Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2011 10:37

Lainaus: Giffirt

Eilen tuli vuosi täyteen poikaystävän kanssa, ja noh. Poikaystävä unohti että meillä oli suunnitelmia ja vuosipäivä. Oltiin jo aiemmin sovittu ohjelmasta. Tiedän että se on periaatteessa vain päivä muiden joukossa, mutta oli oikeasti aika paha mieli, vaikka toinen olikin vilpittömästi pahoillaan.

Näihä se on et periaattees vaa päivä muiden joukos mut kyllä muakin aina harmittaa jos poikaystävä unohtaa jotai tommosia päiviä. Kun ite panostaa kauheasti ja tekee kaikkensa tehäksee siitä päivästä ihanan ni kyl se harmittaa jos toinen ei sit muista :<

Vielä sen verran omaa valittamista tähän, että takaraivon vasen osa ollu nyt kolme päivää putkeen TODELLA kipeä eikä särkylääkkeet auta. On aiemminki ollu mutta yleensä vaa loppunu hetkeks, mut nyt se on ollu ihan kolme päivää putkeen yöt mukaan lukien kipeänä ja alkaa todella väsyttää tää kipu! Tuntuu siltä et pyörtyy kohta jos ei lähe tää kipu!! X(
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 18.03.2011 16:41
Olin jo asennoitunut menemään maanantaina työharjoitteluun, joka olis tarkottanut ma-pe päivisin jotain tekemistä ja reippaasti isompia tuloja ainakin 1 kk. Vaan ei. Virkailija soitti eilen ja ilmoitti, että työpaikassa on ollut lomautuksia, joten en voi mennä. Itkupotkuraivarin paikka. Asiaa pahentaa se, että oman alan töitä on tarjolla vaan Helsingissä tällä hetkellä ja sinne en uskalla lähteä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.03.2011 18:10

Lainaus: Anyxia

Näihä se on et periaattees vaa päivä muiden joukos mut kyllä muakin aina harmittaa jos poikaystävä unohtaa jotai tommosia päiviä. Kun ite panostaa kauheasti ja tekee kaikkensa tehäksee siitä päivästä ihanan ni kyl se harmittaa jos toinen ei sit muista :<

Joo, ja meillä tuo vielä menee yleensä niin päin, että minä olen se joka unohtaa kaiken. Nyt näin hirveästi vaivaa että muistaisin tämän, mutta sitten toinen osapuoli unohti.
Kirjoittanut: Prudence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2011 20:07
Olis niin järettömästi vinguttavaa etten edes tiedä mistä alottaisin. Tuleva peräsuolentähystys vai perus parisuhdeissuet vai työ-ongelmat vai rassaava perusterveys joka kusee vai äitiyden rankkuus ja kasvatusongelmat vai ymmärtävien ystävien pula? Ei, en taida edes alkaa tähän :P
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2011 00:53
Suoraan sanottuna v*ituttaa suht ankarasti koska hain kolmeen kouluun opiskelemaan joista yksi on lähihoitaja koulutus. Kaverit vaan nauraa mielikuvalle että mie olisin hoitsuna, onko se väärin jos mua kiinnostaa erikoistua nimenomaan mielenterveystyöhön ja ehkä myöhemmin toimia nuorisopsykologina? Tasan 2 ihmistä on kannustanut koko asian suhteen.

Se on jännä miten ihmisille kelpaa apu kun ne sitä ite tarvii mut sit jos toinen miettii siitä ihan ammattia niin sit aletaan lollottelemaan.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2011 07:35

Lainaus: Niflheim

Kaverit vaan nauraa mielikuvalle että mie olisin hoitsuna, onko se väärin jos mua kiinnostaa erikoistua nimenomaan mielenterveystyöhön ja ehkä myöhemmin toimia nuorisopsykologina? Tasan 2 ihmistä on kannustanut koko asian suhteen.

D'uh. Typeriä ovat kaverisi. Jos on kiinnostusta alalle ja koet että oma pää kestää noinkin rankan ammatin, niin totta hitossa kannattaa hakea. Tärkeä työ ja käsittääkseni mieshoitsuista on sen verran pulaa jokaisella alalla, että työllisyyskuvakin näyttää aika hyvältä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2011 14:11
höö mäntsäläs oli maanjäristys ja missasin sen ku oon 20km päässä sivukylällä ;(
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2011 02:24
Isällä ja exällään on jotain draamaa menossa, tuossa ne on useamman tunnin jo huutaneet ja kironneet. Oon yrittänyt jo sanoa kohteliaasti sekä myös huutaa että pitäisivät ne turpansa kiinni, mutta ei mitään tulosta. Haluaisin nukkumaan, mutta ei tule onnistumaan vielä pariin tuntiin. -.-
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.03.2011 08:20

Lainaus: Mortale

höö mäntsäläs oli maanjäristys ja missasin sen ku oon 20km päässä sivukylällä ;(

Kaikesta sitä voikin keksiä kitisemistä. "Mä missasin maanjäristyksen."
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 20.03.2011 10:17

Lainaus: Niflheim

mielenterveystyöhön ja ehkä myöhemmin toimia nuorisopsykologina

Tämmöisiä ihmisiä ei ole koskaan tarpeeksi, kannustusta ainakin täältä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit