Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Wyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2007 12:33
Puhelin ei toimi ja Kela ei anna rahaa..prkl.
Töissä joko istun tyhjänpanttina tai sitten jos pääsen tekemään jotain niin töpeksin. Onnistuin hyllyn hajottamaan ja siinä samassa hieman seinääkin..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.08.2007 13:15
iskä kuoli kolme viikkoa sitten.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.08.2007 14:22

Lainaus: Lilith

iskä kuoli kolme viikkoa sitten.

Kauheeta!!! Voimia sulle, koita jaksaa...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • #2 074
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 24.08.2007 16:20
ei saatana... se yks näytti lärvinsä mulle tänään(eli törmäsin kaupungilla siihen) ja siinä meni pohja melkein loppuun saatetusta toipumisesta ja vuoden taistelu valui sormien välistä hukkaan. voi v i t u n saatana
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.08.2007 00:43
Näinkin Dragulaa noin tunnin verran tänään, mutta valitan silti, taas kerran, vielä lisää kaikesta mahdollisesta;

Minun piti köpötellä kävelysauvoineni sateessa kouluun, koska ei ollut vapaata kättä sateenvarjolle juuri niiden sauvojen takia. Myöhästyin ruotsintunnilta. Ruotsintunteja minulla on perjantaisin neljä, eikä mitään muuta. En saanut syötyä. Pääsin vanhempieni luo turhan myöhään. Koira tahtoi nimenomaan minun kanssani lenkille, koska se istua kökötti edessäni kauan, minua pyytävästi tuijottaen, mutten voinut mennä keppieni takia, vaikka niiden suklaasilmien minut sulattaessa halusinkin. Onneksi pikkusiskoni hoiti homman pienen patistelun jälkeen. Tämä näppäimistö ei toimi edes kunnolla. Minua ei nukuta, mutta kaikki muut ovat jo nukkumassa, koiraa myöten. Normaalisti ottaisin Laran viereeni nukkumaan, mutta nyt en voi sen juoksujen takia.

Döyh.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.08.2007 12:51
minun rakkauselämäni on päin mäntyjä. kunpa sitä ei olisikaan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.08.2007 12:51
***** kun sitä on niin ajattelematon välillä kun on liian hauskaa...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.08.2007 12:54

Lainaus: M Chaosbreather

***** kun sitä on niin ajattelematon välillä kun on liian hauskaa...

älä muuta virka, perkele. ite törmäsin tähän ajattelemattomuus-ilmiöön hauskanpidon yhrteydessä pari viikkoa takaperin. kyllä mokasin pahasti.
Kirjoittanut: Wyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.08.2007 15:42

Lainaus: darkAngel

se yks näytti lärvinsä mulle tänään(eli törmäsin kaupungilla siihen) ja siinä meni pohja melkein loppuun saatetusta toipumisesta ja vuoden taistelu valui sormien välistä hukkaan.

itselläni oli aikoinaan sama tilanne.. Onneksi olen löytänyt ihmisen jonka avulla olen lähes täysin toipunut. Vaikken koskaan uskonut että se olisi mahdollista.

Voimia sulle
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • #2 080
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.08.2007 18:56
Mun penisiliini kuuri loppui keskiviikkona, ja eilen alkoi taas kurkkua karvastalla. Itseasiassa eilen alkoi kurkkua sattumaan... mä en saamari jaksais enää toista angiinaa tähän perään... ei haluuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit