Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 19:20
tahtoo keikalle!!! -.- saksaan tai jonneki festarille! mut pois arjesta -.- tahtoo tahtoo tahtoo!!! arkipäivät masentaa mua. haluu pois. ärghhh
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2007 19:52

Lainaus: Lovekiva

kun kuuntelin bändiä nimelta The Birthday Massacre. Ja kun kysyin, että kuullostaako tämä musiikki kamalalta, se sanoi että ei mutta tuo nimi järkyttää vanhemmankin ihmisen mieltä.

TBM on jotain niin hyvää musiikkia, että voit tehdä sen selväksi isäpapalle. Se sitten on eri asia, miten. Näytä vaikka jonkun Fergien "katsokaa takapuoltani"-videoita ja sanoa, että haluatko minun kuuntelevan tätä musiikkia ennemmin.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 20:08

Lainaus: Shade

Näytä vaikka jonkun Fergien "katsokaa takapuoltani"-videoita ja sanoa, että haluatko minun kuuntelevan tätä musiikkia ennemmin.

noin minäkin tein faijalle! näytin ja annoin kuunnella jtn räppii mis hoetaan h*ora juttuja ja muita semmoisia tosi kauheita juttuja niin johan toi ei enää välitä näistä vaikka musamakuni onki semmoinen et biiseis hoetaan itsemurhista ja miten kiva satuttaa itteään jne jne.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 20:37
kävin tänään parturilla ja olin innoissani että nyt mä otan otsatukan kun ei oo moneen vuoteen ollu. ja sitten siitä otsatukasta tulee liian ohut ja sitten kokeilin itse saksia lisää tukkaa otsalle niin se menee mielestäni hiueman *********** niitä mikä piti olla(piti siis olla sellanen vampyyriotsatukka). no kunhan se hieman kasvaa niin eiköhän se siitä. mutta ärsytää se kuiteskin
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • #1 615
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 16.07.2007 21:56
Voi ku miekin olisin taas 17-vuotias.
Liian edellä tämä ikäkriisi toisin kulkee.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • #1 616
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.07.2007 21:57
Vitja ku jotkut sukulaiset on niiiiiin p*rseestä!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2007 22:03

Lainaus: M Chaosbreather

Voi ku miekin olisin taas 17-vuotias.
Liian edellä tämä ikäkriisi toisin kulkee.

Niin, 17-vuotiaana on kiva juoda pussikaljaa puistoissa, koulua on mukava käydä ja rahaa on paljon... (:
  • #1 618
  • Lähetetty: 16.07.2007 22:53

Lainaus: Cata

Niin, 17-vuotiaana on kiva juoda pussikaljaa puistoissa, koulua on mukava käydä ja rahaa on paljon... (:

Yhyy ei minulla ainakaan
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • #1 619
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 16.07.2007 22:56

Lainaus: Shade

TBM on jotain niin hyvää musiikkia, että voit tehdä sen selväksi isäpapalle. Se sitten on eri asia, miten. Näytä vaikka jonkun Fergien "katsokaa takapuoltani"-videoita ja sanoa, että haluatko minun kuuntelevan tätä musiikkia ennemmin.

Niimpä. Jos se vielä kerrankin valittaa minulle tuosta, tai jos kohta ilmestyvän uuden levyn hankkimisessa tulee ongelmia niin taidan tehdä noin.
  • #1 620
  • Lähetetty: 16.07.2007 22:58
Näytän hyvältä ku on huuli auki ja muutenki käsi ja poski raapimisjäljillä. Tappelin kissan kanssa Hienosti viilti huulta kynnellään! x) Taitava.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit