Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.08.2007 15:15
Minulla on myös hirveän ttylsää ja yksinäistä! Enkä löydä sitä matkakorttianikaan mistään!
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2007 15:16
Tänään alko koulu
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.08.2007 15:17
Tänään oli eka päivä uudessa koulussa ja...Huhhuh mitä porukkaa mun luokalle nyt sitten tuli Kukaan ei ees puhunu mulle mitää kaikki vaan kyyläs...no kai ne loppuenlopuks voi ihan kivojakin olla..kun tutustuu tai sitten ei.
  • Lähetetty: 20.08.2007 18:26
Valitanpa vielä lisää... Tänään iski vasempaan sääreen outo kipu, joka vie minulta kohta kävelykyvyn! :/ Huono päivä, kertakaikkiaan...
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2007 18:48

Lainaus: M Chaosbreather

Voisiko pohjalla olla esim. se kuitenkin, että et tykkää siitä, että pitäisi mahtua johonkin tiettyyn muottiin? Onhan se ärsyttävää jos sitä mainostetaan koko ajan.

juu olet varmasti ihan oikeassa. tuskin kukaan haluaa olla juuri jokin määritelty. minä olen minä piste ja huutomerkki Ne mainostajat ei vaan aina oikeen ymmärrä meidän muiden tunteita/käsityksiä :/
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • #2 016
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2007 20:25
Ei yhtää jaksa panostaa kouluun:/
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:06

Lainaus: poison

Olen pahoillani. Mitä pahaa on tapahtunut?

pappa kuoli viime toissa viikon sunnuntaina...
Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:17
Otan osaa...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:19
kiitos... oiudoin juttu koko asiassa on että en oo itkenyt ku kaks kertaa... oonko mä ilkee tai jotain...
  • Lähetetty: 20.08.2007 21:30

Lainaus: darkAngel

kiitos... oiudoin juttu koko asiassa on että en oo itkenyt ku kaks kertaa... oonko mä ilkee tai jotain...

Et. En minäkään itkenyt kuin mummini ja mummoni kuolivat sen kaksi kertaa, kun sain tietää, ja sitten hautajaisissa, paria viikkoa myöhemmin. Minä vain työnsin sen aina pois ajatuksista, niin sinäkin luultavasti teet.

Hitto jos minulla on nyt joku lihastulehdus sääressä... -.- Huomenna lääkäriin kun ei jalkakaan enää kanna. Onneksi asun vain 150 m päässä terveyskeskuksesta, mutta ikuisuus siinäkin matkassa menee kun toinen jalka ei toimi ja täällä kukaan ei ole minua auttamassa. Yksin saan pärjätä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit