Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
gallup! mille muille foorumeille kuulut? - Sivu 2

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

gallup! mille muille foorumeille kuulut?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.12.2006 04:43
käyn kyl lukeen Schattenin juttuja, mutten muista enää omaa nickkiäni saati sit salasanaa, joten en enää kirjaudu sinne. Käytän nimittäin joka foorumissa eri nickkiä, joten pian noi unohtuu. Sit kaikenlaisilla metallimusafoorumeilla käyn joskus, mut tän lisäks oon kirjautunu vaan pariin wicca-foorumiin. Ärsyttää ne nickkit, ku en saanu sinne ircciin Ninni nimee, niin keksin sen darkdestinyn, joka oli e-mailissa mulla. Niin nyt eräissä foorumeissa joissa pyörin käyttää joku nimee darkdestiny ja sit on Ninni, ninni, Ninni1, _Ninni_, NINNI! ja vaik mitä muunnelmia mun nimestä! Tiedän ettei sais ärsyyntyä, mut eräskin Ninni eräässä foorumissa heitti niin urpoo läppää et hävetti jos joku esim teistä luulee sitä minuks! Mut nyt tämä Ninni menee nukkuun ku kello melkeen 5 jo.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2006 09:14
Schattenissa oleilen nickillä amaranth, enempi lueskellen kuin kirjoitellen.

Lainaus: Ninni eräskin Ninni eräässä foorumissa heitti niin urpoo läppää et hävetti jos joku esim teistä luulee sitä minuks!

Ja on rasittavaa yrittää rekata itseään jollekin foorumille, kun oma vakionikki on viety jo ajat sitten
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 13:02
Hampaankolo ja Ikkunasuomenluontoon.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:34
Mjaa. Meikä visitoi ahkeraan tietysti tällä, mutta sellaisella kuin Karvaotusten Pervoiluseura eli tuttavallisesti KOPS. Ja sitten Lord of The Rings Fan Fiction eli loftis. Niillä olen samoilla nickeillä.
Ja joskus lueskelen Verjnuarmun foorumia ja Turmion Kätilöiden vieraskirjaa. Viisaita miehiä

Tiettävästi ei ole toista Raivista tietokoneiden maailmaan putkahtanut. Ja hyvä niin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.12.2006 18:12
enpä kuulu muualle, mutta vakkarinickini on käytössä kaikkialla eipä ole kukaan sitä vielä missään vienyt.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 18:54
Mä käyn satunnaisesti Schattenissa, ja siellä mun nimi on sama kui täällä, eli POISON
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:10
Lainaus: Iiriva vakkarinickini on käytössä kaikkialla eipä ole kukaan sitä vielä missään vienyt.

No kun se mun nimi on niin yleinen, jopa miss Suomella sama nimi!! Mä lähdin tähän gootti.nettiin viime keväänä heti alusta alkaen silleen kovin avoimin mielin, kun tää tuntu niin kiinnostavalta, et ajattelin jo rekisteröityessäni, et tän foorumin jäsenten kanssakäyminen ei jää pelkästään netin kautta löpisemiseen, jos siihen jotenkin voin vaikuttaa. Ja eipä oo jäänytkään; on pidetty miittejä, biletetty, saatu uusia frendejä ja yhteistä toimintaa suunnitellaan koko ajan. Jotenkin vaan vaistosin tänne liittyessäni, et täältä löytyis tosi kivaa ja asiallista porukkaa, ja toivoin et jäsenet innostuis tapaamisista. Sen takia rekisteröidyin omalla nimelläni enkä miettiny mitään "tuhon enkeleitä tai pimeyden valtiattaria" nickeiksi En dissaa ketään jos jollain jäsenellä on jompikumpi noista äskeisistä nickeistä!! Pointti vaan oli siis se, et uskalsin käyttää omaa nimeeni, toisin kuin muissa foorumeissa, joissa oon aika varauksellinen. Ei Ninni siis mun syntymänimi ole, mut mua on sanottu 0-vuotiaasta asti sillä nimellä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:27
Lainaus: Ninni . Ei Ninni siis mun syntymänimi ole, mut mua on sanottu 0-vuotiaasta asti sillä nimellä.

Mä oon ajatellu, et oot joku Niina tai jotain. Toi Poison juttu tulee siitä Tim Burtonin Batman-leffasta, jossa oli se Poison Ivy (Myrkkymuratti). Ihme kyllä sitä nimeä ei oo monissakaan foorumeissa varattu.
Mustakin tää foorumi on tosi kiva ja upeita ihmisiä älykkäine juttuineen. Parempi kuin Schatten.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:32
Minä käyn Deathstars.netin foorumilla, sonatan foorumilla, finissä, KOPS:in joku mainitsikin, siellä myös olen muutaman kerran käynyt ja rekisteröitynyt (vaikkakin vähälle on siellä käynti jäänyt)
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2006 10:30
Jaahas.. Missäs sitä tuleekaan pyörittyä.
Muistaakseni ainakin Luutakomerossa aika aktiivisesti, Ruusupolku.comissa sillointällöin, ylexän foorumilla myös. Sitten on joitakin satunnaisia foorumeita joita käyn vaan lueskelemassa.(mm.Kops ja Hairstoren foorumi)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit