Gootti.net

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • #2 271
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 08:49
Kissa herätti mut naukumisellaan, ulos tarttis päästä. Ja kun vihdoin ja viimein jaksoin nousta ja päästää sen ulos, se oli siellä totaaliset 2,5 minuuttia. Kele.

Toinen asia mikä alko ärsyttämään os äipän jättämä viesti minulle. Että nyt tää ja tää paikka ettis työntekijöitä. ÄRSYTTÄÄ. Tiedän, että äiti ei suinkaan tarkoita ärsyttää mua, tai mitään muutakaan. Se vaan haluu, että mä saan työpaikan ja samaa haluan minäkin. Mutta ottaen huomioon että se oli lähes ensimmäinen asia mitä aamulla näin ni se alko... tuttaan. No huoh, oleno olen ollu hereillä noin 5 minuuttia. Että ehkä tästä rauhotun.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 09:11
Heräsin tänään 6.30. Koulu alko siis kympilt x(
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 09:34
Äää, kohta pitää lähteä taas töihin ja ei millään huvittas.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.09.2007 09:44
joudun heräämään koko viikon klo6 ja menemään tallille heti aamusta. stana >.<
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 11:02
Seitsemäs työpäivä putkeen tänään menossa, alkaa väsyttämään. Yksi vielä, ja sitten pääsen vapaalle kolmeksi päiväksi. Tässäkö tämä elämä oli? Töitä, töitä ja töitä.. Tahtoo uuden työpaikan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • #2 276
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.09.2007 13:37
*tun terkkari! Sanoi, ettei väsymys voi johtua hemoglobiinista, veren rauta-arvon laskemisesta mutta mitenkäs kun on tämmöistä faktaa:

"Kun rautaa on liian vähän, elimistö kärsii muun muassa hapen puutteesta. Tyypillisimpiä raudanpuutoksen oireita ovat väsymys, fyysisen ja psyykkisen suorituskyvyn heikkeneminen, huonomuistisuus, keskittymiskyvyn puute, päänsärky, hermostuneisuus, ruokahaluttomuus, hengenahdistus, sydänkivut, kalpeus, ihon kuivuminen, kynsien halkeileminen, huulten ahavoituminen ja hiustenlähtö."

Ja se muka terkkari? Ilmiselvästi alhaiset arvot (ja kun on ihan näytteenottokeskusessa otettu verikoe!) ja oireet on nuo niin eihän se nyt voisi MITEKÄÄN siitä johtua, prkl! Epäpätevä tantta!

Sama akka epäilee, että jos on kurkku kipeä tai poskiontelotulehdus niin:
"Oletko ottanut suihin, kun sukupuolitauti voi tarttua kurkkuunkin?"

Missanut monta korvatulehdusta, hoitoahan siltä ei saa tai jos saa niin sekin vääränlaista. Poikaystäväni kävi siellä ja tantta arveli näin: Flunssa = masennus.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 13:49

Lainaus: poison

Onhan siinä omillaan asumisessa hyviäkin puolia. Oma vapaus. Mutta toisaalta kaikki pitää duunata itse, ne paperihommatkin

mutku mul oikeesti ei oo mtn voimia täyttää jtn papereita ja ku tili iha tyhjillään niin en jaksa tapella viel rahansaannist jne. huh et kaiken pitää olla hankalaa
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • #2 278
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 15:10
Nyt oon kyllä ihan uupunu.. Tekis mieli mennä vaa peiton alle vähäks aikaa ja niin taidan tehdäkki vaikka piti lukee.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2007 15:15

Lainaus: CybellaTraurig

Nyt oon kyllä ihan uupunu.. Tekis mieli mennä vaa peiton alle vähäks aikaa ja niin taidan tehdäkki vaikka piti lukee.

Sama homma. Onneksi pystyn nukkumaan päikkäreitä max. tunnin, luen sitten sen jälkeen.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.09.2007 16:12
Tää ei voi olla totta, huomenna koulukuvaus ja ylihuomenna ystävän läksiäiset. ja veljellä flunssa nyt se on siirtymässä minuun! kurkku kipeä nenä vuotaa ja muutenkin on kylmä...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit