Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.05.2011 13:12
Miksei minulle ole tullut normaalista yhteishausta minkäänlaisia kirjeitä, edes ei-sellaisia? Tuntuu, että ympärilläni kaikki muut juoksevat jo pääsykokeissa tai tietävät menevänsä. Itse kävin keväällä kaksissa englanninkielisen haun amk-pääsykokeissa ja yksissä yo-pohjaisen amiksenkin pääsykokeissa, mutta normaalista ei ole kuulunut yhtään mitään. Sulkeeko englanninkielinen yhteishaku muka normaalin jotenkin pois?
Muutin viikko sitten, ja rupesin juuri miettimään, teinkö sen juuri pahimpaan aikaan. Vanhaan osoitteeseeni ei ollut tullut kutsuja ennen lähtöäni, ja olen toki osoitteenmuutoksen tehnyt, joten postin pitäisi kääntyä, mutta kiva sitten jos vanhaan osoitteeseen on jotain tullut vaikkapa päivä ennen muutoksen voimaanastumista... Raivostuttavaa tämä epätietous!

On myös tavattoman turha olo muutenkin. Kaksi työpaikkaa on jo periaatteessa, mutta kummassakaan en ole vielä päässyt aloittamaan. Olen suhteellisen PA, ja itseasiassa miehekkeeni elättää minua tällä hetkellä, mutta haluaisin ihan oikeasti TEHDÄ JOTAIN enkä vain istua sisällä. Kokkaaminen ja pyykkääminen kun eivät ole ihan sama asia kuin töissäkäynti. Muutenkin möllötän kämpällä koko ajan yksin, kun mieheke käy vielä koulussa, menee koulusta suoraan treeneihin ja sieltä vielä töihin, ja käy kotona vain nukkumassa. Plöääääää.

Muoks: ja taas vaihteeksi jalkaani särkee tuhottomasti. Sillekin tosin löytyy nimi, kun urheiluhierojaksi opiskeleva miehekkeeni asiaa tutki: Mortonin neurooma. Sain kaksi vuotta sitten, armeijassa, jalkapöytääni kaksi rasitusmurtumaa, ja ne vaivaavat edelleen painaen hermoa. Fuuuuu.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2011 13:15

Lainaus: Piiskansiima

Voi vitaleen bloggeri, ei anna mun kirjautua sisään tai tehdä ylipäätään yhtään prkleen mitään firefoxilla, joten jos haluan vilaista jotain sisäänkirjautuneena niin pitää vaihtaa selain exploreriin. No, huomenna on päivä uus ja ehkä ongelma korjautuu jo silloin itsekseen.

Samaa tekee edelleen. Ärsyttävää.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.05.2011 15:45
Jos Firefoxissa on AdBlock päällä, se voi estää joitain nettisivujen toimintoja. Esimerkiksi suodattamalla mainokset Gootti.netistä ja olemalla muutenkin huomioimatta ne, viette mainosrahoitteisen palvelun vararikkoon.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2011 16:34
Eipä nuo tuossa valvojille-laatikon alla olevat mainokset ainakaan mihinkään suodatu...

Itse käytän adblockia ihan tasan juuri niin kauan, kuin yksikään älykääpiö mainostaja käyttää popup-mainontaa! Mainoksista ei olisi muuten haittaa, ne nyt suodattaa silmistä pois jo ihan omillakin aivoilla, mutta ei perskeles niitä joka paikasta pomppivia ruutuja.

Uusi päivä toi bloggerillekin uuden elämän, nyt se toimii taas mukisematta. Kummaa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.05.2011 22:25
Miksi kaiken, mikä on omaan silmään kivannäköistä, pitää maksaa niin vietävästi?
Tässä itse onnistuin juuri käyttämään mahd. ensi kuun kesävaaterahat rahiin ja muihin asunnonkorennusprojektissa tarvittaviin asioihin.

On kyllä ihan jees, kun saa kämpän näköisekseen, mutta silti lievästi sanottuna ketuttaa.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2011 22:51

Lainaus: Layil

Itse oon aika hermona koko ajan ja tunnun valittavan tästä tilanteesta ja miehestä aika paljon. Omalta puolelta ainakin tunteet on vaan ruvennut uupumaan. Inhottaa tää päätöksen teko >.<

Nuo ovat kyllä aina vaikeita päätöksiä, toivottavasti asia jotenkin selviää. Jaksamisia.

Minunkin narinani liittyvät jollain tapaa parisuhteeseen, tai siis tässä tapauksessa -suhteettomuuteen. Kohta on tullut sinkkuiltua muutamaa päivää vaille 1,5v. ja hermot menee. Onhan se kuitenkin toki parempi olla yksin kuin "huonossa" seurassa. Väsyttää vaan, kun tuntuu siltä, että jatkuvasti vain hakkaa päätä seinään jos jotain yrittää tehdä asian eteen. Ikävän useinhan ne tunteet näissä jutuissa menevät jotenkin ristiin keskenään. Kavereiltakin tulee ristiriitaisia neuvoja. Yksi sanoo, että mietin asiaa liikaa, toinen taas käskee panostamaan enemmän. Blaah.
*end of whining*
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2011 11:03
Eilen levisi minunkin bloggerini, sisäänkirjautumista ei huoli Firefoksilla ollenkaan, ja jatkuu tähän päiväänkin. Explorerilla toimii moitteettomasti. Huoh!

Töissä tulossa typerä päivä. Kuka piru lupaa 80 ateriaa valmiina klo 12.00, kun meidän työaika alkaa siihen aikaan? Ainiin, pomo.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.05.2011 23:24
Otan itse loparit, nyt meni mitta täyteen. 16h työpäivä, ilman etes ruokataukoa. Ei. nyt alakaa minulla vähän pitempi loma meinaan.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 30.05.2011 12:01
Ei ole rahaa. Tarvisin oikeasti uudet kengät ja laukun. Lumoukseen menon voi varmaan unohtaa jo, kerta ei ole sitä rahaa, puhumattakaan Jello Biafran keikasta. ja tuetkin pitää lopettaa kesäksi, haistakaa v****.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 30.05.2011 12:20

Lainaus: Layil

Toinen asia on tämä seurustelu. Miettiny tässä jo hyvän aikaan olisiko eroominen se hyvä vaihtoehto. En kuitenkaan osaa tehdä niin isoa päätöstä. Sen tekemistä vaikeuttaa sekin, että asumme poikaystäväni kanssa yhdessä. Seurusteltu ollaan päälle vuosi ja tuntuu siltä, että oltais seurusteltu 5 vuotta . Itse oon aika hermona koko ajan ja tunnun valittavan tästä tilanteesta ja miehestä aika paljon. Omalta puolelta ainakin tunteet on vaan ruvennut uupumaan. Inhottaa tää päätöksen teko >.<

Vähän sama juttu... oon ollu poikaystäväni kanssa 3 vuotta, 2 siitä avoliitossa. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa, ja jotenkin... haluaisin vaihtelua. Kokeilla jotain muutakin. Mutta toisaalta taas en haluaisi kokonaan erotakaan, koska se pelottaa, ja omalla tavallani rakastan silti miestäni. Tähän tietysti liittyy 1 000 000 eri asiaa, kaikki ristiriidassa keskenään. Hankalaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit