Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2011 21:15
Pakastin oli päättänyt sulaa... Ja sen mukana ruoat, käärmeen hiiret, koirien lohet ja lihat ja ääääää-äääää!
Yks frendi teki tänään ilkeesti oharit. Niin ja mun uudet lenkkarit on alkaneet hajota alta aikayksikön..
Ja kun grillailtiin tänään, mukavasti loppui kaasu kesken. Pojat sitten sitä hakemaan lisää. Ja ruoan myöhästymisen takia, multa meni treenit sivusuun. AAArghhhhh..
Niin ja läppärikin on päättänyt sano yhteistyönsä irti.
...eikä tässä kaikki, mutta johan tämäkin kitinä riittää..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2011 23:58

Lainaus: Funereal Soul

Pakastin oli päättänyt sulaa... Ja sen mukana ruoat, käärmeen hiiret, koirien lohet ja lihat ja ääääää-äääää!

Toivottavasti sulla oli kotivakuutus. Maksavat hiukan niukasti hukatusta, mutta jotain se on sekin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 14.05.2011 10:00

Lainaus: mlrd

Toivottavasti sulla oli kotivakuutus. Maksavat hiukan niukasti hukatusta, mutta jotain se on sekin

No kun ei.... parikuukautta sitten kävin asiasta puhumassa, kun hain pennulle vakuutusta ja halvalla olisin saanut sen. Ja kuitenkin jätin ottamatta.. -.-
Ja mitä olen oppinut tästä? ...en mitään..
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.05.2011 13:07
valitan sitä, et näyttää tapahtuvan sama ku kesällä 2009... Oli tosi lämmintä koko kesä ja parina päivänä satoi, tuuli tms ja just ne päivät oli mun järjestämiä miittipäiviä!! Nyt sama kirous näyttää toistuvan....
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.05.2011 15:10
Eipä taida tulla valmistujaisjuhlia miulle ja mun siskolle toisin kuin suunniteltiin.
Meidän suvussa kun arvostetaan vain ja ainoastaan ylioppilaita. Tähän mennessä kaikki kutsutut sukulaiset ovat kieltäytyneet tulemasta.

On se mukavaa, kun arvostetaan..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2011 17:46
^Melko reilua!! To hell with those motherfu..... Suku on pahin, eh?

Omat kitinät: olen kadottanut urheiluintoni. Haluaisin sen takaisin mutten oikeen tiedä mistä alkaisin etsiä. Sängyn alla se ei ainakaan ole!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 15.05.2011 19:03

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^Melko reilua!! To hell with those motherfu..... Suku on pahin, eh?

No todella törkeätä! Millä mittarilla ammattikoulusta valmistuminen on muka vähemmän kunnioitettavaa? Ei niin millään. Päinvastoin, työttömänäkin valmistuttuaan saa isompaa työmarkkinatukea. Hajotkoon aamuihinsa sillä rahamäärällä. Toki ei se lukiokaan mikään päiväkävely ole, mutta kyllä amiskin vaatii työtä ja ponnisteluja.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2011 19:51

Lainaus: Azrael

Eipä taida tulla valmistujaisjuhlia miulle ja mun siskolle toisin kuin suunniteltiin.
Meidän suvussa kun arvostetaan vain ja ainoastaan ylioppilaita. Tähän mennessä kaikki kutsutut sukulaiset ovat kieltäytyneet tulemasta.

Ovatpahan inhottavia, mutta pitäkää sitten juhlat sellaisella porukalla joka arvostaa sitä että olette koulutuksen itsellenne hankkineet ja haluavat viettää aikaa kanssanne. Ei kannata antaa muiden pilata valmistumista, jonka eteen on paljon hommia tehty. Ja takuulla on hauskempaa kun juhlissa ei ole hapannaamoja arvostelemassa toisten valintoja.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.05.2011 22:36
Miun hartiat on ihan totaalisen jumissa kun oon tehny koko viikonlopun paljosti pihatöitä :c Tai siis.. ainahan ne on jumissa, ollu ainakin viimeset neljä vuotta, mutta olen liian laiska mennäkseni varaamaan aikaa hierojalle '
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.05.2011 00:50
Jei, joku heilutti kepukkaa ja liikutti jotain kumibiittiä johonkin häkkiin. Sen takia Separilan asukit ovat kömpineet koloistansa ja opetelleet nojaamaan (mopo)automobiiliensa tööttiin. Tööt, tööt, tööt.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit