Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 17:43
Miehekkeeltä loppui puhelimesta akku viisi tuntia sitten kesken puhelun, ja hänen pitäisi tulla tänne, mutta kun ei saa yhteyttä, on varsin vaikea tietää milloin mokoma tulee. vaikka hän tulisikin tarkemmin tiedottamatta suoraan alaovelle, se on jo nyt lukossa ja en minä sitä ilman ilmoitusta osaa mennä avaamaan, kun en ole meedio. Minun pitää tyyliin vain odotella, että hän tulisi soittamaan ovikelloa kun joku kulkija hönet sisään päästäisi, mutta odottelu ilman tarkempaa tietoa on hirveää... -.- odotan, että jokainen ohikulkeva M-juna olisi hänen junansa. Pööh.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:15

Lainaus: nocturnal_chimaira

tänää oli koira tuolla lääkärillä. Ei mitään meinannu tulla kun on kovin sosiaalinen tuo tupsu
heilutti vaan häntäänsä ja korvat luimussa yritti saada rapsutuksia
no lääkäri antos annoksen tupsulle ja luulee ettei punkki ongelma vaivaa enää 2 viikon päästä, nyt tupsu vaa koko aja aivastelee ja kaikkee

voi pientä. sosiaaliset koirat on aivan ihania.

niin... asiaan. joka ikinen kesäsuunnitelma mitä olen miettinyt ja mitä on koko perheen voimalla mietitty uhkaa mennä pahasti takapuolelleen. eli kävi ilmim että en todennäkösesti pääse tuskaan ja se mitä ollaan enon kanssa suunniteltu meidän ja heidän perheen kanssa meni metsään ja varasuunnitelma uhkaa kariutua niin pahasti ettei voisi toteuttaa sillä viikolla mitään. voi että ottaa päähän. ja nyt toi jumalaton päänsärkykin alkoi. voi perkele!
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 18:55
ärsyttää ihan suunnattomasti, kun joku yrittää mielistellä mua kaikin mahollisin keinoin, et se vois olla 'perempi kaveri mulle'. Olis vaan oma ittensä, eikä yrittäs esitää jotain mitä se ei oo, niin pitäisin ihmisestä varmasti paljon enemmän.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:14
väsyttää, oli tänään koulun kevätjuhla, pikkuisen huonovointisena siellä palloilin kun piti mestassa käydä euron illoilla edellisenä iltana (oma vika)...

********, kun ihmiset on nykyään joka paikassa niin helvetin ääliöitä...

silmät vuotaa ja nenä on tukossa. Kiitos noiden koivujen tuolla pihalla...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:20
Päänsärky ei tahdo talttua millään Toivon ettei migreeniksi ylly, koska huomenna olisi juhlia kierrettävänä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 19:26
Vääh, mieheke ei ole tullut vieläkään...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 09:08
Ärstyttää omat tyhmät kommentit... väsyttää
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2007 11:28
Puh. Kolme tyttöä meikattu ja hiukset laitettu ja yhden pukukin korjattu. Nyt sit pitäis itse jaksaa panostautua ja pukeutua kauniisti, mut mitä nuoki tytöt puhu, niin ei oikein innosta lähtee kenenkään juhliin..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2007 15:47
Mä toivoisin, että kännykän tekstarin vois peruuttaa. Mä tein elämäni typerimmän erehdyksen, lähettämällä typerän viestin. Olin tosi tyhmä, ja nyt pelkään että kaikki meni myttyyn
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2007 23:29
Yhyy olen läski. Sukulaisten mielestä ainakin olen pulskistunut, mahani on iso ja poskeni pyöreät. Olihan noita lihaksiakin kuulemma ilmaantunut, mutta että pömppömaha. Syytän itse olutta joka turvotti vatsani väliaikaisesti, mutta silti. Ja kun vielä itse pidän itseäni kiinteänä ja hoikkana, aina olen sentään sellainen ollut. Nyyh. Taidan mennä syömään suruuni loput täytekakusta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit