Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.01.2011 19:13
Olin varmaan maailman surkeimissa bileissä äsken. Koko porukka koostui yliäännekkäistä kanoista, eikä oikein vitsitkään iskeny.

Mutta oli ilmaset viinat.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2011 21:32
Kylläpä flunssaisena on mukavaa. Kurkku niin kipeä että artikulointi tekee kipeää (ei sillä, että sitä jaksaisikaan harjoittaa), joka paikkaa kolottaa ja etenkin päätä särkee ja kaiken mukavan päälle lepopulssi on varmaan tuhat, josta seuraa mukavaa huimausta ja heikotuksen kaltaista olotilaa. Fuck me sideways... Että sillei.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 08.01.2011 23:45
Mitäpä sitä sanoo ja kitisee? On vaan niin paha olla. Miks aina mua satutetaan?
Olis kiva, jos joskus kotona ymmärrettäisiin ja kuunneltaisiin mitä mulla on sanottavaa. Miten löydänkin aina ne itsekkäät ihmiset elämääni.
Kirjoittanut: haaidi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.01.2011 15:30
Asiasta täysin samma mieltä, ko kaverit meleko kaukan, noin jopa tuhat kilsaa, tääl Lapin seudulla aekast tylysä, toki ko sesonkia eletään, hieman elämää....mut mut...... ei muuta ko tsemiä vain..Kait töitä paiskitaan ja kaamoksest jotakuinkin nautitaan......Kitinä lissää, eli ois ees sit kunnol luntaa....kuulemma etelässä jopa enemmän ko tääl......aaargh
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2011 16:02
Olis vaan kiva käpertyä toisen kainaloon nyt ja alkaa nukkumaan, ja herätä sitten myöhemmin pusuun nenän päähän. Weird isn't it, kun parrakas ja kalju mies söpöilee....
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 09.01.2011 18:19
Alkaa hissukseen näyttään siltä, että voipi olla, että loppuvuosi ollaankin sitten yksikseen.
Vuosi on alkanut muutenkin todella huonosti..
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2011 10:29
Plaah tylsää ku kipeenä ja ei innost tehä mitää :P Laulu treenit tuli vetästyä ja bassoa rämpytettyä, mutta ei nekää pahemmin mieltä ylentänyt :P
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2011 13:01

Lainaus: Roudatar

Kylläpä flunssaisena on mukavaa. Kurkku niin kipeä että artikulointi tekee kipeää

Kävin eilen lääkärissä ja tuloksena oli ärhäkkä angiina. Ja kaupan päälle taisi iskeä korvatulehdus vaikka korvissa ei näkynyt mitään vielä eilen. No, jos nuo antibiootit alkaisi purra. Sillä välin taidan keittää itelleni kasvissosekeittoa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2011 13:01
Mun pitäis ehkä rajottaa ostostelua ja vältellä nettikauppoja. Tällä hetkellä odotan kolmea tilausta, joista yhden olen jo maksanut ja se oli 50e. Toinen tilaus tulee laskuna ja maksaa 70e ja kolmas myös laskuna ja maksaa 80e. Toki on mulla rahaa. Ei mene edes tiukille, mutta kun aina palkkapäivänä sanon, että nyt en ostele vaan säästän, ja miten käy? No näin.

Niin ja joudun palauttamaan joululahjaksi saamani frendit boksin, koska ainakin kahden levyn toinen puoli ei toimi joten jää ainaskii 8 tahi 10 jaksoa väliin ja sehän ei sovi alkuunkaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.01.2011 13:58

Lainaus: Mortale

Mun pitäis ehkä rajottaa ostostelua ja vältellä nettikauppoja.

Äläpä muuta viserrä!! Huomaan useastikin odottelevani muutamaakin "pikku"pakettia. "Nooo mutkun tää on nyt tarjouksessa." "Mulle tulee hyvä tili." "Ai miten söpö!" "Onpas tylsää, selaanpa parit putiikit...ihan vaan ajan kuluksi." "Mä TARVIIN just tällästä." Ei minullakaan miljoona velkoja näiden takia ole, pystyn kyllä maksamaan kaiken minkä tilaan, mutta kun olisi todellakin kiva saada sinne säästöönkin jotain ._.'

Joopa joo. TARVITSEN kohta porttikiellon tietokoneelle.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit