Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2007 15:11
Ärsyttää ku kaikki valittaa pukeutumis tyylistä ja muutenki... Aina porukassa on ylimääränen ja kukaa kotona ei ota tosissaa...

Ärsyttää ku on perheen nuorin...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.01.2007 15:49
Huomenna olis hammaslääkäri! Lapsena se aina pelotti, mutta ei enää. Ainoa mikä ketuttaa on se lasku yksityihammaslääkärillä. Julkisissa en suostu käymän, järjetön jono ja huono laatu
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mariel
  • Lähetetty: 22.01.2007 15:01

Lainaus: poison

Etkö voi soittaa sinne kustantajalle, ja kysyä missä vaiheessa se juttu on?

En kehtaa...
Eikä siksi toiseksi sieltä vieläkään oo kuulunu mitään! Eikä muuten yhtään mistään muistakaan kustantamoista, joille oon kirjaani tyrkyttänyt, voi vetti nyt sentään vaan sitten aina... xD
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 22.01.2007 21:38
bffffffffffffffffff..... jostain syystä tällä hetkellä kaikki asiat ottaa päähän, enkä edes tiedä mistä johtuu. Kokopäivän ollut pää kipeä, korvat lukossa enkä kuule mitään, prkl.. Ihmiset ympärilläni tuntuu kaikki idiooteilta ja mikään ei kiinnosta. Koulun takia olen tajuttoman väsynyt, en edes muista millon viimeksi olisin läksyjä tehnyt kunnolla, väsymystä ollut niin pitkään...
(joo, angst angst sanoo joku jossain)
Mutta huomenna on päivä uusi, ehkä sitten on parempi olla..
Toivossa on hyvä elää.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.01.2007 21:49

Lainaus: Mariel

En kehtaa...
Eikä siksi toiseksi sieltä vieläkään oo kuulunu mitään! Eikä muuten yhtään mistään muistakaan kustantamoista, joille oon kirjaani tyrkyttänyt,

Se kestää varmaan aika kauan. Ihan niinkuin levy-yhtiöihin lähetetyt demot, ne kestää aina "puoli vuotta" saada mitään palautetta. Toivotaan nyt, että saisit jotain tietoa.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.01.2007 23:04
Ärsyttää kun on taas jättänyt kaiken viime tippaan, koeviikko painaa päälle ja minulla on liikaa tehtäviä vielä kesken ja huomenna on äikän puhe ja ja en tykkää pitää 5 minuutin monologia luokan edessä kun kaikki tuijottaa.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 14:18

Lainaus: poison

Toivotaan nyt, että saisit jotain tietoa.

Toivotaan...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 17:19
Väsy. Ja kun on väsynyt kaikki ottaapi päähän. Lisäksi ketuttaa kun kahden yliopiston pääsykokeet on samana päivänä melkein samoihin aikoihin. Pitäisi pystyä valitsemaan jompi kumpi. Ärh.
Odottaminen ottaa muutenkin päähän ja lisää stressaamista kaikesta. Enkä jaksa tehdä töitä. En jaksa olla ystävällinen, en jaksa jutella, en jaksa. Ja mulla on järkyttävä inspiraatiokato.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2007 17:21

Lainaus: Sharwynn

huomenna on äikän puhe ja ja en tykkää pitää 5 minuutin monologia luokan edessä kun kaikki tuijottaa.

Ei se ole edes paha. Vähän jänskättää ja noin, mutta kun menet vaan tietyllä asenteella sinne ja pidät sen puheen, niin se on siinä. Eikös kaikkien tarvitse tehdä se? Muistelisin, että meillä ainakin tarvitsi.. ja siihen puheeseen saatiin kyllä ihan kunnon kaavakin, jonka mukaan se tehtiin, että sen puoleenkaan siinä ei ollu vaikeuksia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.01.2007 19:14

Lainaus: liothe

Ei se ole edes paha. Vähän jänskättää ja noin, mutta kun menet vaan tietyllä asenteella sinne ja pidät sen puheen, niin se on siinä

Kaikille se vaan "ei ole siinä". Mä oon ollu töissä maikkana ja mun kaksossysteri vihaa minuutinkin esiintymistä ihmisten kuullen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit