Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

• Käyttäjänimi: Vaulderie
  • Profiilikuva:
  • Biografia: Turkulainen teatteri-ilmaisun ohjaaja ja peligraafikko, jota eivät genrerajat kiinnosta, vaan päältä löytyy sitä mikä hyvältä tuntuu. Persoonana osaan olla vähän kaksipuolinen. Ryhmissä olen joko hiljainen tarkkailija, joka ei saa sanaa suustaan, tai sitten vedän koko keskustelua ja olen se kovaääninen diiva. Yritän olla kiltti ja mukava kaikille, enkä pidä konflikteista yhtään. Niinpä usein tulenkin tallotuksi hetken aikaa ja nielen paljon sontaa - kunnes mitta täyttyy ja sitten tulivuori räjähtää henkilökohtaisuuksiin asti. Eli en tykkää olla koskaan ilkeä ja harvoin olen, mutta jos joku pakottaa, osaan olla sitä aika kivuliaasti. Olen rehellinen ja en tapaa syyllistyä sellaiseen "ihanaihanaihana kiva toi sun paita ja noi on kaikki kivoja ja jee" -nuoleskeluun, vaan annan kehuja vain, jos jokin asia oikeasti on kiva. ...Ja saatan sanoa myös rakentavasti, jos jokin asia ei toimi. En pidä kuitenkaan ylijyrkästä, manifestoivasta argumentoinnista (ellei kyseessä ole juuri manifesti) ja menetän kunnioitukseni keskustelukumppania kohtaan heti, mikäli hän ei kykene väittelemään asioista rakentavasti ja hyvässä hengessä, vaan alkaa solvata minua. Asiat kiistelevät, eivät ihmiset. Ehkä pinnalliselta vaikuttavan kuoren alta löytyy melkoinen pohdiskelija, jonka uhmaikäkin meni piinatessa äitiä hankalilla kysymyksillä, kuten mikä on elämän tarkoitus, rakastaako Taivaan Isä ihan niin kuin kaikkia, miksi linnut lentävät ja mitä on vapaus.

Elämäni merkittävimpiä asioita ovat linnut. Harrastuksestani voi lukea enemmänkin kotisivuiltani http://www.neitokakadut.com
    Kurkistaa kannattaa myös meikki- ja mallikuvausblogini:
    http://shadow-selves.blogspot.fi/
  • Viimeksi paikalla: 07.01.2014
  • Web-sivu: http://shadow-selves.blogspot.fi/
  • Sijainti: Turku
  • Ammatti: Opiskelija (teatteri-ilmaisun ohjaaja)
  • Harrastukset: Linnut/papukaijat, maskeeraus, teatteri, biologia, facial action coding system, eletulkinta, laulu, musiikki
  • Omat kuvat:: Vain kirjautuneet jäsenet voivat nähdä muiden jäsenien profiilisivujen kuvia! Liity yhteisön jäseneksi ja voit katsoa muiden kuvia ja lisätä omiasi omalle profiilisivullesi.
  • Viestejä yhteensä: 85
  • Viimeisimmät viestit:
    • Viestit ja aiheet:
      Yleiset korinat 37  
      Goottityyli 28  
      9 Menneet goottimiitit ja tapahtumat 
      4 Arkisto 
      3 Kirppis & tori 
      3 Musiikki ja muusikot 
      1 Tiedotteet ja ohjeet 
    • Arvo: Edistynyt
    • Viimeisimmät kävijät:
      1. Karma vieraili 07.04.2020 15:30
      2. mlrd vieraili 05.11.2018 21:22
      3. Demonitrix vieraili 08.09.2017 21:47
      4. kadonnut vieraili 12.06.2016 11:59
      5. Phosgene vieraili 06.01.2016 00:42
      6. Lilith Immaculate vieraili 17.11.2015 20:53
      7. Magnolia vieraili 17.10.2015 05:59
      8. UndyingDreams vieraili 27.06.2015 19:45
      9. Yöntuuli vieraili 25.12.2014 20:31
      10. Abigor vieraili 27.08.2014 02:10

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!