Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.06.2011 03:00
Pahimmat helteet näyttävät olevan luvassa perjantaipäiväksi ja lauantaiksi. Sunnuntaina helpottaa. Olen laittanut vaatteita pakastinlokeroon voidakseni pahimman porotuksen aikaan saada hetkeksi viilennystä.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2011 06:52

Lainaus: Cassandra

Kenelläkään muulla vaikeuksia saada nukuttua tässä kuumuudessa?

Todellakin! Sisälämpötila on "vasta" +32, mutta masentava ajatus että viileämpää ei tule ennen syksyä. Viimekesän ennätys oli +39, sitä odotellessa
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.06.2011 13:07

Lainaus: Ayuku

Lainaus: Cassandra

Kenelläkään muulla vaikeuksia saada nukuttua tässä kuumuudessa?

Todellakin! Sisälämpötila on "vasta" +32, mutta masentava ajatus että viileämpää ei tule ennen syksyä. Viimekesän ennätys oli +39, sitä odotellessa

Mulla on kanssa ongelmia nukkua, ja aamulla olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla. Sitten päätin temmata patjan sängystä ja nukun lattialla. Se helpotti vähän ja tuuletin vieressä helpottaa vielä enemmän, mutta tukalaa on silti. Muistan taas miksi syksy on lempi vuoden aikani.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2011 13:36
Taisin tehdä henkilökohtaisen rusketusrajojen hankkimisennätyksen. Yleensä saan näkyvät rajat vasta juhannuksen aikoihin tai sen jälkeen, mutta tänä vuonna olen onnistunut saavuttamaan komeat oopperahansikkaat ja v-kaupakorun jo ennen kesäkuun puoliväliä. Hip hei!

Parasta näissä helteissä on kylläkin jalkani. Reumaiset jalkapoloni kun eivät tykkää kuumasta, joten ne ovat sekä turvonneet että kipeät. Ei toivoakaan että pystyisi käyttämään kaunista kesäkenkä armadaani näillä ilmoilla. Ja kohta se onkin sitten syksy. >
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.06.2011 16:14
Ärrsyttää, kun ei vanhoista puhelimista meinaa eroon päästä. Tai kun en viime syksynä ostettua puhelinta haluaisi ilmaiseksi antaa. Mutta haluan uuden puhelimen. Murr. Olisi mulla siihen varaa vaikka maksaakin 500e, mutta turhauttavaa, kun kotona on jo Samsung Touchwiz ja sitten jäisi nurkkiin pyörimään alle vuoden vanha Nokia c6.

Ei ketään kiinnostaisi ostaa? Jos kiinnostaa niin tarjota saa, pistäkää yksäriä, ettei tule offia. Molemmat puhelimet hyvässä kunnossa alkuperäispaketit löytyy. Molempiin löytyy myös autolaturi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.06.2011 16:50
Helle kiusaa täälläkin! Ei mitään jaksaisi tehdä edes sisällä, vaikka ikkunat ovatkin auki eikä aurinko paista suoraan sisään. Pitäisi ruokakauppaankin raahautua, mutta ei yhtään huvittaisi, kun sulan sinne alta aikayksikön.

Turhauttaa myös todella paljon. Olen totaalisen peeaa, ja saan olla vielä pitkän aikaa. Olen jo kolme viikkoa möllöttänyt Tampereella ilman kunnon töitä. Noh, ensi viikolla pitäisi alkaa parikin hommaa, mutta niistäkin näkee edes jotain tiliä vasta kuukauden päästä. Omaa rahaa on kuukaudeksi siis 15€, hienoa. No joo, kyllä minä ruokaa saan kun asun nyt poikaystäväni kotihuor- ei kun siis -apulaisena, hoitaen kotityöt kun ukko itse on suurimman osan vuorokaudesta töissä ja treeneissä, mutta turhauttaa silti, kun haluaisin ihan oikeasti tehdä töitä ja ansaita rahaa! Yritämme ensi kuussa päästä isompaan, yhteiseen kämppäänkin jos mahdollista, ja näillä näkymin minun rahoistani ei siihen paljoa apua saada. En myöskään vieläkään pääse ammattikorkeaan, vaikka olen jo 22. Hain kyllä, ja kävin monissa pääsykokeissa, mut pyhpah. Ei minun arvosanoissani mitään vikaa ole, mutta ilmeisesti pitäisi hakea joillekin linjoille, joille en edes haluaisi, ja johonkin kaupunkiin, jonne en edes haluaisi, jotta pääsisi ammattikorkeaan. Nyt odottelen vastausta, jos pääsisin edes Tyrvään käsi- ja taideteollisuusoppilaitokseen lavasterakennuslinjalle (yo-pohjainen amis). Jos en pääse edes sinne, niin sitten jatkuu turhautunut, itseäni säälivä vuosi, jolloin painan töitä joita vihaan, enkä ole vieläkään opiskelemassa itselleni ammattia. Edellisen vuoden vietin kalliissa opistossa (lukukausi maksoi yli 4000€) juurikin sen takia, etten päässyt muualle kouluun, ja jos en nytkään pääse, ei tule koulua ollenkaan. En voi tehdä niin kuin pikkusiskonikaan, jolla on opiskelupaikka Lontoossa, koska sellaiseen ei yksinkertaisesti ole varaa. Miksiiiiii kouluihin on niin vaikea päästä? Vissiin pitäisi opiskella metsäkoneenkuljettajaksi tai vastaavaksi jotta pääsisi kouluun ja töihin, koska esim. lähihoitajaa minusta ei saisi niin millään vaikka hoitoalan henkilöstölle suuri tarve onkin. Prkl kun hajoaa pää.

Muoks: vaikuttaa helle näemmä muutenkin kuin vain hikoilemalla. Lähdin äsken kävelylle, josta ei tullut mitään, koska Mortonin neurooma oikeassa jalassani alkoi oireilla saman tien. Kovimmillakaan pakkasilla se ei ole oireillut, mutta hellesää alipaineineen sekä sadepäivät ovat pahoja, ja ei tee mieli astua jalalla ollenkaan. Jalkojeni takia en ole ostanut kunnon käyttökenkiäkään moneen vuoteen, koska sellaisia, joilla oikeasti jaksaisi taapustaa pidempään kuin 10 min, on vaikea minun löytää. Sekä kesä- että talvikenkäni ovat jo molemmat yli 5 vuotta vanhoja, ja sen näkee, mutta minkäs teet....
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2011 17:08
Ärsyttää, että heti kun saadaan vähänkin lämmintä tännepäin peräpohjolaa niin kaikki napisevat kun on niiiiiiiin kuuma yhyy. On minullakin kuuma ja hiki virtaa ja meikit sulavat nassusta sekunnissa, mutta en kyllä hemmetti soikoon suostu odottamaan innolla ensi viikkoa kun taas saadaan palella räntäsateessa. Ja sittenhän valitetaan siitä ettei ole edes kesäilmoja kun aina sataa...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.06.2011 17:33

Lainaus: Piiskansiima

Ärsyttää, että heti kun saadaan vähänkin lämmintä tännepäin peräpohjolaa niin kaikki napisevat kun on niiiiiiiin kuuma yhyy.

Tästä olen niin samaa mieltä.
Itse ainakin nautin tästä satunnaisesta hellejaksosta. Ennemmin näin kuin se, että vettä sataa niin pirusti koko kesän ja päivisin on miltei yhtä koleaa kuin syksyllä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.06.2011 17:48

Ärsyttää, että heti kun saadaan vähänkin lämmintä tännepäin peräpohjolaa niin kaikki napisevat kun on niiiiiiiin kuuma yhyy

No äläpä muuta! Eri asia sitten jos on jokin sairaus jota kuumuus pahentaa niinkuin vaikkapa BronzeRainin tapauksessa. Jos ei, STFU people jos sieltä ei tule muuta kuin valitusta.

Blöh, minulla on huomenna ihan typerä vuoro; 7-15 perkele kassaa, DO NOT WANT. En kyllä pojottele siellä koko pirun päivää! x|
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.06.2011 19:00

Ärsyttää, että heti kun saadaan vähänkin lämmintä tännepäin peräpohjolaa niin kaikki napisevat kun on niiiiiiiin kuuma yhyy.

Onnittelut kaikille jotka nauttivat siitä, että kylpee hiessä yöt päivät, jotka eivät välitä siitä, että yöllä saa nukuttua 4 h ennen kuin herää tukahduttavaan kuumuuteen ja menevät sen jälkeen pirteänä 10 h työvuoroon. Lämmin on kiva, mutta läkähdyttävän kuuma ei kyllä miellytä kaikkia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Morso). Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!