengissä ollaan.
Tosin pakko myöntää, vaikkei saisi, että hiukka alkoi puudutus heiketä loppua kohden parin hampaan kohdalla. Mutta ongelmana olikin se, että ne jouduttiin poraamaan halki ja repimään pieniä paloja kerrallaan, sun muuta.. Eli siis kesti arvioitua kauemmin koko toimenpide.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.11.2010 21:41

Lainaus: Funereal Soul

Lainaus: Roudatar
Alkaa pikkuhiljaa hiipiä pakokauhu ihon alle. Huomenna klo 11 reikä reikä kahden viisaudenhampaan poisto. Mieli tekis juosta ja piiloutua.

Ei paniikkia. Multa poistettiin keväällä kaikki 4 kerralla ja hengissä ollaan

Myötäilen Funereal Soulia. Itsellä oli kahden, vastakkaisen viisurin poisto tuossa parisen kuukautta sitten ja hienosti meni. En tuntenut kerrassaan mitään ensimmäisen kohdalla ja saatoin vain äimistellä, kun leikkaava tohtori totesi hammasta pidellen, että tässä se nyt on. Toisenkaan poisto ei ollut suoranaisesti kivuliasta, vaikka kaivamaan jouduttiinkin. Hyvät puudutukset Olin varautunut siihen, että elän nälässä seuraavat päivät kun en pysty syömään mitään, mutta mainittavia kipuja ei ilmaantunut enkä joutunut nälkiintymään. Ärsyttävin asia kyseisten hampaiden poistossa oli leikkauksen jälkeen se, että kun oli käyttänyt päälle viikon desinfioivaa suuvettä huomasi, että makuaisti alkaa turtua Vaan palasihan sekin, kun käytön lopettamisesta oli kulunut joitain päiviä. Kaiken kaikkiaan kokemus oli sitä myöten helppo, että keväällä kun minulta poistetaan toisen puolen hampaat pelkään elätteleväni liiankin ruusuisia kuvitelmia aiheesta

Mutta itsellä ei juuri valittamista, kun eilisestä krapulastakin on selvitty. Halusin vain tarjota hieman vertaistukea
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 00:04

Lainaus: byron

Niin, ja ei auttanut teeskennellä olevansa poissa kotoa (valotkin palaa asunnossa, ja pimeällä ne näkyy) ja ei voinut kieltäytyä päästämästä tarkastajaa sisälle, kun se uhkasi sakottaa. En tiedä onko se luvallista, mutten ottanut riskiä. On tämäkin piina niin mainio opiskelijoille ja muille köyhille, saatana...

Tarkastaja ei voi sakottaa, ellei näe materiaalia ja sinulla on oikeus sanoa, että sinulla on oikeus olla päästämättä häntä kotiisi. Suurin osa tarkastajista tietää tämän ja painokkaasti sanottaessa uskoo.

Tietenkin voit myös sanoa, ettet ole talon isäntä, etkä saa päästää ketään sisään.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2010 01:00
Suorastaan sanoen nätisti jopa vähän niinQ v*tuttaa ettei ole pitkää partaa, vuos vielä aikaa kasvattaa sitä ja sit sekin lähtee kun menee inttiin. Ainoo lohtu on se että sen jälkeen vois kasvattaa sen vaikka kiveksiin asti jos siltä tuntuu.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.11.2010 01:01

Lainaus: byron

Niin, ja ei auttanut teeskennellä olevansa poissa kotoa (valotkin palaa asunnossa, ja pimeällä ne näkyy) ja ei voinut kieltäytyä päästämästä tarkastajaa sisälle, kun se uhkasi sakottaa.

Kuulostaa laittomalta uhkaukselta, koska kuten Vaulderie totesi, tyypillä ei ole oikeutta tulla ovesta sisään jos hänelle ei ole annettu lupaa. Jos väittää vastaan niin soita poliisi paikalle ja pidä huoli siitä, että sinäkin saat selville tarkastajan nimen, jotta voit kirjoittaa vaikuttavan kantelun tarkastajan esimiehelle. Virkavaltaakaan ei ole pakko laskea sisään jos ei ole kotietsintälupaa tai muuta hätätapausta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit