Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2011 01:18

Lainaus: poison

Ote tämän illan kohdalta, Iltiksen TV lehdestä:

Playboy esittää:
Sexetera (K18)
Maailman pervoimmat ihmiset. Mukana on muun muassa
vampyyreja, gootteja, noitia ja pervopellejä.

Tarviiko tätä selittää?

Siis mitä helvettiä? Nyt ei kyllä irtoo muuta, kun että johan taas vituttaa...
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2011 09:21
Kohta en enää uskalla luottaa ihmisten lupauksiin ja sopimuksiin, prkl. Eilen olisi ollut kaverin kanssa yksi juttu, joka oli sovittu jo pari kuukautta sitten. Odotin sitä innoissani ja kuinka ollakaan, heti kun odottamani päivä koitti, kaveriin ei saanut mitään yhteyttä. Aamupäivästä iltaan koitin, mutta ei onnistunut. Myöhemmin sitten selvisi, että oli mennyt muun porukan kanssa sinne minne meidän oli tarkoitus mennä.

Mietin vaan, että mitä ihmisillä on mua vastaan, kun tätä samaa on mulle tehty jo useamman kerran tässä parin viikon aikana.. Ja aina ollut eri ihminen kyseessä. Itse en ole kertaakaan noin tehnyt muille, niin mikä ihme tässä nyt on. Jos mieli muuttuu, eikä huvitakaan syystä tai toisesta minun kanssa lähteä, olis se nyt ihan kiva jos viitsisi ilmottaa. Tulee aika paska fiilis, kun odottaa pitkään ja sitten käy näin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2011 09:37

Lainaus: mlrd

Ketään ei vaikuta hyttyset kiusaavan,

Voi kyllä ne kiusaavat. Helvetin hiljaiset hyttyset, kun alkaa jo tässä vaiheessa alkukesää olla ihan kutiavilla pateilla..
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.06.2011 10:54
Kuuma. 27 astetta lämmintä, ah feel the pain. Sairasta. Henkee ahdistaa tälläinen kuumuus, en voisi kuvitella edes eläväni paikassa jossa lämmintä olisi tyyliin 40 astetta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2011 15:20
Kävin viime viikolla Morticiassa ja sovitin yhtä mekkoa, mutta hinnan vuoksi (80e) jätin sen kauppaan vaikka näyttikin kivalta ja sitten myöhemmin poikaystävä sanoi, että tämä olisi voinut sen mulle maksaa, mutta en ollut enää helsinkissä ja en tiedä koska menen seuraavan kerran. Eli nyt ärsyttää. Mortician nettisivut kun ovat mitä ovat, niin ei sieltäkään sitä mekkoa löytynyt.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2011 15:27
En ole vieläkään päässyt aloittamaan kunnolla töitä. Joo, parkkisakkoja olen saanut muutamia jaettua, mutta sitten muutama niistä on peruttu, kun olenkin laputtanut väärällä alueella. Ai jaa, minusta ne kyltit kyllä näyttivät ihan notta... Kassakoulutuskin minulle piti yrittää järkätä viime viikolla, mutta my ass. Valivali, vaikka tiedänkin, että kauppiaastahan se on kiinni enemmän kuin Staffpointista, mutta silti... Eikä plokkarinhommiakaan ole vielä ollut, kun niistä yritetään viimeiseen asti tinkiä. Turhauttavaa tämä jatkuva tekemättömyys ja rahattomuus.

Muoks: I miss my old frieeeends! :C Erästäkään en ole nähnyt miltei vuoteen, kun ei ole ollut varaa, eikä ole vieläkään, matkustaa pk-seudulle. Tahtoisin päästä häröilemään vanhalla porukalla, mutta eipä näytä onnistuvan niin millään kun menee aikataulut tai logistiikat ristiin. En tunne täältä Tampereeltakaan muita kuin miehekkeeni, ja... ja... mäff.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 16:19

Lainaus: mlrd

Ketään ei vaikuta hyttyset kiusaavan, mutta se kai kertoo siitä ettei monikaan paljon naamaansa ulkona näytä.

Voi kyllä kiusaa, ei nyt ehkä niin ulkona mutta jumalauta yöllä kun yrittää nukkua, ininä kuuluu ja vapaasta ihosta kinastellaan että kuka saa imeä patin mihinkäkin kohtaan ennenkuin hänet listitään. Mulla on kädet täynnä siis hyttysen puremii, ja univelkaa kahen yön edestä.

+ lisäystä

Että ottaa päähän niin maanperkeleesti... Miks kaikki on aina rikki ku ostan jotain hienoo?
Viime viikolla ostin kengät, jotka hajosivat seuraavana päivänä. Eikä ollut mun vika.
Nyt löysin vihdoinkin parvekkeelleni pöydän ja tuolit.... Noh... eiköhän yksi sen pöydän PAKSUSTA raudasta/metallista? tehty jalka on poikki -.- Miten tää voi ees olla mahdollista...
Kirjoittanut: Blue Hour (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2011 17:05
Täällä eivät kyllä itikat pahemmin kiusaa. Ampiaiset sen sijaan terrorisoivat koko ajan lentelemällä tuuletusikkunoista sisään. Elukoista huolimatta pidän kuitenkin ikkunat auki ettei koko kämppä sula tällä kelillä.
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2011 20:42
V*ttu, jos nuo naapurit meinaa bilettää tuolla koko yön ja kuunnella tuota paskaa musiikkia täysillä niin ettei ihmiset saa nukutuksi! Nukuin jo viime yönkin huonosti painajaisten takia, nyt haluan nukkua kunnolla! ARGH!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2011 21:40

Lainaus: Iiriva

En ole vieläkään päässyt aloittamaan kunnolla töitä. Joo, parkkisakkoja olen saanut muutamia jaettua, mutta sitten muutama niistä on peruttu, kun olenkin laputtanut väärällä alueella. Ai jaa, minusta ne kyltit kyllä näyttivät ihan notta...

Parkkipirkkokin on ihminen, mutta kuka haluaa nähdä parkkipirkon?

... Työtä on ihmisen tehtävä. Paskalla palkalla ja asiakkaat ovat vallan tyytyväisiä joka ikinen kerta.
Sulla on yllättävän paksu nahka, edelleen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit