Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti

Kirjoittanut: empty (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.03.2008 21:21
Kiitos neuvoista. Niin juu en oikein ajatellutkaan hankkia sellaista muoviluukorsettia vaan haluaisin sen ihan metalliluilla..
Mietin tuota bellemodestea, että saisikohan sieltä teetätettyä hyvän korsetin, kun en ole siitä ollenkaan mitään huonoa kuullut, ja siellä korsettien hinnatkin näyttivät ihan mukavilta minun rahapussilleni..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 21:25
Kyllä ne ns. valmiskorsetitkin kestävät käyttöä, kunhan vähän katsoo mitä ostaa...
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.03.2008 21:33

Lainaus: empty

Mietin tuota bellemodestea, että saisikohan sieltä teetätettyä hyvän korsetin, kun en ole siitä ollenkaan mitään huonoa kuullut, ja siellä korsettien hinnatkin näyttivät ihan mukavilta minun rahapussilleni..

No hyviä ne varmasti on mutta hintakin on hyvä Kyllä noita hyviä korsetteja saa edullisemminkin.

Lainaus: Piiskansiima

Kyllä ne ns. valmiskorsetitkin kestävät käyttöä, kunhan vähän katsoo mitä ostaa...

Itse en oikein omien kokemuksien pohjalta oo ihan sama mieltä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2008 21:52

No tietty jos on tällainen kuten minä, eli syynää joka sauman ja sirkan erikseen. Kaikilla ei harmi vain ole sellaista taipumusta.
En silti kyllä ala ostamaan valmista, sillä haluan korsetin edes suunnilleen omilla mitoilla, ja riittävillä kurveilla. Mortician korsetit eivät ainakaan ole vielä kumpaakaan noista minulle tarjonneet.
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • • Muokkasi: Antar
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:05

Lainaus: Swanheart

Itse en oikein omien kokemuksien pohjalta oo ihan sama mieltä.

Samansuuntaiset tuntemukset ovat minullakin. Omat kokemukseni valmiskorseteista eivät ole kovin hyvät. Ensinnäkin ne ovat useinmiten hassunmallisia ja toisakseen hinta-laatu -suhde on huono.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:08

Pari valmiskorsettia joihin olen sortunut ovat olleet ihan surkeita. Toisesta luut vääntyivät ekalla kerralla (piti olla metallia, p*skannakit sanon minä!) ja toisella ei voinut kiristää, ei olisi kestänyt, vaikka niin myyjä minulle vakuutteli, että "Kyllä näillä saa vaikka millaisen vyötärön" -.- Ja molemmat olivat aivan liian lyhyitä, jäivät rumasti jenkkisten yläpuolelle.
Mutta sitten kun tilasin tätini alusvaateliikkeen kautta kaksi kokokorsettia, niin molemmat ovat täydellisiä. Näillä pystyy kiristämään, näyttävät edelleen siltä, kun olisin ne liikkeestä juuri hakenut ja pituus... täydellinen. Nuo valmiskorsetitkin ovat vähän niin ja näin. Osa on hyviä ja osa huonoja. Mutta enää en koskaan sorru esim. näihin surullisen kuuluisiin Mortician mustiin vyötärökorsetteihin. Kyllä sen laatua pitää olla, kun on korsetista kyse.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:10

Lainaus: raavittu

Mutta sitten kun tilasin tätini alusvaateliikkeen kautta kaksi kokokorsettia, niin molemmat ovat täydellisiä

No just tätä tarkoitin että laatuun kannattaa satsata. Itsekin hönttinä kokemusten kautta oppineena.
  • Lähetetty: 01.03.2008 22:24
Minä olen pystynyt kiristämään kaikilla valmiskorseteilla, ja yksi alkaa hiljalleen sanoa yya-sopimustaan irti palttiarallaa viiden-kuuden vuoden jälkeen... Ihan normaalin mallisia ovat olleet, ja vyötärönkin niillä saa.
Kirjoittanut: Pristine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.03.2008 23:32
..Hieman tässä offtopicina, mutta elän kriisissä korsettini kanssa; en osaa enää nyörittää sitä. "Oikein". Nyöritys sujuu toki, mutta jälki sitten.. Se ei ole tasaista, ja näyttää muodoltansa soikiolta enemmänkin, kuin siltä miltä sen pitäisi näyttää. Heti kun pitäisi ruveta kiristämään niin tämä efekti saa alkunsa.. -.- ..Ennen ei mitään ongelmaa ole ollut.
Joten jos joku olisi halukas neuvomaan; miten nyöritetään korsetti "oikeaoppisesti", ilman "soikeuden" aiheutumista?
  • Lähetetty: 01.03.2008 23:47
Ööö...auttaisikohan tämä? Meneekö korsetissasi nyörit kuten linkin kuvassa vai vain yksinkertaisesti ristikkäin ja ylös/alas solmu?

Kuulostaa ihan siltä ettet kiristä keskeltä vaan vain ylhäältä ja alhaalta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit