Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2011 11:28
Otan takaisin puheet välilevystä, se meni kunnolla vasta viime yönä!
Nyt olen huristellut ambulanssilla aamuyöstä sairaalaan ja nyt olen morfiinihöyryissä, eli oli melkoiset kivut kun piti ottaa kovimmat panokset käyttöön. Ehkä vähän väsyttää kun makasin vajaa 7h päivystyksessä.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2011 17:29
Huoh, kaveri, josta valitin täällä jo aikaisemminkin, ei vieläkään ole suostunut puhumaan minulle. Ei siinä mitään, mutta olisi ihan kivaa tietää, mitä olen tehnyt. Perkele.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2011 17:57
KAAAAMOS!!!

Tahtoisin viettää aikaa välillä jonkun muunkin kuin itseni kanssa, mutten tiedä kenen kanssa sitten tahtoisin.
Enpä olisi koskaan uskonut sanovani tätä... mutta onneksi loma loppuu kohta ja pääsee takaisin kouluun! Eipähän tarvitsisi ainakaan enää ajatella sitä kaikkea mitä pään sisällä liikkuu.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 24.02.2011 19:03
Päfm. Tiistaina treenasin poikaystäväni kanssa, ja hän kun vapaaottelee, alkoi sitten opettaa erilaisia lyöntejä, potkuja ja kuristusotteita myös minulle. Aluksi meni hyvin, mutta sitten meni yhden potkun tähtäys hutiin, joten pamautin nilkkani hyvinkin kovaa miehekkeen polvilumpioon. Sattui niin kamalasti, että hetkellisesti luulin sen murtuneen, mutta onneksi ei sentään. Onneksi mieheke opiskelee urheiluhierontaa, joten hän sai tarkistettua tuliko vammaa, ja teipattua nilkan jotta se ei turpoaisi. Edelleen vain on sääriluun kyhmyn luukalvo kovin kipeä, ääää...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.02.2011 19:36

Lainaus: Iiriva

Päfm. Tiistaina treenasin poikaystäväni kanssa, ja hän kun vapaaottelee, alkoi sitten opettaa erilaisia lyöntejä, potkuja ja kuristusotteita myös minulle. Aluksi meni hyvin, mutta sitten meni yhden potkun tähtäys hutiin, joten pamautin nilkkani hyvinkin kovaa miehekkeen polvilumpioon. Sattui niin kamalasti, että hetkellisesti luulin sen murtuneen, mutta onneksi ei sentään. Onneksi mieheke opiskelee urheiluhierontaa, joten hän sai tarkistettua tuliko vammaa, ja teipattua nilkan jotta se ei turpoaisi. Edelleen vain on sääriluun kyhmyn luukalvo kovin kipeä, ääää...

Rapatessa roiskuu.

kiti: Koulun koneet kaatui poistaen puolen vuoden työt. Vituttaako?
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2011 10:41
AARGHT.

Esinetuntemuksen tentti on maanantaina ja jokaikinen keramiikkasiru kivikaudelta näyttää ihan samalta! Enkä tule ikinä muistamaan mikä solki ja mikä neula on miltäkin ajalta. Puhumattakaan siitä, että olen kipeä. Ääni on mennyt, kaikki lihakset jumissa ja muutenkin olo melko jyrän alle jäänyt. Yritä tässä nyt sitten opetella ulkoa Suomen esineistöä kivikaudelta rautakaudelle kun on valmiiksi jo niin sekaisin ettei erota teekuppia näppäimistöstä ja laittaa villasukat jääkaappiin ja maitopurkin jalkaan.

Kissakin pissasi taas sohvalle. Pitää varmaan käyttää se eläinlääkärillä. Ei ole normaalia käytöstä kun kisu on jo oppinut aikoja sitten sisäsiistiksi, hiekka-astian siivosin juuri ennen nukkumaanmenoa ja olen ollut koko ajan kotona niin ei ole mistään eroahdistuksestakaan kyse. Kisu ei vaikuta kipeältä, ei arista vatsaa tai muuta. En oikein tiedä mistä voisi olla kyse. Kaveri tulee tänään viikoksi luokseni ja sen pitäisi nukkua tuossa sohvalla. Ihanaa.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2011 12:15
Pääkipu on ihana asia, tai sitten ei. >.<
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2011 12:31
Vaikka noin yleensä olen melko positiivinen ihminen(tai sitten en) niin tällä hetkellä ketuttaa suoraan sanoen kaikki! Eniten kuitenkin se, ettei tästä kaupungista voi löytyä yhtäkään kivaa työharjoittelupaikkaa, kaikki on joko täynnä ja sitten ei vaan kelpaa (miksi ihmisille ei kelpaa ilmanen työvoima!?)

Raah, joten joudun varmaan ottamaan osaa Kelan työelämään valmentavalle kurssille. </3
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2011 13:29
Ärsyttää, oltiin yhdellä ihanalla kirpparilla, mistä melkein aina löytyy kaikkea ihanaa, niin tälläkin kertaa yhdet kengät. Niissä oli kyllä sellanen ongelma, että niiden koko oli 45 (liian iso) ja niiden korko oli myös liian korkea
Ärsyttää myös kun yksi kaveri taas matkii ja värjäs hiukset samalla värillä, vaikka tietää kuinka mua ärsyttää jos joku matkii minua
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2011 13:34

Lainaus: Onnetontar

Ärsyttää myös kun yksi kaveri taas matkii ja värjäs hiukset samalla värillä, vaikka tietää kuinka mua ärsyttää jos joku matkii minua

No öö, ehkä se kaverisi ei tarkoittanut matkia sinua vaan oikeasti tykkää siitä hiusväristä. :/

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit