Gootti.net

gallup! mille muille foorumeille kuulut?

Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.12.2006 12:07
YSV-foorumissa natsimoderaattorina.

Kestovaippainfo silloin tällöin ja yhdistyksen forkka.
Postituslistoilla: Mainoslista ja Kotkat (kotona työtä tekevät kotiäidit).

On niitä monia muitakin mihin on rekannu, mut toi YSV, tuttujen kesken Nysvälä on mun paikka mistä mut löytää aina.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2006 19:05
Näitä niinku käytän:

Punkinfinland (aktiivisin siellä nykyään)
Schatten (kyllästyttää)
Dnsf (harrasteautoni vuoksi pakko)

Sitten on liuta muita, minne oon rekisteröityny.

Samalla nimimerkillä olen sitten käytännössä joka paikassa. Ircissä on screeni päällä koko ajan, vaikkakaan en loggaa siihen kiinni päivittäin, mutta msg:t tulee talteen aina. Irc-galleriassa en ole, mutta kai sinnekin pitäis rekisteröityy, jottei joku nilkki vie mun nickiä. Tosin tunnen galtsua pyörittävän firman toimitusjohtajan, niin ei suuremmin pelitä tommonen, heh. MySpacessa oon myös, nyt vasta alkanut aktivoida sitä, kun tuntuu, että joitakin bändejä saa parhaiten sieltä kautta kiinni (ja kun tulee joskus keikkaa järkättyä + Ubikiin ja lehtiin haastatteluja).
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.12.2006 19:35
Harhakuva.org
aika onneton foorumi sinänsä, ei kirjoittajat ja valokuvaajat tule toistensa kanssa juttuun.
noh, sitten tietty DingoWebin foorumi.

enpä taida missään muualla mainittavan aktiivisesti pyöriä.
Kirjoittanut: valo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.12.2006 21:48
wicca.fi, elamankeha.com, esashiryu.org/forum, satunnaisesti muuallakin, missä tahansa olen, esiinnyn joko nimellä valo, susikulta ja joskus myös PohjoisenVoima nimellä, eli törmäätte missä vaan, kyseessä olen mitä luultavimmin minä. Tosi suomi24 paqlstoilla pyörii muistaakseni joku toinen susikulta, joka vaikuttaa fundiskristityltä, se taas EN ole minä....koska olen pakana ja "paha paha" noita, hah hah haaaa...niin ja www.witchvox.comissa olen kyl jäsen vaan enemmän menee lukupuolelle, todella ISOT enkunkieliset pakanasivut, en ole sinne rohjennut vielä mitään kirjoittaa.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.12.2006 22:18
Tarja Turusen foorumi nimim. Sleeping Silence
Hiirifoorumi (Upea paikka jossa ihmiset on oikeasti ilosia) nimimerkillä Cleopatra
Ja sitten iki-ihana Demi.fi () Missä on mukava käydä sanomassa kommentteja marmattaville teineillä jotka käyvät purkamassa siellä turhautumistaan elämään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.12.2006 23:47
Lainaus: Lotus Ja sitten iki-ihana Demi.fi () Missä on mukava käydä sanomassa kommentteja marmattaville teineillä jotka käyvät purkamassa siellä turhautumistaan elämään.

mie käyn siellä nauramassa pissisten "oonX raskaana???!!!!11"-jutuille
Kirjoittanut: L_U_M_I (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.12.2006 12:54
Kiinanharjakoira sivustoilla ja...öööö täällä ja yhden seuran sivuilla...joo näin on
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.12.2006 21:39
Lainaus: L_U_M_I Kiinanharjakoira sivustoilla

onko niillekin sivusto? omistan kiinanharjakoiran, joten sen vuoksi kiinnostuin heti, mistäköhän nämä sivut löytyisivät?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2006 11:55
Lainaus: Lotus Ja sitten iki-ihana Demi.fi

Onko Demi-lehti vieläkin olemassa...? Tulee vain muistoja mieleen, kun joskus pienenä ostin Demin kun siinä oli kannessa Ville Valo!! IHQ! (not... ) Voi niitä aikoja, kun Himin kuunteleminenkin oli teinien keskuudessa vähintäänkin omituista ja sielunvihollisesta...
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2006 21:50
punkinfinland.net
clubschatten.net
blackmetal.fi
ja tämä, Melankoliana joka paikassa, irc-galleriassa Melancolia.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit